Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Доста проблеми ..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Доста проблеми ..

    Добър ден на всички ..Пиша ви за следните проблеми (макар и прочел теми създавани за това , държа да обясня всичко в нова такава и да получа някакво мнение ..)Преди 2 вечери карах нощно , и тръгнах от Гара Елин Пелин към Елин Пелин ..След като отидох до там и се върнах , минах на 1 спящ полицай , и забелязах нещо странно ..Интериора започна да свети по-силно!Фаровете - и те! Късите станаха като дългите (преди) а дългите - ден правят! Отидох на София , върнах се .. всичко точно ..Обаче на другия ден , запалих колата , карах през деня .. и вечерта пак запалих - лампата за акумулатора светна.. и то ярко червено , както си свети и по време на контакт.Фаровете пак станаха слаби .. което ме обърка тотално , таблото започна да свети и то слабо ..Нямам други проблеми с токовете , това е ,че тази лампа за акумулатора светна сега , а точно се бях зарадвал , че нещата са се самооправили (ако не се бяха оправили , нямаше и да ми прави впечатление дали са слаби/силни фаровете ..но се забеляза разликата)Имам и друг проблем - докато карам колата (то е от време на време) , ако изключа от скорост оборотите падат под 1000 и направо колата си гасне ..Не мога да разбера кога се случва .. просто , един път е загряла и го прави , други път е студена и го прави.Мога да съм карал до преди малко редовно , и после като изключа от скорост да ми изгасне .. не мога да разбера от какво е този проблем.И още един , често срещан проблем (поне така чух от един приятел)В краката на шофьора тече антифриз .. случва се след като се изгаси колата .. мисля ,че съм локализирал мястото на изтичане (под централната конзола , и явно по-към шофьора) ..Защо изтича , и кога .. не знам ..Ама 3 литра антифриз ако не отидоха , те па на ..Мисля , че е това .. поне за сега..А , да , и относно колата ..Фиат Типо , 1.6 , карбуратор , кара се само на бензин (без газова) .. други неща не знам.Мерси предварително на всички ..
    Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
    Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

    #2
    Re: Доста проблеми ..

    Pepi Designs написа:
    И още един , често срещан проблем (поне така чух от един приятел)В краката на шофьора тече антифриз .. случва се след като се изгаси колата .. мисля ,че съм локализирал мястото на изтичане (под централната конзола , и явно по-към шофьора) ..Защо изтича , и кога .. не знам ..Ама 3 литра антифриз ако не отидоха , те па на ..
    този проблем ще ти го реша веднага на 100% и аз го имах същия! зад врътката (и в часност самата врътка), която определя топло/студено (това е кранче, което спира притока на топлата вода към купето) е точно то е спукано или вече счупено и затова ти тече в краката антифриз!ето за това ти говоря:
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
    Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

    Коментар


      #3
      Само дай жокер как да го елиминирам , че стана досадно ..Са още не е време да пълня колата с антифриз , ама като я напълня догоре и 70% ми се изливат в краката за норматив Попринцип попитах ,и ми казаха ,че трябвало да седи на топло винаги (завъртяно крайно дясно) и няма да стане ..Ама нито ляво , нито дясно .. и се чудя вече какво да го правя , докато дойде време и за тва малко нещо , имам други неща да гледам ..Мерси много за жокера
      Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
      Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

      Коментар


        #4
        Pepi Designs написа:
        Само дай жокер как да го елиминирам , че стана досадно ..
        това не се елиминира, защото служи за да си спираш топлото лятото, и да го пускаш зимата, врътката за топло/студено го управлява - сменяш го, струва 18.50лв. и забравяш !
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
        Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

        Коментар


          #5
          kosta написа:
          Pepi Designs написа:
          Само дай жокер как да го елиминирам , че стана досадно ..
          това не се елиминира, защото служи за да си спираш топлото лятото, и да го пускаш зимата, врътката за топло/студено го управлява - сменяш го, струва 18.50лв. и забравяш !
          Мерси!А , един друг въпрос , той не е по електрониката , колкото по .. мойта глупост.Понеже явно от 93-та както е излезнала колата , не е сменян ремъка за водната помпа, и го скъсах по-рано днес ..Сега при сменяването , нали се сваля един за да се мести алтернатора .. обаче аз не съобразих ,че трябва да го сваля до край , и предположих ,че ако сваля горния болт (а долния вече беше разхлабен , за да може да се мести) ще мога да го дръпна по-насам..При свалянето въпросния болт който тръгнах да свалям се счупи .. дали ще има някакво толкова голямо напрежение при него ,че да се случи нещо ?Другите болтове са наред и стегнати .. и дали без него ще е наред ?Ето .. малка рисунка , която показва горе-долу за кой болт говоря ..Та , дали ще .. има опасност някаква ? Ясно ми е , че сега .. ако стане нещо , ще може да се смени САМО със смяна на водна помпа.. за това съм притеснен..
          Прикачени файлове
          Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
          Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

          Коментар


            #6
            тук вече не мога да ти помогна ! но си мисля, че най-разумно е да има всички болтове, защото опъна да ремъка трябва да е доста, за да не превърта на шайбата !
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
            Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

            Коментар


              #7
              ПРОБЛЕМ ...Изчезнаха ми късите .. имам габаритите иии дълги .. :D
              Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
              Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

              Коментар


                #8
                ебахти колата. значи всички маси си ги зачисти, има теми къде са. след това зачисти и + от алтернатора, клемите да са идеално чисти на акумулатора. след това мериш алтернатора колко зарежда, ако е в норма... предполагам проблемите с тоците ще изчезнат след горните манипулации
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Крушките се оказаха изгорели! Но как ? Реших проблема , но не разбрах каква е причината..Смених ги с нови , пускам фаровете .. светнаха за секунда като че са на дълги Х 2 ..Свалих всички кабели до фаровете , вързах наново (1 по 1 , ред по ред) , изчистих всичко и сложих нови крушки .. всичко е наред вече.Все още не мога да разбера защо ми изгори 2 чифта крушки .. в момента всичко е наред.
                  Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                  Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                  Коментар


                    #10
                    Абе като слушам смятам че имаш проблеми с диодната плочка или регулатора на напрежението на алтернатора - на моменти ти пуска много силен ток - затова и ти святкат силно лампите, затова и ти горят.Добре че не ти е изгоряла бобина - нямаше да работи мотора.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Проблема обаче не се е оправил ..Е са тамън пускам дълги .. и изгасна всичко (като светлина) :DВърнах късите и се оправи ..Много лошо .. не знам сега какво предстои ..
                      Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                      Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                      Коментар


                        #12
                        Или проблем с алтенатора или хлабава връзка някъде ама аз залагам на плочката на алтенатора. от разстояние толкова
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          eh4ev07 написа:
                          Или проблем с алтенатора или хлабава връзка някъде ама аз залагам на плочката на алтенатора. от разстояние толкова
                          връзка е. ако е моментен спад на напрежението няма да му гаснат чак фаровете, едвам ще се забележи пада на напрежение /от горния пост/..... или може пък проблем в самия алтернатор де...
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Еми , динамото трябва да бъде свалено .. и да се закара за диагностика и евентуален ремонт (ако е възможен)Ако ли не .. не знам вече какво да правя , финансите са силно ограничени!Приемам всякакви предложения..
                            Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                            Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                            Коментар


                              #15
                              Реле-регулатора .. или както се пише .. нали на динамото ..Сега го водих на запознат човек , тествахме всичко ..Динамото си зарежда ..Реле регулатора не изключва на 12-13 (макс 14) Ами на 20.. ( и даже май не изключи)В кръга на шегата , ако на някой му трябва реле за динамо на камион , да му дам това , ще му свърши работа ИСКАМ ДА ПОПИТАМ : колко ще ми струва ново реле ? ИМА И ДРУГ ПРОБЛЕМ .. дали да взема направо ново динамо , защото това е въртяло , въртяло и вътре е спекло всичко , намотките са напекли , почернели ..Първоначално като погледнах помислих ,че е мазано с черен лак , но после видях ,че малко е попекло ..Дали сега като стане влажно/мокро/студено , ще излезне някакъв проблем..Да взема ли ново динамо , един колега от форума ми предлага , и страшно се чудя ..Дилемата .. ново реле , или .. динамо (втора ръка, по-нататък ако се случи ново)
                              Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                              Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                              Коментар

                              Working...
                              X