Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по "Темпомат за Стило"
Collapse
X
-
Здравейте колеги. Реших да монтирам темпомат и на моето стило, прочетох темата тук и в английският форум и мисля, че почти отговорих на въпросите си. Мъчат ме само още два, за стоп машинките на съединител и спирачка, и индикатора на таблото.При мен буксата висеше под акумулатора, има 4 жила от А2 до А5 (зелен/ оранжев-бял / червен-бял / лилав) и не е свързана към нищо. Т.е. от едната страна влизат 4 жила, от другата излизат 0. В сравнение с описанието тук (влизат 6 излизат 2) ми се губят някакви 2 жила, които ако не се лъжа са за някакъв датчик, който при мен не е наличен.Мисля да оборудвам колата с ръчка, повече ми харесва от бутончетата, според написаното в темата pinout-a е следният:D4B (Brown Connector) ------> H7 (Cruise Control Stalk)Pin A02 ------> Pin 1 (Green) RESUMEPin A03 ------> Pin 6 (Orange/White) SPEED -VEPin A04 ------> Pin 5 (Orange/Black) SPEED +VEPin A05 ------> Pin 4 (Violet) ON/OFF12V на контакт ---> 7.5А бушон ---> Pin 2 (Тъмно синьо) на ръчкатаМоля да ме поправите ако греша.Въпроса, който ме тормози е, трябва ли да модифицирам нещо около стоп машинките.Някъде по горе пишеше да се провери черният D4 конектор - А2 краче. При мен черната букса е с пълен набор кабели и от двете страни, колкото влизат, толкова и излизат. Това достатъчно доказателство ли е, че ми трябва единствено ръчка и окабеляване от нея до кафявият конектор?Относно индикатора - това което съм разбрал, пак моля да ме коригирате ако греша:Вариант 1: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и да включа лампата през FES.Вариант 2: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и с лицензирана версия на FES да извърша proxi процедура по откриване на нови устройства. Поздрави.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
pippo написа:Относно индикатора - това което съм разбрал, пак моля да ме коригирате ако греша:Вариант 1: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и да включа лампата през FES.Вариант 2: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и с лицензирана версия на FES да извърша proxi процедура по откриване на нови устройства.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:pippo написа:Относно индикатора - това което съм разбрал, пак моля да ме коригирате ако греша:Вариант 1: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и да включа лампата през FES.Вариант 2: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и с лицензирана версия на FES да извърша proxi процедура по откриване на нови устройства.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
pippo написа:todorshalev написа:pippo написа:Относно индикатора - това което съм разбрал, пак моля да ме коригирате ако греша:Вариант 1: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и да включа лампата през FES.Вариант 2: Трябва да се свържа по CAN към боди компютъра и с лицензирана версия на FES да извърша proxi процедура по откриване на нови устройства.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Здравейте,Лостчето пристигна още преди месец, но поради неподходящото време започнах тестовете миналата събота. Тъй като съм с полу окабеляване, свързах D4A конектора с лосчето, посредством UTP кабел, прекарах го хвърчащо през прозореца и излезнах за тестове. Оказа се че всичко работи и тази събота ще премина към същинският монтаж. Все още ме дразни въпроса за захранването. В темата се споменава за предпазител F35. Гледах в книжката, въпросният предпазител е едновременно за Cruise Control и Breake pedal signal for instrumental panel. При мен си има монтиран предпазител на F35 и явно той си се ползва за стоп машинката. Ще ми се някак си по-елегантно да захраня лостчето. Някой има ли идеи къде да го търся изхода на този F35. Не искам, а и не съм сигурен, че ще мога да разглобя целият блок с предпазители и да си изкарам допълнителна жица на изхода на F35. Варианта за присъединяване към съществуваща жица някъде под кората на волана не ми харесва особено. Моля за Вашите съвети и коментари.Поздрави.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
Днес монтирах темпомата. Без да си давам зор ми отне 4.30 часа. Сигурно опитните ще кажат какво си правил 4.30 часа, но и аз не разбрах как излетя времето. В крайна сметка захраних устройството от тъмносиният кабел излизащ от ключа, дава 12в след контакт. На повечето снимки и тук и в английският форум се използва UTP кабел. Аз не го харесвам и ползвах така нареченият СОТ кабел - 6х0.22 + 2х0.5. В моят случай - български кабел тези 2х0.5 си бяха пак 2х0.22 , така че сумарно 8 х 0.22 многожилен кабел. Сдвоих ги 2х2, а захранването беше отделен кабел 0.75. Хубавите кабели LIYCY, не се продават по кварталните железарии, така че минах и без тях.За мен най-трудният момент беше монтирането обратно на кората на колоната на стъклото. В дъното има нещо като ухо което трябва да влезе в нещо като палец. Е голям зор беше. Уж си бях изчистил ръцете, но сега гледам съм нацапал добре кората. Другият труден момент беше изрязването на отвор в кората под волана. Там ми беше доста трудно да уцеля отвора, но в крайна сметка го направих на около, със съвсем леко отклонение. Лампата също светна след Proxy процедура.Искам да благодаря на всички знаещи и можещи в тази тема, които ме образоваха, така че да извърша монтажа безгрешно.Поздрави!FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
-
Работи коректно.Аз съм с последната версия май на Multiscanecu-то. Как протича там Proxi процеса.Кликаш още в началото на body computer --> Can Info / Proxy Aligment. Още при свързването ти казва, че всичко е конфигурирано както трябва и не е нужно нищо да правиш нещо допълнително.След това отиваш на таба Adjusments, и кликаш върху Cruise Control Light --> Execute. Сменяш настройката от Disabled на Enabled. И тук ако не четеш като мен, ще затвориш всичко и нищо няма да стане. Е аз така направих 2 пъти и после се зачетох, че реално след като смениш някоя от настройките, трябва да избереш на най-горният ред отново Proxi Aligment. Кликаш и на него, предупреждава че ще пишe по body компютъра, даваш Yes и почва наистина да пише.В момента лампата свети когато е на ON, при OFF се изключва. При даване на контакт също светва заедно със всички други лампи и после изгасва.FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар