Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на акумулатора свети понякога

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на акумулатора свети понякога

    Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    Същия проблем докато не светна постоянно, ми го оправиха със смяна на диоден блок на динамото.10 лева за труд, ползвахме блока от старо динамо.
    Carozzeria Touring, Milano
    Fiat 124 Touring - моята следваща кола

    Коментар


      #3
      щом са ти го ремонтирали скоро изключвам четки. освен ако не са ти сложили стари или нещо такова. иначе колегата ти каза- 99% това е проблема и имай предвид, че съвсем скоро ще светне постоянно и ще те остави на пътя ако се случи вечер, при дъждовно време /чистачки/ или да трябва да се прибираш повече от 200 км ще те остави колата насред пътя. предполагам имаш още 150-200 км докато светне постоянно. успех! п.с. премери как зарежда акумулатора, така ще установиш със сигурност диоден блок ли е
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: Лампата на акумулатора свети понякога

        Fiat 127 написа:
        Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
        Като спомена за вентилатора-той в ред ли е?На моя беше износил предната втулка,вследствие на което ротора трие в статора и моторчето "консумира" към 20 ампера и то на малката степен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 .Подобно нещо се случи на мой приятел-сложил по-мощен вентилатор,вечер фарове,климатик и лампата му светеше.Провери и тази страна на проблема...
        Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

        Коментар


          #5
          Re: Лампата на акумулатора свети понякога

          Колеги почвате да ме плашите. И без тва утре сутринта тръгвам ще пътувам към 400 км. Днес карах през целия ден не го е правил проблема. Но перката се включи съвсем за малко. Мерих зарежда на 14,5. Мисля че проблемът е както каза колегата Алекс12. Прави го само когато се пуска перката на вентилатора и то като е работила по-дълго време. Като се върна ще проверя всичко. Дано да нямам проблеми на пътя
          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
          Совалката средно на LPG
          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

          Коментар


            #6
            Провери, като начало кабела от алтернатора, който минава през стартера и отива в акумулатора! Самата свръзка при стартера провери! На две съвсем различни коли съм имал такяв проблем. Леко присветване на лампата за зареждането, което се вижда най-вече по тъмно. Като се качат оборотите на двигателя светва лампата малко по-силно! Самият кабел влизащ в кабелната обувка се бе прокъсал и висеше на няколко телчета. Така провеждаше много по-малко ток.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              ЗНАЧИ И АЗ ДА СЕ НАМЕСЯТОВА ЧЕ СТЕ ИЗМЕРИЛИ 14.5 ВОЛТА НИЩО НЕ ЗНАЧИ!!!МОЖЕ ДА ИМАШ НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО КАТО НАТОВАРИШ МАЛКО С МУЗИКА,ПЕРКА,ФАРОВЕ,ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМ И ДРУГИ НОРМАЛНИ НУЖДИ НА КОЛАТА ТОКЪТ КОЙТО АЛТЕРНАТОРА ГЕНЕРИРА МОЖЕ ДА НЕЕ ДОСТАТЪЧЕН!!!ПРЕДСТАВИ СИ СТАР АКУМОЛАТОР-ИМА НАПРЕЖЕНИЕ 12В. НО КАТО ГУ НАТОВАРИШ И ЗА СЕКУНДА ДВЕ КРАИ С НЕГО.ТАКА Е И ПРИ АЛТЕРНАТОРИТЕ МОЖЕ ДА ГЕНЕРИРА НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО ТОКЪТ КОЙТО ГЕНЕРИРА ДА Е МАЛКО.ДРУГО ВАЖНО НЕЩО КОЕТО КОЛЕГИТЕ ПО ГОРЕ СПОМЕНАХА - ПРИ ПОСТОЯНЕН ТОК ВРЪЗКИТЕ МЕЖДИ ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОПРОВОДИМИ ЧАСТИ ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПРИТЕГНАТИ (ПРИ РЕМОНТА НЯКОИ МЪРЗЕЛИВ МАИСТОР НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ДОБРЕ РАБОТАТА ПО ЗАТЯГАНЕТО НАПРИМЕР!!!)ПРОВЕРИ СИ ВСИЧКО ДОБРЕ НО НЕ КАРАИ ТАКА НА ДЪЛЪК ПЪТ АКО ОТКАЖЕ АЛТЕРНАТОРА ЩЕ ТИ ПАДНЕ АКОМУЛАТОРА БЪРЗО И ПОСЛЕ НА ПЪТЯ ЩЕ СЕ ЯДОСВАШ МНОГО.УСПЕХ

