Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по "Темпомат за Стило"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Здравейте, колеги. Взех си лостче за темпомата разглобих, около волана но нямам букса. Има публикувана тема от колегата emzo но не се виждат снимките, и сега се чудя как да го подкарам, ако имате някакви снимки или нещо схеми давайте.Благодаря.

    Коментар


      #77
      Колеги, нямате ли никакво инфо.

      Коментар


        #78
        http://www.fiatforum.com/stilo-guide...tallation.html
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #79
          Здравейте, колеги днес свързах лосчето на темпомата, но нищо не стана не иска да тръгне темпомата. Кафявата букса е с шесте кабела. Оригинално е лосчето, постояния плюс го взех от един от бушоните. По този начин свързах кабелите.D4B (Brown Connector) ------> H7 (Cruise Control Stalk)Pin A02 ------> Pin 1 (Green) RESUMEPin A03 ------> Pin 6 (Orange/White) SPEED -VEPin A04 ------> Pin 5 (Orange/Black) SPEED +VEPin A05 ------> Pin 4 (Violet) ON/OFFБлагодаря.

          Коментар


            #80
            spermotron написа:
            Здравейте, колеги днес свързах лосчето на темпомата, но нищо не стана не иска да тръгне темпомата. Кафявата букса е с шесте кабела. Оригинално е лосчето, постояния плюс го взех от един от бушоните. По този начин свързах кабелите.D4B (Brown Connector) ------> H7 (Cruise Control Stalk)Pin A02 ------> Pin 1 (Green) RESUMEPin A03 ------> Pin 6 (Orange/White) SPEED -VEPin A04 ------> Pin 5 (Orange/Black) SPEED +VEPin A05 ------> Pin 4 (Violet) ON/OFFБлагодаря.
            а стоп машинката ?
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #81
              Това е нещо ново стоп машинката къде трябва да се свърже. Благодаря!

              Коментар


                #82
                Здравейте, колеги не мога да подкарам темпомата и започвам да си мисля че съм объркал кабелите. Свързах ги по този начин пин 2 на кафевия конектор го свързах с пин 1 на буксата на круиз контрола. Пин 2 на круиз контрола го свързах за един от бушоните. Пин 3 на кафевич конектор го свързах с пин 6 на круиз контрола. Пин 4 на кафевия конектор с пин 5 на круиз контрола и пин 5 на кафевия конектор с пин 4 на круиз контрола. Благодаря!

                Коментар


                  #83

                  Коментар


                    #84
                    Здравейте, колеги още си седя с лостчето но без темпомат , ако има някой колега от русе или околностада да ми пише да го оправим благодаря

                    Коментар


                      #85
                      Здравейте Колеги,Сложих си и аз темпомат. Много съм доволен. Бачка си Супер. Взех си лостче от Алфа 174 и сега е почти като оригинално.Направих "proxy alignment procedure" та и зелената лампичка ми свети заедно с надписа на трип компютъра Cruise control on.Изключителни благодарности на колегите от форума, чичко . Изчетох и английския форум.Малко инфо да дам за колегите, които изпитват трудности.D4 (кафявия конектор):Pin A02 - RESUME (Зелен)Pin A03 - SPEED -VE (Бял-жълт) Pin A04 - SPEED +VE (Бял-оранжев)Pin A05 - ON/OFF (Лилав)Както при мен, така и при вас цветовете на кабелите може да се различават. За това не ги считам за толкова важни.Купих си оригинално лостче от алфа. Пасва идеално, само трябва да се доработи пластмасовата кора под волана.Хванах един мултицен и проверих коя жица на кой сигнал отговаря. Лостчето има 4 бутона всеки един, от които затваря верига между 12V и съответната жица.След като вече знаем кое за какво е предстои просто да се свържат кабелите до D4. 12V след контакт взех от един син кабел от буксата на контакния ключ.За по оригинално мислещите вместо лост от темпомат могат да измислят и най-обикновени бутони, но на мен не ми се вижда добра идея.Кабела от волана до двигателния отсег минава през гумен маншон, които се намира под предното стъкло скрит от кората на лявата греда към тавана.При мен всичко тръгна от първия път. За това извадих поялника и направих връзките стабилни.Ако на някой колега не му работи темпомата в MultiECUScan в Engine модула има една опция Cruise Control Re-Learn Успех с нея.Видях зор и с ELM327 че сега китайците пускат евтини боклуци, но това е друга тема.Поздрави,Преслав.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD, Italian Stallion

                      Коментар


                        #86
                        bgeorgiev написа:
                        Това описание за темпомат важи ли за ECU Bosch EDC16 ?
                        Колега подкара ли "Cruise Control"-a ???
                        Или колкото може по-кратко, или колко може по-приятно.

                        Коментар


                          #87
                          emzo написа:
                          To няма изобщо за твоя ДВГ.eLearn - там ги има
                          Здравей колегаВиждам, че си малко по-запознат, та реших да попитам теб. Имам 2 броя Стило . Единият е 5 врати хетчбек, 1,9 JTD, 80к.с., със cruise control. А другият е комби, 1,9 JTD, 120к.с., без Cruise control. Преди да започна инсталацията на комбито с един милтицет проверих всичко което е написано тук във форума. И то се оказва истина. Но за MCU-то на комбито НЯМА ИНФОРМАЦИЯ. Аз вече съм прокарал кабел от купето към двигателя. Монтирал съм оригинално лостче за ’Cruise control"(20лв от Италианеца). И до тук. Буксата на моето MCU е съвсем различна от това което е дадено във форума. Тя е 94 пинова. Ще се опитам да кача "снимка". Проблемът ми е че не знам към кои пинове на MCU-то да свържа джойстика. Дори и да знам все пак е добре да знам цветовете на проводниците на тези пинове.Моля кажи ако знаеш как да продължа.
                          Прикачени файлове
                          Или колкото може по-кратко, или колко може по-приятно.

                          Коментар


                            #88
                            Да ползвам темата някой знае ли дали може и на Добло да се направи темпомат?
                            Обичам си работата.

                            Коментар


                              #89
                              Монтирахме темпомат на Стило 1.9 16В, директно по схемата на ЕКУ-то в eLearn. Нямаше никакво окабеляване, пускахме директно до пиновете на ЕКУ-то.
                              Работи перфектно, но не на всеки старт на двигателя. Понякога паля, завъртам лостчето на ON, нищо не светва на таблото. Гася, паля, темпомата на ON и веднага тръгва.
                              Правил съм proxy alligment след монтажа.
                              Няма опция cruise control re-learn в ECU-то, проверих.
                              Има я на 1.9 115.
                              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                              Коментар


                                #90
                                Здравейте,искам да попитам имали някой от София слагал темпомат на Стило дизел 115к.с. без кабели за лоста на волана? Моля за съдействие имам орг. лосче за Стилото, но намам кабели който стигат до него,и нямам кабели за OBD2 за активиране софтуерно.Ще си заплатя труда на човека.

                                Коментар

                                Working...
                                X