Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона

    сложих ксенона и се появи проблем ,а именно занулява ми дневния километраж при всяко пускане на ксенона .Какво да направя да отсраня тоя гаден проблемПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    За сега не бързай да правиш нищо.С моята Мареа имах същият проблем и се каних да слагам някакви филтри които решавали проблема.Докато се наканя да ги сложа проблема се реши сам. :D В момента забелязвам рестартиране единствено ако запаля двигателя при включени фарове.Ако си запаля и после ги включа(както си правя обикновено)проблема го няма.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      кола

      Сложи едно реле ако няма и ги пускай след като запалиш
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Сложи едно реле ако няма и ги пускай след като запалиш
        и след като запаля пак ми го прави ,тоест винаги като запаля ксенона ми го прави .Мисля си ако знам кой е кабела за захранването на километража да му сложа кондензатор и един диод ,дали ще се реши проблема?

        Коментар


          #5
          Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.
            не четете господа казах че като работи колата също го прави ако само стартирам със включени фарове да се нулира тогава мога да се съглася с теб колега ,ама го прави и като карам и включа фаровете така че проблема не е акумулатора

            Коментар


              #7
              lubomm написа:
              Tornado написа:
              Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.
              не четете господа казах че като работи колата също го прави ако само стартирам със включени фарове да се нулира тогава мога да се съглася с теб колега ,ама го прави и като карам и включа фаровете така че проблема не е акумулатора
              ОК щом не четем да видим какво ще излезе.При мен проблема е от около 2 години ,а при теб сега се проявява.Мъчил съм се какво ли не и няма оправия.Кснеона Китаец ли е?Успех.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                естествено ще е китаец . Как ще ми обясниш когато колата е запалена динамото зарежда и като включа ксенона и занулява километража

                Коментар


                  #9
                  lubomm написа:
                  естествено ще е китаец . Как ще ми обясниш когато колата е запалена динамото зарежда и като включа ксенона и занулява километража
                  Няма да обяснявам защото и аз не можах да си го обясня.Трябва да питаме китайците.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51941
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    ксенон

                    Има доскта работи от където може да го прави лош букси и акумулатор не изолирани с ширмовка кабели от ксенона / а като работи колата и включиш ксенона колко волта става при акумулатора- провери/
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      lubomm написа:
                      Tornado написа:
                      Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.
                      не четете господа казах че като работи колата също го прави ако само стартирам със включени фарове да се нулира тогава мога да се съглася с теб колега ,ама го прави и като карам и включа фаровете така че проблема не е акумулатора
                      Любе, а каква е разликата ДАЛИ караш или не, когато ти е скапан акумулатора и Алтернатора трябва да храни всичко с ток, включая и скапаният Акумулатор?Казах ти още преди да тръгнем да слагаме ксенона - смени си акумулатора, не е нещо, дето да не си струва смяната, но ти толкова си свикнал с жигулския метод да откачаш жичката, че не ти се чува.Да поясня не само за теб - когато Акумулатора не е изправен - той се явява допълнителен товар за алтернатора. Решенията са или да се пускат допълнителни кабели с релета или ... да се смени Акумулатора. Баластите и при мен са там където са твоите, но аз нямам НИКАКВИ проблеми, комплектите са 1/1 еднакви.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        А пакще си дойдем на думата за акумулатора Първо да провери при някой акумулаторджия дали е наред той винаги трябва да е наред независимо колата дали е в движение или не
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          А пакще си дойдем на думата за акумулатора Първо да провери при някой акумулаторджия дали е наред той винаги трябва да е наред независимо колата дали е в движение или не
                          ще направя това но в края на седмицата когато ще съм по свободен и има ли развитие ще пиша

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            lubomm написа:
                            естествено ще е китаец . Как ще ми обясниш когато колата е запалена динамото зарежда и като включа ксенона и занулява километража
                            Няма да обяснявам защото и аз не можах да си го обясня.Трябва да питаме китайците.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51941
                            Обяснението е съвсем просто. Алтернатора не може да даде импулсен ток. С други думи, ако потрябват 10-на ампера например за 100-200ms алтернатора не го търси. Просто е високоомен за целта. Но стартовата батерия може Така, че ако е заминала ще има проблем и на запален двг.Що се отнася до ксенона, нали уж са с по-малка консумация от халогенките. А халогенките докато не светнат са си чисто късо. Този ксенон ще да е пълно менте. Аз бих му измерил консумацията да не се окаже повече от на халогенките. Освен това в баласта има входен кондензатор, явно не достатъчен, или прекалено голям.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              @Danchojn: Колега явно четеш избирателно постовете. Ксенон комплекта наистина е китаец, но брат близнак на моя - дори ги монтирахме на еднакви места - при мен с изряден акумулатор НЯМА никакви проблеми. Пиковата консумация при палене на ксенона е доста по-голяма от тази на халогенната лампа. Говоря за 4.58А срещу минимум 12А при ксенона.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X