Ако трябва да намали скоростта , се получава леко придърпване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по "Темпомат за Стило"
Collapse
X
-
Здравейте колеги,Рещих да се заема с идеята темпомат и няколко пъти прочетох темата за инсталирането. Написано е за 3 варианта за окабеляване пълно,частично и без окабеляване. Въпроса е в това , че и при 3-те варианта има кафяв конектор разликата е само колко кабела влизат и излизат от него. ДА обаче при мен в кутията зад акумулатора, под платката с релета и бушони има една планка на която е закачен само един черен конектор с много кабели от двете страни, а кафяв няма. Възможно ли е това и аз ли съм най-големия карък. Имате ли някаква идея защо и къде може да е този кафяв конектор в моя случай. И най - важното имам ли вариант и аз да имам темпомат дори и не за 4 лева Благодаря предварителноFiat Stilo 1.2 - 16v
80hp - 6 Speed '02
Коментар
-
Здравейте колеги,намерих въпросната букса и сега съм в процес на свързване към съответните пинове: Pin 41 ------> RESUMEPin 09 ------> SPEED -VE (Decrease)Pin 08 ------> SPEED +VE (Increase)Pin 58 ------> ON/OFFМоля за малко съдействие от ваша страна относно черния конектор.Необходимо ли е да пускам +12В на някои от неговите пинове при положение че и от двете страни всички дупки на буксата са запълнени с кабели.И понеже все още не съм намерил оригиналното лостче , засега мисля да пробвам с допълнителни бутони,та въпросът ми е бутони ли трявба да са или ключета тип включено-изключено ?Fiat Stilo 1.2 - 16v
80hp - 6 Speed '02
Коментар
-
emzo написа:Ами като се добави темпомата не се вижда на таблото, за да се вижда се прави прокси алайнмънт с ЕЛМ и кракнат ФЕС.След това се вижда на таблото:http://youtu.be/oKTCiJKl_u0Обаче, понеже схемичката в темата е "опростена" и няма предвиден ключ за ОН/ОФФ - изписва това съобщение при всяко едно палене и аз лично го разкарах, че ме дразнеше.Оригиналната схема/пръчка/джойстик има бутон за включване и изключване на темпомата като цяло.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:emzo написа:Ами като се добави темпомата не се вижда на таблото, за да се вижда се прави прокси алайнмънт с ЕЛМ и кракнат ФЕС.След това се вижда на таблото:http://youtu.be/oKTCiJKl_u0Обаче, понеже схемичката в темата е "опростена" и няма предвиден ключ за ОН/ОФФ - изписва това съобщение при всяко едно палене и аз лично го разкарах, че ме дразнеше.Оригиналната схема/пръчка/джойстик има бутон за включване и изключване на темпомата като цяло.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:GTipo написа:emzo написа:Ами като се добави темпомата не се вижда на таблото, за да се вижда се прави прокси алайнмънт с ЕЛМ и кракнат ФЕС.След това се вижда на таблото:http://youtu.be/oKTCiJKl_u0Обаче, понеже схемичката в темата е "опростена" и няма предвиден ключ за ОН/ОФФ - изписва това съобщение при всяко едно палене и аз лично го разкарах, че ме дразнеше.Оригиналната схема/пръчка/джойстик има бутон за включване и изключване на темпомата като цяло.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
колеги дойде и моя ред да попитам нещо как разбирате пусто че е включен (за лампата разбрах)става въпрос засилвам да речем доо 80 пускам го от копчето и то почва да намалява трябва ли да му вдигам с копчето за +или просто при мен не се включва нещо имам пълно окабеляване (надявам се скоро и оригинално лостче)но до тогава схемата е реализирана с 3 бутона и едно копче ето какпод ФЕС ЕКУ-то вижда бутоните когато ги натискам (съответно пише Натиснат/Отпуснат или нещо подобно)някаде бъркам ли оглеждах пустия Д4 черен конектор ама ми се видя че имам кабели на пин А2 ако тои е за стоп машинката при 1.6 16VПрикачени файловеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар