Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на акумулатора свети понякога

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Лампата на акумулатора свети понякога

    val_mcrae написа:
    Fiat 127 написа:
    Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
    Колега, искам да те помоля когато оправиш проблема да споделиш каде е бил "той" - връзки , четки, генератор, диоди и др. такива!
    Като разбера къде е проблема ще кажа за сега нищо няма. А и не ми е правила проблема пак
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    Коментар


      #17
      И аз да кажа нещо. От 2 години и малко я имам колата. От тогава непрекъснато си ми свети лампичката на акумулатора-слабо разбира се.Нищо не съм сменявал-нито диоден блок, нито акумулатор, нито каквито и да е ел. моторчета.Да чукна на дърво тоците си ми работят добре. ходих на майстор, ходих и във Вантотрейд и навсякъде ми казват-щом ти зарежда акумулатора, не го пипай.А той си зарежда 14.5 си дава без проблем Казват, че някаква "утечка" има, но небило страшно.
      Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
      Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
      Fiat Bravo 1.4 120k.с.

      Коментар


        #18
        Nikcho написа:
        И аз да кажа нещо. От 2 години и малко я имам колата. От тогава непрекъснато си ми свети лампичката на акумулатора-слабо разбира се.Нищо не съм сменявал-нито диоден блок, нито акумулатор, нито каквито и да е ел. моторчета.Да чукна на дърво тоците си ми работят добре. ходих на майстор, ходих и във Вантотрейд и навсякъде ми казват-щом ти зарежда акумулатора, не го пипай.А той си зарежда 14.5 си дава без проблем Казват, че някаква "утечка" има, но небило страшно.
        Хайде, хайде! Знаем ги тия във Вантотрейд! Много бързат да си измият ръцете!Утечка, означава консумация дори и когато автомобила не е запален. А във веригата на лампата какво има? Нищо! Сигнала единствено може да означава износени четки, неправилна работа на реле-регулатора или проблем в диодният блок!
        FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

        Коментар


          #19
          leoni написа:
          Nikcho написа:
          И аз да кажа нещо. От 2 години и малко я имам колата. От тогава непрекъснато си ми свети лампичката на акумулатора-слабо разбира се.Нищо не съм сменявал-нито диоден блок, нито акумулатор, нито каквито и да е ел. моторчета.Да чукна на дърво тоците си ми работят добре. ходих на майстор, ходих и във Вантотрейд и навсякъде ми казват-щом ти зарежда акумулатора, не го пипай.А той си зарежда 14.5 си дава без проблем Казват, че някаква "утечка" има, но небило страшно.
          Хайде, хайде! Знаем ги тия във Вантотрейд! Много бързат да си измият ръцете!Утечка, означава консумация дори и когато автомобила не е запален. А във веригата на лампата какво има? Нищо! Сигнала единствено може да означава износени четки, неправилна работа на реле-регулатора или проблем в диодният блок!
          При мен го имаше същия проблем и се оказа, че имам прегоряла клема.

          Коментар


            #20
            Колко време караше с тази "прегоряла клема" и къде точно се намира тя, да взаема и аз да си погледна
            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

            Коментар


              #21
              Карах докато не ме изнерви и не реших да видя от къде идва проблема. Клемата мисля, че идва от динамото, на Темпрата ми (Тдс) се намира зад двигателя, под дясната чистачка, закачена е на купето, вижда се, има метална планка на която се държи, към нея отиват два дебели червени кабела.А сега и аз да питам, когато запаля колата и моята лампа светва и като подам малко газ лампата гасне и повече не светва до следващото палене, според вас това релето ли е или...? Знам че трябва да се замери и ще го направя, но все пак да попитам

              Коментар


                #22
                Petrov написа:
                ... Клемата мисля, че идва от динамото, на Темпрата ми (Тдс) се намира зад двигателя, под дясната чистачка, закачена е на купето, вижда се, има метална планка на която се държи, към нея отиват два дебели червени кабела...
                Там е и на Типото (поне на моето също беше там - 1.9 TD). Мисля, че става дума за кабела, който отива към възбудителната намотка на алтернатора.
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  #23
                  Колеги, този проблем май е доста срещано явление. Гледах и в една тема във форума на Ланча го имаше. Тап говореха на някакво диотче ама не разбрах много добре. При мен проблемът не се е появявал от както пуснах темата. Говорих и с един познат той каза че може да задържа ролката на алтернатора и там да е проблема. ПРи него там е било ама той кара Пежо та не знам.....
                  Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                  Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                  Совалката средно на LPG
                  Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                  Коментар


                    #24
                    Вижте повтарям се но при мен проблема беше още като купих Типото, светеше понякога.Карах си така повече от 6 месеца, докато един ден светна постоянно.Свалиха ми динамото, свалиха диодния блок (на него има три диода). Много просто ги провериха лампичка свързана на батерия. На двата светеха нормално а на единия лампичката много слабо мъждукаше.Сложиха диоден блок от друго употребявано динамо (за мой късмет имаха същото употребявано), но може да си купите ако искате нов.След смяната всичко е ОК.Между другото динамото си зареждаще нормално с повредения диоден блок.
                    Carozzeria Touring, Milano
                    Fiat 124 Touring - моята следваща кола

                    Коментар


                      #25
                      madgogo написа:
                      Вижте повтарям се но при мен проблема беше още като купих Типото, светеше понякога.Карах си така повече от 6 месеца, докато един ден светна постоянно.Свалиха ми динамото, свалиха диодния блок (на него има три диода). Много просто ги провериха лампичка свързана на батерия. На двата светеха нормално а на единия лампичката много слабо мъждукаше.Сложиха диоден блок от друго употребявано динамо (за мой късмет имаха същото употребявано), но може да си купите ако искате нов.След смяната всичко е ОК.Между другото динамото си зареждаще нормално с повредения диоден блок.
                      Ако кажеш къде са ти направили цялата тази операция.....Защото на мен ми казаха директно-сменяй диодният блок, а доколкото поразбрах той не е малко парички
                      Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                      Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                      Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                      Коментар


                        #26
                        Nikcho написа:
                        Ако кажеш къде са ти направили цялата тази операция.....Защото на мен ми казаха директно-сменяй диодният блок, а доколкото поразбрах той не е малко парички
                        Ами в Разград, един "гаражен" майстор. Препоръча ми го колега.Все пак не даде някакви гаранции.
                        Carozzeria Touring, Milano
                        Fiat 124 Touring - моята следваща кола

                        Коментар


                          #27
                          Колега,имах същия проблем.И аз сменях,четки и т.н.Проблема при мен се оказа релето на динамото.16-18 лева ново.

                          Коментар


                            #28
                            колеги, знам че сте наясно, че е най-добре да смени всяко съмнително нещо с ново, но все пак искам да ви разкажа какво ми се случи на мен пък вие си правете сметката как се грижите за динамото. за мен вече динамото е адски важна част и гледам да не я пренебрегвам, защото директно си оставам на пътя. имах уно и откакто го взех повече от година му светеше съвсем слабо лампата. много слабо, през едня не се забелязваше. мерих ширих зарежда нормално и мене ме убеждаваха било утечка. една нощ тръгвам от свищов за софия, понеже съм на бачкане сутринта и часа е към 01.00. фарове, чистачки, че заваля, духалка на джама. изглежда като го натоварих и .... ми блокира лагер на динамото. скъса се чак корпуса на самото динамо, колата остана без охлаждане пък аз останах посред нощ в някво село дето няма обхват . смяних динамото и вече не светна лампата от същата утечка. просто го свалете това динамо, вижте четки реле диоди и лагери, натегнете след това ремъка и вече няма да свети. иначе просто ще ви изненада и то обикновено го прави в най-непрятния момент-т.е. като го натовариш с фарове и т.н.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              и при мен доста време си светеше тази лампичка на акумулатора и днес отидах да го погледнат, оказа се някаква част вътре в алтернатора която се казва "Трио" и сега си е ок.

                              Коментар

                              Working...
                              X