              Коментар


                #8
                IDOLBIOS написа:
                ЗНАЧИ И АЗ ДА СЕ НАМЕСЯТОВА ЧЕ СТЕ ИЗМЕРИЛИ 14.5 ВОЛТА НИЩО НЕ ЗНАЧИ!!!МОЖЕ ДА ИМАШ НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО КАТО НАТОВАРИШ МАЛКО С МУЗИКА,ПЕРКА,ФАРОВЕ,ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМ И ДРУГИ НОРМАЛНИ НУЖДИ НА КОЛАТА ТОКЪТ КОЙТО АЛТЕРНАТОРА ГЕНЕРИРА МОЖЕ ДА НЕЕ ДОСТАТЪЧЕН!!!ПРЕДСТАВИ СИ СТАР АКУМОЛАТОР-ИМА НАПРЕЖЕНИЕ 12В. НО КАТО ГУ НАТОВАРИШ И ЗА СЕКУНДА ДВЕ КРАИ С НЕГО.ТАКА Е И ПРИ АЛТЕРНАТОРИТЕ МОЖЕ ДА ГЕНЕРИРА НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО ТОКЪТ КОЙТО ГЕНЕРИРА ДА Е МАЛКО.ДРУГО ВАЖНО НЕЩО КОЕТО КОЛЕГИТЕ ПО ГОРЕ СПОМЕНАХА - ПРИ ПОСТОЯНЕН ТОК ВРЪЗКИТЕ МЕЖДИ ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОПРОВОДИМИ ЧАСТИ ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПРИТЕГНАТИ (ПРИ РЕМОНТА НЯКОИ МЪРЗЕЛИВ МАИСТОР НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ДОБРЕ РАБОТАТА ПО ЗАТЯГАНЕТО НАПРИМЕР!!!)ПРОВЕРИ СИ ВСИЧКО ДОБРЕ НО НЕ КАРАИ ТАКА НА ДЪЛЪК ПЪТ АКО ОТКАЖЕ АЛТЕРНАТОРА ЩЕ ТИ ПАДНЕ АКОМУЛАТОРА БЪРЗО И ПОСЛЕ НА ПЪТЯ ЩЕ СЕ ЯДОСВАШ МНОГО.УСПЕХ
                Колегата е прав - първо притегни всички връзки, плюсове и маси! Чак тогава ако пак светне - проблема се търси в алтернатора, бях пуснал скоро същата тема със снимки и т.н, защото имах такъв проблем!В началото лампата светваше от време на време, след което започна да свети по-често и най-накрая постоянно! Но, прочети темите, за да не се повтарям!http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5540http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5655
                FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                Коментар


                  #9
                  И за да си сигурен,че зарядното напрежение е наред,като пробваш,включи повече консуматори-дълги,парно,халогени и т.н.Успех
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                    Porsche 944 S2
                    http://www.valmcrae.snimka.bg/
                    http://vbox7.com/user:val_mcrae
                    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                    Коментар


                      #11
                      val_mcrae написа:
                      Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
                      Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Vladim написа:
                        val_mcrae написа:
                        Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
                        Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!
                        Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!
                        FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                        Коментар


                          #13
                          leoni написа:
                          Vladim написа:
                          val_mcrae написа:
                          Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
                          Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!
                          Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!
                          Връзките ги гледах ама отгоре отгоре нищо им нямаше. От както стана последния път съм минал 450км. Колата загрява включва се перката но не е имало проблем. Карах на фарове и чистачки нищо. Днес изчаках да загрее пуснах късите, парното на най-силно да духа топло и зарежда на 13,75-13,80. Пак ще гледам кабелите и връзките
                          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                          Совалката средно на LPG
                          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                          Коментар


                            #14
                            Fiat 127 написа:
                            leoni написа:
                            Vladim написа:
                            val_mcrae написа:
                            Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
                            Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!
                            Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!
                            Връзките ги гледах ама отгоре отгоре нищо им нямаше. От както стана последния път съм минал 450км. Колата загрява включва се перката но не е имало проблем. Карах на фарове и чистачки нищо. Днес изчаках да загрее пуснах късите, парното на най-силно да духа топло и зарежда на 13,75-13,80. Пак ще гледам кабелите и връзките
                            Колега, остави ги връзките - щом вече си ги огледал! Работата отива към проблем в алтернатора - провери си четките и ако е необходимо ги смени. Ако не се оправи значи е диодният блок - във вид на плочка е с 3 диода - аз си го закупих, чисто нов за 50 лева и всичко си отиде на мястото. Като се има на предвид, че смених два пъти реле-регулатора, смених всички силови кабели, както и маси. Няколко пъти свалях ел.комутатора и го проверявах и едва след смяната на тази диодна плочка всичко се оправи.
                            FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                            Коментар


                              #15
                              Re: Лампата на акумулатора свети понякога

                              Fiat 127 написа:
                              Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
                              Колега, искам да те помоля когато оправиш проблема да споделиш каде е бил "той" - връзки , четки, генератор, диоди и др. такива!
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                              Porsche 944 S2
                              http://www.valmcrae.snimka.bg/
                              http://vbox7.com/user:val_mcrae
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                              Коментар

                              Working...
                              X