Здравейте. Използвам тази тема, за да си изградя системата за ел. регулиране на фарове. Тъй като съм гол и бос в електотехниката искам да питам следното - тъй като имам фарове с лупи и вчера почнах да си прекарвам инсталация за габаритите, ползавайки тази тема, и там режа два кабела, които удължавам до габаритите.Та значи единия кабел е черен - предполагам това е маса.Въпроса ми е - мога ли да ползвам същия този кабел за маса и за инсталацията за ел. регулиране? Демек тоя кабел ще има 3 разклонения - 1 към габаритите, 1 към самия фар, 1 към машинката за ел. регулиране?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно инсталацията за ел. регулиране на фарове.
Collapse
X
-
колега маса можеш да си вземеш от където ти е най-удобно няма никакъв проблем.а относно кабелите прокарвай ги от където има дупка от купето навън.на мен ми се наложи да прекарвам само от дясната страна и намерих една дупка зад жабката и от там.от ляво си беше заводско прекарана инсталацията.успех и питай ако има нещо1.6 16v Abarth
Коментар
-
Колеги, ако отляво има кабели - просто свържете от лявата букса 3 кабела към дясната, отпред под гредата могат да минат. Не е нужно да се прокарват нови три през стената. Те буксите са свързани успоредно, няма лява и дясна, така че няма значение и къде ще са свързани - дали при единия фар, или при таблото. За габаритите не се режат два кабела Масата не се реже, иначе фарът остава без маса, и спира да рбаоти. Масата само се удължава, а добре е и другият кабел да се удължи, а не да се реже, защото някой ден можа да имате нужда от оригиналната инсталация. И като цяло - масата си е маса, няма значение от кой кабел ще я вземеш, колега svilens. Добре си го измислил - кабела с 3 разклонения - едно в габарита, едно във фара, и едно в машинката.
Коментар
-
колега маса можеш да си вземеш от където ти е най-удобно няма никакъв проблем.а относно кабелите прокарвай ги от където има дупка от купето навън.на мен ми се наложи да прекарвам само от дясната страна и намерих една дупка зад жабката и от там.от ляво си беше заводско прекарана инсталацията.успех и питай ако има нещоКолеги, ако отляво има кабели - просто свържете от лявата букса 3 кабела към дясната, отпред под гредата могат да минат. Не е нужно да се прокарват нови три през стената. Те буксите са свързани успоредно, няма лява и дясна, така че няма значение и къде ще са свързани - дали при единия фар, или при таблото.За габаритите не се режат два кабела Масата не се реже, иначе фарът остава без маса, и спира да рбаоти. Масата само се удължава, а добре е и другият кабел да се удължи, а не да се реже, защото някой ден можа да имате нужда от оригиналната инсталация.И като цяло - масата си е маса, няма значение от кой кабел ще я вземеш, колега svilens. Добре си го измислил - кабела с 3 разклонения - едно в габарита, едно във фара, и едно в машинката.Отвори Жабката, свали я, и намери ТАЗИ букса. Провери в нея дали идват съответните цветове кабели, (най-вероятно да), и дали продължават нататък (най-вероятно не) . Ако не - значи И ТИ трябва да изтеглиш кабели от лявата букса , като я намериш.а постоянният плюс взех ток разбира се от по-горната букса, а тя именно е за фаровете, които на нас точно тези кабели ни трябват.Ето я и буксата и на долният ред ни трябва 4-то или 5-то краче като се брои ОТ ДЯСНО НА ЛЯВО!Аз взех ток от 5-то краче.Снимка IMG_1716_800x600 edit.jpgБраво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар