Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно инсталацията за ел. регулиране на фарове.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно инсталацията за ел. регулиране на фарове.

    Здравейте. Използвам тази тема, за да си изградя системата за ел. регулиране на фарове. Тъй като съм гол и бос в електотехниката искам да питам следното - тъй като имам фарове с лупи и вчера почнах да си прекарвам инсталация за габаритите, ползавайки тази тема, и там режа два кабела, които удължавам до габаритите.Та значи единия кабел е черен - предполагам това е маса.Въпроса ми е - мога ли да ползвам същия този кабел за маса и за инсталацията за ел. регулиране? Демек тоя кабел ще има 3 разклонения - 1 към габаритите, 1 към самия фар, 1 към машинката за ел. регулиране?
    Браво 1.6 16v 1996
    Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

    #2
    Приемам и идеи от къде да си прокарам кабелите от таблото до фаровете!Едит: Първия върпос май отпада, тъй като аз имам и кабел за маса, който е на таблото и трябва да отиде до фаровете(предполагам)...
    Браво 1.6 16v 1996
    Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

    Коментар


      #3
      колега маса можеш да си вземеш от където ти е най-удобно няма никакъв проблем.а относно кабелите прокарвай ги от където има дупка от купето навън.на мен ми се наложи да прекарвам само от дясната страна и намерих една дупка зад жабката и от там.от ляво си беше заводско прекарана инсталацията.успех и питай ако има нещо
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        Колеги, ако отляво има кабели - просто свържете от лявата букса 3 кабела към дясната, отпред под гредата могат да минат. Не е нужно да се прокарват нови три през стената. Те буксите са свързани успоредно, няма лява и дясна, така че няма значение и къде ще са свързани - дали при единия фар, или при таблото. За габаритите не се режат два кабела Масата не се реже, иначе фарът остава без маса, и спира да рбаоти. Масата само се удължава, а добре е и другият кабел да се удължи, а не да се реже, защото някой ден можа да имате нужда от оригиналната инсталация. И като цяло - масата си е маса, няма значение от кой кабел ще я вземеш, колега svilens. Добре си го измислил - кабела с 3 разклонения - едно в габарита, едно във фара, и едно в машинката.

        Коментар


          #5
          колега маса можеш да си вземеш от където ти е най-удобно няма никакъв проблем.а относно кабелите прокарвай ги от където има дупка от купето навън.на мен ми се наложи да прекарвам само от дясната страна и намерих една дупка зад жабката и от там.от ляво си беше заводско прекарана инсталацията.успех и питай ако има нещо
          Мерси колега.Аз съм с варианта, къде нямам никакви кабели пуснати - точно като колегата stormi, чиято тема ползвам.Т.е ти си пуснал кабел само от тази букса в жабката, за която говори Оги в темата?
          Колеги, ако отляво има кабели - просто свържете от лявата букса 3 кабела към дясната, отпред под гредата могат да минат. Не е нужно да се прокарват нови три през стената. Те буксите са свързани успоредно, няма лява и дясна, така че няма значение и къде ще са свързани - дали при единия фар, или при таблото.
          T.e мога да прокарам кабели до левия фар и там да разклоня към десния?
          За габаритите не се режат два кабела Масата не се реже, иначе фарът остава без маса, и спира да рбаоти. Масата само се удължава, а добре е и другият кабел да се удължи, а не да се реже, защото някой ден можа да имате нужда от оригиналната инсталация.
          Kъсно...Вече срязах кабелите и ги раклоних към габаритите - и фара и габарита си имат маса и си работят нормално.А за протокола - как да разколня кабел без да го режа? Аз ползвах кабелни обувки.
          И като цяло - масата си е маса, няма значение от кой кабел ще я вземеш, колега svilens. Добре си го измислил - кабела с 3 разклонения - едно в габарита, едно във фара, и едно в машинката.
          Това е добре, че може да стане. А къде мога да свържа кабела за маса, който е на врътката на таблото? Никава идея нямам...Трябва ли да е накъде за купето или как?
          Отвори Жабката, свали я, и намери ТАЗИ букса. Провери в нея дали идват съответните цветове кабели, (най-вероятно да), и дали продължават нататък (най-вероятно не) . Ако не - значи И ТИ трябва да изтеглиш кабели от лявата букса , като я намериш.
          Не мога да разбера тази букса има ли някаква роля при мен, след като нямам и грам окабеляване. Или просто за сивия кабел имаме - от таблото с бушоните 2 раклонения - едно към врътката на таблото, 1 към левия фар и като стигне левия фар си пускам разклонение за десния; жълтия - от врътката на таблото кабел до левия фар от там разклонение към десния?
          а постоянният плюс взех ток разбира се от по-горната букса, а тя именно е за фаровете, които на нас точно тези кабели ни трябват.Ето я и буксата и на долният ред ни трябва 4-то или 5-то краче като се брои ОТ ДЯСНО НА ЛЯВО!Аз взех ток от 5-то краче.Снимка IMG_1716_800x600 edit.jpg
          Tука колега е сложил снимка на една букса ( пак от темата) - ама тази букса няма долен ред и всичките и крачета са заети?
          Браво 1.6 16v 1996
          Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

          Коментар

          Working...
          X