Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ewing написа:
    Точно това щях да попитам и аз но по малко по разлиен начин. Имаше една тема на ogi28b мисля, как се прекарват късите на мареа през реле, а не да минава целия ток през ключа. Това беше първото нещо което направих преди да си монтирам ксенона.А мисля че съм срещал преди време подобен проблем в друга тема и се оказа че кабелите на ксенона минават много близо до някакъв сноп кабели та даже правеше проблем и в работата на двигателя.
    Късите на Браво/Брава/Мареа са си през реле фабрично. Преработката на инсталацията е нужна, за да може когато се включват дългите или премигваш със "светкавицата" да не мигва ксенона от моментния пад на напрежение или каквото е там. Дефакто след преработката, късите се захранват от фара за мъгла отзад, нищо друго не се прави.

    Коментар


      #47
      Не е вярно. Късите са през реле само в последните модели, от 2000-та година, когато са се сетили да ги захранят през сигнала за светлината за мъгла. Преди това - първо не минават през реле (95-98 ), после от 98 до 2000 минават през реле с номрално затворен контакт, т.е. пак не използват другата верига, която се захранва от акумулатора. Преработката се прави, за да бъдат късите постоянно захранени през релето, иначе са захранени през контактния ключ и когато превключиш на дълги, се прехвърлят на релето, в този момент има дупка в напрежението, при прехвърлянето от едната на другата верига, а първата верига вместо късите вече започва да захранва дългите. Като захраниш късите постоянно през релето - дупка няма.

      Коментар


        #48
        Airfan написа:
        Ewing написа:
        Точно това щях да попитам и аз но по малко по разлиен начин. Имаше една тема на ogi28b мисля, как се прекарват късите на мареа през реле, а не да минава целия ток през ключа. Това беше първото нещо което направих преди да си монтирам ксенона.А мисля че съм срещал преди време подобен проблем в друга тема и се оказа че кабелите на ксенона минават много близо до някакъв сноп кабели та даже правеше проблем и в работата на двигателя.
        Късите на Браво/Брава/Мареа са си през реле фабрично. Преработката на инсталацията е нужна, за да може когато се включват дългите или премигваш със "светкавицата" да не мигва ксенона от моментния пад на напрежение или каквото е там. Дефакто след преработката, късите се захранват от фара за мъгла отзад, нищо друго не се прави.
        Вярно и такова нещо имаше, бях забравил. Но мен се ми се стува, че преди да се направи тази магария не чувах реле да цъка като включвах късите.Но това друга тема, да не изместваме тази
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #49
          ogi28b написа:
          Не е вярно. Късите са през реле само в последните модели, от 2000-та година, когато са се сетили да ги захранят през сигнала за светлината за мъгла. Преди това - първо не минават през реле (95-98 ), после от 98 до 2000 минават през реле с номрално затворен контакт, т.е. пак не използват другата верига, която се захранва от акумулатора. Преработката се прави, за да бъдат късите постоянно захранени през релето, иначе са захранени през контактния ключ и когато превключиш на дълги, се прехвърлят на релето, в този момент има дупка в напрежението, при прехвърлянето от едната на другата верига, а първата верига вместо късите вече започва да захранва дългите. Като захраниш късите постоянно през релето - дупка няма.
          Напълно сигурен ли си за това, защото моите спомени са за 2 релета по 10А при бушоните.

          Коментар


            #50
            @Airfan: В моята Мареа, която е 2000 година има 2 релета при бушоните, като едното реле със сигурност е за подгрев на огледала и заден джам, а другото - не помня какво отказа, като го изтръгнах. Ако някаъде има релета отговорни за фаровете - то те не са ПРИ бушоните в ляво от волана. Отпред до дебитомера имам капак с една рапидка - утре ще погледна там какво има, но помня, че там се помещаваха 3 релета + един или два 60А предпазителя. При lubomm Мареа-та е 1997 и предполагам, че неговия проблем се дължи на калпава маса и/или стария тип инсталация. И двата комплекта ксенони са монтирани на еднакви места, а баластите им са под въздушен филтър и до тромбите респективно.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #51
              Airfan - Напълно, 740 % съм сигурен в това което написах. Може да проследиш развитието на случая с релетата в темата за монтиране на DRL - там за 1 път изобщо стана въпрос за тази преработка. jenshen73 на път сте да откриете ключа от палатката! Преработете инсталацията на човека, може ли така да монтирате ксенон, без да подготвите колата... (Може, но не е много хубаво). Напомням, че при Торнадо проблемът остана и след преработката! Значи гаранция няма.Хей го тук реленцето за което идеше реч, в червено, това е реле от втория тип - в което се използва нормално затворения контакт ( В първия тип е реле с нормално отворен контакт, и захранването на релето е нормалното, в третия тип пак се използва само нормално отворения контакт, но захранването на релето вече идва от светлината за мъгла):
              Прикачени файлове

              Коментар


                #52
                Колеги, баласта е импулсна схема, източник на смущения. Дори и да се получава с преработка си е замазване на положението. При други обстоятелства пак може да се появи. Според мен не е нужна преработка на инсталацията защото като цяло ксенона харчи по-малко и съответно товари по-малко както алтернатора така и батерията. Просто трябва да се махнат смущенията. Баласта индуктира смущения не само по ел. път в проводниците но и излъчва електромагнитно. Не случайно скъпите са в метални кутии и то не много тънки, освен това ги слагат макс. далече от електроники. Да не говорим, че един добър LC филтър облекчава и старта на ксенона - за батерията говоря.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #53
                  Колега jenshen73пише ли някъде на каква честота работят баластите?
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #54
                    Разбира се, че не е нужна преработката, само е препоръчителна. За да се осигури постоянно напрежение без прекъсване върху баласта.

                    Коментар


                      #55
                      Danchojn написа:
                      Колега jenshen73пише ли някъде на каква честота работят баластите?
                      На китайски баласт? Неее, но в събота мога да преслушам моите - имам подслушвател на СВЧ от детските години.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #56
                        Е, какво СВЧ. Работната честота е от 400кHZ до 1MHz. Други аз не съм виждал. При всички положения, работи, неработи, трябва да се екранира.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #57
                          600kHz са си бая широка честотна лента
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #58
                            Не може да се каже твърдо защото попадах на разични изпълнения и варират от 200 до 400кHZ. Допълнително запалването е над 600кHZ ама коло е не мога да определя защото нямям с какво а и има толкова хармоници както от основния така и от запалването,че става бепредметно. Спасението наистина е екраниране ама самите баласти . П тази точка обаче са направени както трябва така че единствено феритен пръстен и няколко намотки на захранващия кабел биха помогнали.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #59
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Сложи едно реле, ако няма и ги пускай след като запалиш.Честит ден на народните будители**от автора.Б.Р.
                              Взех ксенона от "ксенон".%^ някъде февруари.Сега взе да захладнява и вчера в 5’30 сутринта-оп дневния се занули.Тая сутрин пак.Даже и в 14’00 ми се занули,та и пред нас като изключих от ключа стрелките трепнаха.На клемите ми показа 12.85в,но ме съмнява,че стартовия ток е умалял вече.След три месеца АБ става на седем години-Гигават,прахов. Явно:
                              Tornado написа:
                              Според мен е акумулатор ,особенно ако автомобила е с дизелов двигател-примерно ТД 100.Подгревните свещи работят известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма, и затова се получава така.
                              Торнадо казва истинската причина за проблема,макар мотора да не се задъхва-1.6/газ при палене.Инсталацията я направих през реле и преправяне в таблото,заради ДРЛ-то. Та сега заради студа явно ще трябва да се подготвям за неприятни изненади не само с малкия километраж
                              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                              Коментар

                              Working...
                              X