Средния го засякох със стааария метод пълниш догоре и допълваш, излезе ми около 5.8 (без климатик). Преди на същия маршрут и с климатик (може би по-леко каране) ми излизаше 5.2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по "Темпомат за Стило"
Collapse
X
-
Някой колега със ЗАВОДСКИ монтиран круиз контрол, може ли да каже при него така ли е при палене ?http://www.youtube.com/watch?v=oKTCiJKl_u0F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз нещо не разбрах - в описанието пише:D4B (Кафяв конектор) Pin A2 ------> (зелен) RESUME Pin A4 ------> (оранжево/черен) SPEED +VE - тук имам инфо за разминаване на цветовете, няма значени това, пин А4 е SPEED - VE Pin A5 ------> (виолетов) ON/OFFа пък след това на схемата е дадено, че пин А5 е директно вързан към 12Vпин А4 е ON/V+ пин А2 е RESUMEОт така написаното само пин А2 съвпада. Не разбрах ПИН А5 защо е постоянно вързан към 12V и защо А4 стана ON/V+ .Реално как се пуска и спира автопилота и кой е пина за V- ?И черния D4 кънектор е този от 1-вата снимка над кафявия, ако правилно съм разбрал ?Дано скоро подкарам и аз тази екстра
Коментар
-
Дефакто А5 е за пускането в оригиналната схема, но тъй като нашата е модифицирана (съкратена), съм написал че А4 е ОН/В+, защото реално с него бутон се пуска(при първоначално натискане) и се ускорява (като се задържи или натисне бутона).на А5 има 12в. за да е активиран постоянно, като функция.Т.е. ЕКУто да вижда, че има круиз контрол.Да, на снимката са D4 конекторите.Единия се води D4A, другия - D4BF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Благодаря за бързия отговор!Значи мога да сложа на пин 5 на кафявата букса едно двупозиционно ключе за ON/OFF, за да не е винаги включен или това не е проблем да е активиран постоянно ?Ако няма кабел, който да излиза от Пин 2 от черния кънектор, дефакто означава, че стоп машинката е с два кабела нали така?Проблем ли е ако и на съединителя машинката е с 2 кабела?И кой е кабелът за намаляване на скороста?От къде взимате тези схеми за позициите на кабелите на ЕКУ-то ?
Коментар
-
Интересува ме дали мога да си закач оригинални копчета на волана за оправление на темпомата или копчетата са заедно с волана и трябва да се сменя целия волан . Което няма да направя де . И другото е дали няко немойе да ми каже каде и кои може да ми сложи темпомата читаво и колко парички горе долу ще ми струва . Мерси предварително !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар