Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    lubomm написа:
    тази събота ще направя малко експерименти да съм сигурен че не е от акумулатора и тогава май със Стелиян ще пуснем релета .
    Трябва LC филтър - това е. Релета хубаво, ама е малко вероятно да помогнат. Дори и да помогнат ще се замаже ситуацията.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Danchojn написа:
      lubomm написа:
      тази събота ще направя малко експерименти да съм сигурен че не е от акумулатора и тогава май със Стелиян ще пуснем релета .
      Трябва LC филтър - това е. Релета хубаво, ама е малко вероятно да помогнат. Дори и да помогнат ще се замаже ситуацията.
      Може ли малко пояснение какъв е тоя филтър и къде се слага

      Коментар


        #33
        Представлява дросел и кондензатор. Само, че за да ти кажа какви стойности трябва да са елементите, трябва да се наблюдават с осцилископ процесите. Поставя се по пътя на захранването. Дросела трябва да издържа 10Аrms но колко да са хенрите....По принцип по-голям е по-добре. Кондензатора трябва да е около 1000uF/100V поне. Това е горе долу.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          Не е ли по-разумно да се помисли върху причината, а не върху следствието?

          Коментар


            #35
            Най-вероятната причина са смущения при запускането на баласта. Затова и по-горе посъветвах - осцилоскоп.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              Ако са купувани някъде от тук - дали не може да бъдат върнати с описание на проблема, а като основание - колата на jenshen73, където проблем няма, което значи, че точно единият комплект е дефектен, а другия не?

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                Ако са купувани някъде от тук - дали не може да бъдат върнати с описание на проблема, а като основание - колата на jenshen73, където проблем няма, което значи, че точно единият комплект е дефектен, а другия не?
                Не могат да се върнат, не и при условията на покупката. Могат само да се менкат (мои-негови-мои), но продължавам да не вярвам, че е от баластите, а по-скоро от някой допълнителен проблем. Щото днеска lubomm и не искаше да запали, че го бъзнах, да не е от Ксенона (нафта нямаше).
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #38
                  да вчера нямах нафта незнайно защо (мисля че и нивомера ми прави някой проблем ,но ще се отваря скоро ) , но това не е свързано с проблема на загасящия километраж Стелияне

                  Коментар


                    #39
                    и така малко напредък ,проблема не е от акумулатора .Ха сега казвайте какво да пробвам да го оправя .Мисля да видя кой е захранващия кабел на дневния километраж и да направя диод и кондензатор .Ако някой знае дали ще стане с тези филтри дет писаха по горе нека каже цена и от къде да си взема .Общо взето давайте идеи

                    Коментар


                      #40
                      Я ми върни ксеноните да ти спрат проблемите. И без това съм решил да слагам дълги. Пък ще ти купим не китайски за 200-300лв. Ако си навит де.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #41
                        нещо май се заяждаш а :D

                        Коментар


                          #42
                          lubomm написа:
                          нещо май се заяждаш а :D
                          Не! Предвид, че вече са втора употреба, ще те чупя в цената и ще ги взема още по-евтино. При мен нищо не се занулява и за това - ще рискувам.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #43
                            В Димитровград са по 50 пара, всичките с един дол дренки, само в различни одежди
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #44
                              Ta прегледах темата на бърже и не видях да сте пуснали отделна инсталация за проба ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Точно това щях да попитам и аз но по малко по разлиен начин. Имаше една тема на ogi28b мисля, как се прекарват късите на мареа през реле, а не да минава целия ток през ключа. Това беше първото нещо което направих преди да си монтирам ксенона.А мисля че съм срещал преди време подобен проблем в друга тема и се оказа че кабелите на ксенона минават много близо до някакъв сноп кабели та даже правеше проблем и в работата на двигателя.
                                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                                182A4.000 IAW49F
                                LPG - Lovato EasyFast
                                ----------------------------
                                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                                Коментар

                                Working...
                                X