ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бутоните за ел. стъклата светят и при угасена кола ???
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Никой ли незнае къде са вързани тези кабели оригинално?Някой знае ли за какво е бушона 30 А в най долния десен ъгъл в таблото?В сървис манюала и на капака пише че е за подгряване на задното стъкло, обаче при мен то си работи и без него. А освен това този бушон е захранен и без контакт.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Този бушон не трябва да е захранен без контакт. Той е за нагряване на задното стъко, за нагряване на огледалата, и за лампата на бутона, която показва, че нагряването на задното стъкло е включено.На мен лично изобщо не ми става ясно кой кабел къде е свързан, освен че два кабела са свързани един за друг, от които единият е червен. Откъде идва той, накъде отива, в кой конектор е включен?Описвайки и проблема с бушон 11, нещо ми подсказва, че релето, което е на гърба на таблото с бушони, което раздава ток насам-натам при контакт - не работи, и някой майстор просто го е изкарал от играта, като му вързал 30 и 87 накъсо. Тъй като то раздава ток и на стъклата, и май на още нещо беше, ето защо стъклата ти работят без контакт и светят. Насочи се към това реле - на гърба на таблото - най-дясното от трите. Извади го, и ако няма промяна и всичко си работи - от там тръгва всичко.
Коментар
-
Релетата ги гледах, при тях не забелязах нищо да е модифицирано.Това за кое би трябвало да служи 11 го четох и аз. Обаче ако е така както казваш би следвало подгряването да ми работи и без контакт, което не е така при мен.Относно кабелите:- имаме едно тънко червено кабелче което отива в кабелния сноп към шофьорската врата.- имаме един по дебел изцяло червен кабел, който се качва в някакъв кабелен сноп зад таблото с бушоните нагоре.Тези двата кабела бяха вързани с тиксо един за друг и бяха забучени с бушона в гнездото на 11.Освен това:Когато подам + само на дебелия червен кабел работи само дясното стъкло, включително и когато колата не е на контакт.Лявото стъкло работи само на контакт и то ако е подаден + и на двата червени кабела кабела. Ако махна някой от тези два кабела не работи.Без контакт лявото не работи дори и с захранени кабели. Модула му за автоматично сваляне и качване работи.Според схемата тънкия червен кабел би трябвало да е (R) в конектор 35- този на лявата врата и да отива в копчето за дясната врата. Обаче той не оказва вляияние на дясното стъкло.Има нещо тотално грешно и не немога да разбера къде.Проблема е възникнал при стария собственик преди да взема колата.Ел стъклата ( може би само дясното) не работели и той я е закарал на майстор да ги оправи и след което е в това състояние.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Съжалявам, но така наизуст едва ли мога да кажа нещо повече. Някой нещо е направил, и само той си знае какво. За да го разбере и друг - трябва проследяване на кабелите. Пак казвам - провери самото реле, извади го и виж дали работи коректно. После с прост мултицет виж дали захранванията на модула са наред - те са постоянен плюс, плюс при контакт, маса, и изход +12 от модула. Виждат се и на схемата, съответно означени като "30", "15", "31", "87".
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар