Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
Колега, искам да те помоля когато оправиш проблема да споделиш каде е бил "той" - връзки , четки, генератор, диоди и др. такива!
Като разбера къде е проблема ще кажа за сега нищо няма. А и не ми е правила проблема пак
Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
Совалката средно на LPG
Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек
И аз да кажа нещо. От 2 години и малко я имам колата. От тогава непрекъснато си ми свети лампичката на акумулатора-слабо разбира се.Нищо не съм сменявал-нито диоден блок, нито акумулатор, нито каквито и да е ел. моторчета.Да чукна на дърво тоците си ми работят добре. ходих на майстор, ходих и във Вантотрейд и навсякъде ми казват-щом ти зарежда акумулатора, не го пипай.А той си зарежда 14.5 си дава без проблем Казват, че някаква "утечка" има, но небило страшно.
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
И аз да кажа нещо. От 2 години и малко я имам колата. От тогава непрекъснато си ми свети лампичката на акумулатора-слабо разбира се.Нищо не съм сменявал-нито диоден блок, нито акумулатор, нито каквито и да е ел. моторчета.Да чукна на дърво тоците си ми работят добре. ходих на майстор, ходих и във Вантотрейд и навсякъде ми казват-щом ти зарежда акумулатора, не го пипай.А той си зарежда 14.5 си дава без проблем Казват, че някаква "утечка" има, но небило страшно.
Хайде, хайде! Знаем ги тия във Вантотрейд! Много бързат да си измият ръцете!Утечка, означава консумация дори и когато автомобила не е запален. А във веригата на лампата какво има? Нищо! Сигнала единствено може да означава износени четки, неправилна работа на реле-регулатора или проблем в диодният блок!
И аз да кажа нещо. От 2 години и малко я имам колата. От тогава непрекъснато си ми свети лампичката на акумулатора-слабо разбира се.Нищо не съм сменявал-нито диоден блок, нито акумулатор, нито каквито и да е ел. моторчета.Да чукна на дърво тоците си ми работят добре. ходих на майстор, ходих и във Вантотрейд и навсякъде ми казват-щом ти зарежда акумулатора, не го пипай.А той си зарежда 14.5 си дава без проблем Казват, че някаква "утечка" има, но небило страшно.
Хайде, хайде! Знаем ги тия във Вантотрейд! Много бързат да си измият ръцете!Утечка, означава консумация дори и когато автомобила не е запален. А във веригата на лампата какво има? Нищо! Сигнала единствено може да означава износени четки, неправилна работа на реле-регулатора или проблем в диодният блок!
При мен го имаше същия проблем и се оказа, че имам прегоряла клема.
Карах докато не ме изнерви и не реших да видя от къде идва проблема. Клемата мисля, че идва от динамото, на Темпрата ми (Тдс) се намира зад двигателя, под дясната чистачка, закачена е на купето, вижда се, има метална планка на която се държи, към нея отиват два дебели червени кабела.А сега и аз да питам, когато запаля колата и моята лампа светва и като подам малко газ лампата гасне и повече не светва до следващото палене, според вас това релето ли е или...? Знам че трябва да се замери и ще го направя, но все пак да попитам
... Клемата мисля, че идва от динамото, на Темпрата ми (Тдс) се намира зад двигателя, под дясната чистачка, закачена е на купето, вижда се, има метална планка на която се държи, към нея отиват два дебели червени кабела...
Там е и на Типото (поне на моето също беше там - 1.9 TD). Мисля, че става дума за кабела, който отива към възбудителната намотка на алтернатора.
Колеги, този проблем май е доста срещано явление. Гледах и в една тема във форума на Ланча го имаше. Тап говореха на някакво диотче ама не разбрах много добре. При мен проблемът не се е появявал от както пуснах темата. Говорих и с един познат той каза че може да задържа ролката на алтернатора и там да е проблема. ПРи него там е било ама той кара Пежо та не знам.....
Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
Совалката средно на LPG
Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек
Вижте повтарям се но при мен проблема беше още като купих Типото, светеше понякога.Карах си така повече от 6 месеца, докато един ден светна постоянно.Свалиха ми динамото, свалиха диодния блок (на него има три диода). Много просто ги провериха лампичка свързана на батерия. На двата светеха нормално а на единия лампичката много слабо мъждукаше.Сложиха диоден блок от друго употребявано динамо (за мой късмет имаха същото употребявано), но може да си купите ако искате нов.След смяната всичко е ОК.Между другото динамото си зареждаще нормално с повредения диоден блок.
Carozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
Вижте повтарям се но при мен проблема беше още като купих Типото, светеше понякога.Карах си така повече от 6 месеца, докато един ден светна постоянно.Свалиха ми динамото, свалиха диодния блок (на него има три диода). Много просто ги провериха лампичка свързана на батерия. На двата светеха нормално а на единия лампичката много слабо мъждукаше.Сложиха диоден блок от друго употребявано динамо (за мой късмет имаха същото употребявано), но може да си купите ако искате нов.След смяната всичко е ОК.Между другото динамото си зареждаще нормално с повредения диоден блок.
Ако кажеш къде са ти направили цялата тази операция.....Защото на мен ми казаха директно-сменяй диодният блок, а доколкото поразбрах той не е малко парички
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Ако кажеш къде са ти направили цялата тази операция.....Защото на мен ми казаха директно-сменяй диодният блок, а доколкото поразбрах той не е малко парички
Ами в Разград, един "гаражен" майстор. Препоръча ми го колега.Все пак не даде някакви гаранции.
Carozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
колеги, знам че сте наясно, че е най-добре да смени всяко съмнително нещо с ново, но все пак искам да ви разкажа какво ми се случи на мен пък вие си правете сметката как се грижите за динамото. за мен вече динамото е адски важна част и гледам да не я пренебрегвам, защото директно си оставам на пътя. имах уно и откакто го взех повече от година му светеше съвсем слабо лампата. много слабо, през едня не се забелязваше. мерих ширих зарежда нормално и мене ме убеждаваха било утечка. една нощ тръгвам от свищов за софия, понеже съм на бачкане сутринта и часа е към 01.00. фарове, чистачки, че заваля, духалка на джама. изглежда като го натоварих и .... ми блокира лагер на динамото. скъса се чак корпуса на самото динамо, колата остана без охлаждане пък аз останах посред нощ в някво село дето няма обхват . смяних динамото и вече не светна лампата от същата утечка. просто го свалете това динамо, вижте четки реле диоди и лагери, натегнете след това ремъка и вече няма да свети. иначе просто ще ви изненада и то обикновено го прави в най-непрятния момент-т.е. като го натовариш с фарове и т.н.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
и при мен доста време си светеше тази лампичка на акумулатора и днес отидах да го погледнат, оказа се някаква част вътре в алтернатора която се казва "Трио" и сега си е ок.
Коментар