Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вградения имобилайзер и алармата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за вградения имобилайзер и алармата

    Колата за която става въпрос е Браво 1.2 16v.Вече два пъти ми се случва при даване на конкакт лампата FIAT CODE да не угасва и колата отказва да пали.Обърнах ключа на 180 градуса и запали.Притеснява ме някой път да не се бъгне тотално и да откаже да пали.Колата е с оригиналния и акумулатор и на контакт напрежението е 12.0 волта,което мис е вижда малко ниско.Колата има само 1 оригинален.син ключКакво да направя за да се предпазя от проблеми?Имам и още един въпрос. Колата има аларма при това доста кадърно поставена.Проблема е че и е счупено дистанционното.Има ли начин да си програмирам ново дистанционно за тази аларма?Не ми се иска да слагам друга , защото тази си личи че е от висок клас и е поставена много добре.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    кола

    Ако много се /згъбяса /може да се махне КОДА провери кабелите към Имото и антената. Да не си го хвърлял ключа.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не съм го хвърлял. От какво точно се получава това сгъбясване? Нещо антената която приема сигнала или друго?Да не би да се получава от ниско напрежение на акумулатора?Самия модул и кабела към пръстена дето е на клемореда са си ОК.АА възможно ли е да го прави понеже на връзката с ключовете имах друг фиатски ключ? Макар че вчера ми го направи и беше само неговия си ключ.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        колега при мен е светвал кода при палене (но си палеше ) след почистване на окислена клеима на акомулатора проблема изчезна. за това си мисля че и при кофти акомулатор също може да прави проблеми
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          кола ключ

          Да от други ключове или най вече от слаб акумолатор и въртене един след друг път.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Ясно. А ако продължа да карам с този акумулатор, има ли опасност да се повреди кода?Явно акумулатора е пътник, окото му е черно, пък и е 11 годишен, ама си пали колата.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              кола

              е хубаво е 11 години ама май наистина му е време иначе първото което може да ти направи проблем е слаби тоци не зависимо от какво я акумолатор а клеими
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Такаам. Значи днес му смених акумулатора с зареден (12.63 v), с добре почистени клеми.В едното положение на ключа почти винаги гасне кода, а като го завъртя на 180 градуса понякога гасне , но най често остава да свети.Явно проблема му не е от слаби тоци.Струва ми се че в едното положение на ключа му идва слаб сигнала от транспондера и не го разпознава.Знам че в форума има доста хора дето я познават добре тази система.Дайте някакъв акъл какво друго може да му е.Какво им се разваля на тия имобилайзери?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Ей за тоя пусти имобилайзер има десетки теми с подобни проблеми с CODE и никой не е дал отговор кое как работи и как се оправя.Това ли е най сложната част в тези коли?Това ключарската мафия е голямо нещо, само получавам ЛС-та с предложения са ми го махнат (срещу скромна сума) а никой не иска да обясни как работи и схема да покаже.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    ми колега освен ако се бъгне да хо махнеш като начало пробери буксите към иммото
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      infineon написа:
                      Ей за тоя пусти имобилайзер има десетки теми с подобни проблеми с CODE и никой не е дал отговор кое как работи и как се оправя.Това ли е най сложната част в тези коли?Това ключарската мафия е голямо нещо, само получавам ЛС-та с предложения са ми го махнат (срещу скромна сума) а никой не иска да обясни как работи и схема да покаже.
                      Колега не разбра ли че които знае за имото няма и да каже че там падат наи лесните и бързи пари от всички ремонти по колата ние останалите като се скофти да му мислим!!!
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Ми колбега то няма схеми кво да се обеснява ако някой може да си отремонтирва ECU по би го разбрал всеки слючай не е да се даде някъде на късо или нещо подобно .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X