Колата за която става въпрос е Браво 1.2 16v.Вече два пъти ми се случва при даване на конкакт лампата FIAT CODE да не угасва и колата отказва да пали.Обърнах ключа на 180 градуса и запали.Притеснява ме някой път да не се бъгне тотално и да откаже да пали.Колата е с оригиналния и акумулатор и на контакт напрежението е 12.0 волта,което мис е вижда малко ниско.Колата има само 1 оригинален.син ключКакво да направя за да се предпазя от проблеми?Имам и още един въпрос. Колата има аларма при това доста кадърно поставена.Проблема е че и е счупено дистанционното.Има ли начин да си програмирам ново дистанционно за тази аларма?Не ми се иска да слагам друга , защото тази си личи че е от висок клас и е поставена много добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за вградения имобилайзер и алармата
Collapse
X
-
Въпрос за вградения имобилайзер и алармата
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Не съм го хвърлял. От какво точно се получава това сгъбясване? Нещо антената която приема сигнала или друго?Да не би да се получава от ниско напрежение на акумулатора?Самия модул и кабела към пръстена дето е на клемореда са си ОК.АА възможно ли е да го прави понеже на връзката с ключовете имах друг фиатски ключ? Макар че вчера ми го направи и беше само неговия си ключ.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ясно. А ако продължа да карам с този акумулатор, има ли опасност да се повреди кода?Явно акумулатора е пътник, окото му е черно, пък и е 11 годишен, ама си пали колата.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Такаам. Значи днес му смених акумулатора с зареден (12.63 v), с добре почистени клеми.В едното положение на ключа почти винаги гасне кода, а като го завъртя на 180 градуса понякога гасне , но най често остава да свети.Явно проблема му не е от слаби тоци.Струва ми се че в едното положение на ключа му идва слаб сигнала от транспондера и не го разпознава.Знам че в форума има доста хора дето я познават добре тази система.Дайте някакъв акъл какво друго може да му е.Какво им се разваля на тия имобилайзери?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ей за тоя пусти имобилайзер има десетки теми с подобни проблеми с CODE и никой не е дал отговор кое как работи и как се оправя.Това ли е най сложната част в тези коли?Това ключарската мафия е голямо нещо, само получавам ЛС-та с предложения са ми го махнат (срещу скромна сума) а никой не иска да обясни как работи и схема да покаже.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Ей за тоя пусти имобилайзер има десетки теми с подобни проблеми с CODE и никой не е дал отговор кое как работи и как се оправя.Това ли е най сложната част в тези коли?Това ключарската мафия е голямо нещо, само получавам ЛС-та с предложения са ми го махнат (срещу скромна сума) а никой не иска да обясни как работи и схема да покаже.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар