jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона
Collapse
X
-
Danchojn написа:Колегата ме е изпреварил с отговора. А що се отнася до ксенона, при добрите баласти подобни ефекти няма. Освен това има и хубави китайски.
Коментар
-
Добре де, пак да попитам: АБСОЛЮТНО еднакви КСЕНОН комплекти, монтирани по АБСОЛЮТНО еднакъв начин, при мен НЯМА никакви аномалии, а при lubomm - се ресетва дневния километраж. Днес го мерих - като пали колата акумулатора пада на 10 волта. Пада на напрежение при включване на ксенона е около 0.4V. Ампери не съм мерил, че нямам такъв уред.Разлики има в автомобилите:1. Аз съм с Marea Weekend 1.9JTD, HLX, 2000г. с изправен акумулатор2. lubomm е с Marea Weekend 1.9TD, ELX, 1997г. с акумулатор в съмнително състояние.Фаровете и на двата автомобила са с лупи, баластите както писах са еднакви и са монтирани на еднакви места - на 10см. от фаровете.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Добре де, пак да попитам: АБСОЛЮТНО еднакви КСЕНОН комплекти, монтирани по АБСОЛЮТНО еднакъв начин, при мен НЯМА никакви аномалии, а при lubomm - се ресетва дневния километраж. Днес го мерих - като пали колата акумулатора пада на 10 волта. Пада на напрежение при включване на ксенона е около 0.4V. Ампери не съм мерил, че нямам такъв уред.Разлики има в автомобилите:1. Аз съм с Marea Weekend 1.9JTD, HLX, 2000г. с изправен акумулатор2. lubomm е с Marea Weekend 1.9TD, ELX, 1997г. с акумулатор в съмнително състояние.Фаровете и на двата автомобила са с лупи, баластите както писах са еднакви и са монтирани на еднакви места - на 10см. от фаровете.
Коментар
-
jenshen73 написа:Добре де, пак да попитам: АБСОЛЮТНО еднакви КСЕНОН комплекти, монтирани по АБСОЛЮТНО еднакъв начин, при мен НЯМА никакви аномалии, а при lubomm - се ресетва дневния километраж. Днес го мерих - като пали колата акумулатора пада на 10 волта. Пада на напрежение при включване на ксенона е около 0.4V. Ампери не съм мерил, че нямам такъв уред.Разлики има в автомобилите:1. Аз съм с Marea Weekend 1.9JTD, HLX, 2000г. с изправен акумулатор2. lubomm е с Marea Weekend 1.9TD, ELX, 1997г. с акумулатор в съмнително състояние.Фаровете и на двата автомобила са с лупи, баластите както писах са еднакви и са монтирани на еднакви места - на 10см. от фаровете.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колеги, преди време аз също се борих с проблема зануляване на дневния километраж. Е накрая го преборих, но ми се наложи да направя не малко на брой експерименти. Отдавана се каня да ги обобщя някъде, но все не остава време...Та проблемът беше следния - при пускане на ксенона дневния километраж се зануляваше. Това се случваше не винаги, но да кажем в 80% от случаите. Имаше и още една подробност: ако ксенона се пусне 7-8 мин след старт на двигателя (т.е. след като е загрял), километража не се нулираше. Ксенонът (баласти + крушки) е китайски, а инсталацията за ксенона - стандартната на колата. Загадката бе пълна и започнаха експериментите:1: допълнителна ел. инсталация състояща се от релета, предпазители и проводници. По това време бях убеден, че поради големия начален ток, някъде има голям пад на напрежение и това води до пад на захранването на километража. Резултатът - един загубен ден и все още наличен проблем.2: проба със друг акумулатор: проблема остава налице3: проба с 2 акумулатора - единият е захранва автомобила, а другия само ксенона. Двата кумулатора имат обща маса. Разултат никакъв - отново занулен километражОт горното мисля става съвсем ясно, че акумулатора не играе роля в таз беля!4: благодарение на услужливоста на момчетата от xenon.bg се снабдих с няколко вида баласти и крушки. Купиш шунтов резистор 50mOhm, ключе и кабели. Взех служебния осцилоскоп и един резервен акумулатор и борбата продължи на бюрото. След няколко дена играчка изводите са следните: - големината на тока и респ падът на напрежение са големи, но според мен не достатъчни за нулиране на километража - има неприятен пик на тока няколко милисекунди след пускане на баласта - не е толкова голям по стойност, но има много стръмен фронт . При това се получава страхотна индукция: при наличие на 50см проводник, разположен успредно на захранващия проводник на баласта, индуцираното напрежение в проводника е 370-400V!!! 5: поставяне на индуктивен филтър в захранващата верига на баласта и забравяне на проблема. За мен проблемът е именно в баластите и техния начин на запалване на крушката. Консумацията на ток не е опасно голяма, но пиковете довеждат до голяма индукция, която индуцира напрежение в стандартната инсталация на колата. Проявата е различна при различни баласти, но и при различно разполагане на проводниците. Това което бих препоръчал е следното:1) допълнителна ел. инсталация, разположена далеч от стандартната ел. инсталация на колата2) проводници със сечение поне 1mm23) индуктивни филтриFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Добре де, аз ОТНОВО да попитам - ПРИ МЕН са СЪЩИТЕ КИТАЙЦИ майсторите - защо няма проблеми? Ще рискувам да загубя 2 часа и ще разменим моите с неговите баласти...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ogi28b написа:Защото масата на таблото ти е на друго място, примерно. Компплектите са едни и същи, но инсталациите на колите - не.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар