Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    @Danchojn: Колега явно четеш избирателно постовете. Ксенон комплекта наистина е китаец, но брат близнак на моя - дори ги монтирахме на еднакви места - при мен с изряден акумулатор НЯМА никакви проблеми. Пиковата консумация при палене на ксенона е доста по-голяма от тази на халогенната лампа. Говоря за 4.58А срещу минимум 12А при ксенона.
    Пиковата на халогена от 60W е поне 40 ампера на лампа , но пада бързо.

    Коментар


      #17
      Колегата ме е изпреварил с отговора. А що се отнася до ксенона, при добрите баласти подобни ефекти няма. Освен това има и хубави китайски.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        Колегата ме е изпреварил с отговора. А що се отнася до ксенона, при добрите баласти подобни ефекти няма. Освен това има и хубави китайски.
        Мдааа, ако са направени добре самите баласти няма никакви проблеми, ако са спестили това-онова се почва, пусни маса, екранирай кабели....и т.н.

        Коментар


          #19
          Добре де, пак да попитам: АБСОЛЮТНО еднакви КСЕНОН комплекти, монтирани по АБСОЛЮТНО еднакъв начин, при мен НЯМА никакви аномалии, а при lubomm - се ресетва дневния километраж. Днес го мерих - като пали колата акумулатора пада на 10 волта. Пада на напрежение при включване на ксенона е около 0.4V. Ампери не съм мерил, че нямам такъв уред.Разлики има в автомобилите:1. Аз съм с Marea Weekend 1.9JTD, HLX, 2000г. с изправен акумулатор2. lubomm е с Marea Weekend 1.9TD, ELX, 1997г. с акумулатор в съмнително състояние.Фаровете и на двата автомобила са с лупи, баластите както писах са еднакви и са монтирани на еднакви места - на 10см. от фаровете.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            jenshen73 написа:
            Добре де, пак да попитам: АБСОЛЮТНО еднакви КСЕНОН комплекти, монтирани по АБСОЛЮТНО еднакъв начин, при мен НЯМА никакви аномалии, а при lubomm - се ресетва дневния километраж. Днес го мерих - като пали колата акумулатора пада на 10 волта. Пада на напрежение при включване на ксенона е около 0.4V. Ампери не съм мерил, че нямам такъв уред.Разлики има в автомобилите:1. Аз съм с Marea Weekend 1.9JTD, HLX, 2000г. с изправен акумулатор2. lubomm е с Marea Weekend 1.9TD, ELX, 1997г. с акумулатор в съмнително състояние.Фаровете и на двата автомобила са с лупи, баластите както писах са еднакви и са монтирани на еднакви места - на 10см. от фаровете.
            Разменете акумулаторите за проба.

            Коментар


              #21
              jenshen73 написа:
              Добре де, пак да попитам: АБСОЛЮТНО еднакви КСЕНОН комплекти, монтирани по АБСОЛЮТНО еднакъв начин, при мен НЯМА никакви аномалии, а при lubomm - се ресетва дневния километраж. Днес го мерих - като пали колата акумулатора пада на 10 волта. Пада на напрежение при включване на ксенона е около 0.4V. Ампери не съм мерил, че нямам такъв уред.Разлики има в автомобилите:1. Аз съм с Marea Weekend 1.9JTD, HLX, 2000г. с изправен акумулатор2. lubomm е с Marea Weekend 1.9TD, ELX, 1997г. с акумулатор в съмнително състояние.Фаровете и на двата автомобила са с лупи, баластите както писах са еднакви и са монтирани на еднакви места - на 10см. от фаровете.
              По време на стартер почти няма кола, на която акумулатора да не е около 10V. Освен това колата пали доколкото разбирам без проблем, така че май батерията е все още читава. Аз бих пуснал две отделни жици, директно от акумулатора към баласта - поне по 2.5[мм2]. През един ключ, за проба. А и не мисля че ресетването се случва от спад на напрежение. По-скоро се индуцират "игли", които са опасни и за останалата част на електрониката в колата. Ако ви се занимава може да пробвате с LC филтър.Що се отнася до амперите могат да се измерят само с осцилограф, върху шунт. Процеса е бърз и с мултицета не става.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Колеги, преди време аз също се борих с проблема зануляване на дневния километраж. Е накрая го преборих, но ми се наложи да направя не малко на брой експерименти. Отдавана се каня да ги обобщя някъде, но все не остава време...Та проблемът беше следния - при пускане на ксенона дневния километраж се зануляваше. Това се случваше не винаги, но да кажем в 80% от случаите. Имаше и още една подробност: ако ксенона се пусне 7-8 мин след старт на двигателя (т.е. след като е загрял), километража не се нулираше. Ксенонът (баласти + крушки) е китайски, а инсталацията за ксенона - стандартната на колата. Загадката бе пълна и започнаха експериментите:1: допълнителна ел. инсталация състояща се от релета, предпазители и проводници. По това време бях убеден, че поради големия начален ток, някъде има голям пад на напрежение и това води до пад на захранването на километража. Резултатът - един загубен ден и все още наличен проблем.2: проба със друг акумулатор: проблема остава налице3: проба с 2 акумулатора - единият е захранва автомобила, а другия само ксенона. Двата кумулатора имат обща маса. Разултат никакъв - отново занулен километражОт горното мисля става съвсем ясно, че акумулатора не играе роля в таз беля!4: благодарение на услужливоста на момчетата от xenon.bg се снабдих с няколко вида баласти и крушки. Купиш шунтов резистор 50mOhm, ключе и кабели. Взех служебния осцилоскоп и един резервен акумулатор и борбата продължи на бюрото. След няколко дена играчка изводите са следните: - големината на тока и респ падът на напрежение са големи, но според мен не достатъчни за нулиране на километража - има неприятен пик на тока няколко милисекунди след пускане на баласта - не е толкова голям по стойност, но има много стръмен фронт . При това се получава страхотна индукция: при наличие на 50см проводник, разположен успредно на захранващия проводник на баласта, индуцираното напрежение в проводника е 370-400V!!! 5: поставяне на индуктивен филтър в захранващата верига на баласта и забравяне на проблема. За мен проблемът е именно в баластите и техния начин на запалване на крушката. Консумацията на ток не е опасно голяма, но пиковете довеждат до голяма индукция, която индуцира напрежение в стандартната инсталация на колата. Проявата е различна при различни баласти, но и при различно разполагане на проводниците. Това което бих препоръчал е следното:1) допълнителна ел. инсталация, разположена далеч от стандартната ел. инсталация на колата2) проводници със сечение поне 1mm23) индуктивни филтри
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #23
                  В допълнение към горния пост - като си правех експерименти на масата, и снимах с фотоапарата - при едно от стартиранията на ксенона се рестартира цифровият фотоапарат, а батериите веднага дадоха сигнал че са празни.

                  Коментар


                    #24
                    Добре де, аз ОТНОВО да попитам - ПРИ МЕН са СЪЩИТЕ КИТАЙЦИ майсторите - защо няма проблеми? Ще рискувам да загубя 2 часа и ще разменим моите с неговите баласти...
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      Защото масата на таблото ти е на друго място, примерно. Компплектите са едни и същи, но инсталациите на колите - не.

                      Коментар


                        #26
                        jenshen73 написа:
                        Добре де, аз ОТНОВО да попитам - ПРИ МЕН са СЪЩИТЕ КИТАЙЦИ майсторите - защо няма проблеми? Ще рискувам да загубя 2 часа и ще разменим моите с неговите баласти...
                        По-лесно ще ви е да размените акумулаторите!

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          Защото масата на таблото ти е на друго място, примерно. Компплектите са едни и същи, но инсталациите на колите - не.
                          Верно ли има различни точки на замасяване при Marea Weekend JTD105 и TD100? Щото файла който аз имам и масите, които при мен виждам - ги виждам и в колата на lubomm...
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #28
                            колеги аз още не съм стигнал да сложе ксенон но ми занулява километража през 10на километра някви идеи
                            фиат мареа 103 понита
                            спринтер 122 понита
                            пасат с 90 умрели понита

                            Коментар


                              #29
                              кола

                              ми пак същите проблеми някъде слба маса слаб акумулатор или някоя буксат да пави проблеми и от там да пада волтажа като стартиаш например/а другото е по сложно
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #30
                                тази събота ще направя малко експерименти да съм сигурен че не е от акумулатора и тогава май със Стелиян ще пуснем релета .

                                Коментар

                                Working...
                                X