Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпомат за Браво/а/Мареа JTD105 и JTD130

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Airfan написа:
    niento написа:
    Аirfan - във вторник я имаш машинката.
    А сигурни ли сме, че с нея стават нещата? Гледам, че машинката е дадена с 4-пинов куплунг, а нашите са с 2 пина. Как ще закачим сегашната букса?
    И emzo ти каза и аз ти повтарям - няма значение каква ще е. Дали тази от Либрата дето я ползвах временно или от Алфа 166 или от каквато ще да е италянка. Важното е да пасва на местото на нашите коли и да е с един нормално отворен и един нормално затворен контакт.Да тази дето си я гледал с четирите извода става. Точно тя е тази, за която говря. На двата края се подават 12v, а другите два края към стоповете и към EKU-то. Само да не се объркат крачетата и стоповете да угасват, когато натиснеш спирачка. Шегувам се ама си е ситуация.
    Fiat Bravo jtd 105 04.2000

    Коментар


      #62
      @niento - pin C44 отпада според мене, вариант е ЕКУ да не "харесва" да има постоянно 12в на pin B21 и там да е проблема, пробвай само с машинка без нищо закачено на pin C44
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #63
        @emzo Да и така ще пробвам. Ама във вторник. Не желая да се моля за машинка. Така или иначе ще взема две от Христо. Днес и утре не мога, а понеделник е ден за "бокса".
        Fiat Bravo jtd 105 04.2000

        Коментар


          #64
          @Airfan - Извинявам се за късния пост, но тези дни просто съм луднал от работа. За машинките не съм забравил. Тъй като ги нямаше в наличност при Христо съм поръчал да намери две. Уточнили сме точно какви трябва да са. Не махай нищо по окабеляването, защото всичко ще заработи!
          Fiat Bravo jtd 105 04.2000

          Коментар


            #65
            niento написа:
            @Airfan - Извинявам се за късния пост, но тези дни просто съм луднал от работа. За машинките не съм забравил. Тъй като ги нямаше в наличност при Христо съм поръчал да намери две. Уточнили сме точно какви трябва да са. Не махай нищо по окабеляването, защото всичко ще заработи!
            Супер. Не съм махнал нищо и ще изчакам пък дано станат нещата!

            Коментар


              #66
              Всъщност някой с такава кола задействал ли е схемата успешно, или все още не? Ще направя темата "Важна" за да я виждат повече хора и гости на форума, докоато някой категорично потвърди или отрече възможността за темпомат при Браво/а/Мареа JTD 105 Ред.: и 130.

              Коментар


                #67
                Преди няколко дена попаднах на тема в Чешки форум точно за темпомат. Доколкото успях да схвана(не съм 100% сигурен, не знам чешки) проблема за JTD105 е в ЕКУ-то и не става. При JTD130 доколкото разбрах работи, поне един човек беше успял да активира темпомата. ЕТО и две схеми.
                Marea Weekend HLX Jtd 110

                oO(_)____////____(_)Oo

                Коментар


                  #68
                  Може ли и аз да се включа в темата и попитам какво е това чудо. Ако правилно съм разбрал слагате две пуканки с кабели към компа на колата и като ги цъкате така давате електронно газ.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #69
                    Нещо такова колега и НЕ става на колата от подписа ти.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      Учуден съм, че няма интерес към тази "екстра", но го отдавам повече на студеното време, отколкото на страха от запояването
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #71
                        emzo написа:
                        Учуден съм, че няма интерес към тази "екстра", но го отдавам повече на студеното време, отколкото на страха от запояването
                        При 105, за сега не сработва. На път съм да премахна и кабелите.

                        Коментар


                          #72
                          emzo написа:
                          Учуден съм, че няма интерес към тази "екстра", но го отдавам повече на студеното време, отколкото на страха от запояването
                          Имам интерес и ако ти се занимава,утре мога до дойда до Зарата и да я направим.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            #73
                            При тебе вече е ясно как става, тука става дума за евро2 моторите.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              emzo написа:
                              Учуден съм, че няма интерес към тази "екстра", но го отдавам повече на студеното време, отколкото на страха от запояването
                              Имам интерес,но до колкото чета на 1.9 105 не става!Ако някой го подкара се нареждам на опашката за монтаж!
                              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                              Коментар


                                #75
                                Аз доколкото разбрах от постовете на niento, трябва машинката да е такава с нормално отворен и с нормално затворен контакт, поне с 3 кабела значи. Не ми изглежда особено трудно да се направи горната схема, от чешкия форум, даже резистор от 560 ома имам, използвам го точно за светодиоди за ток 20 мА. Някой от запознатите да каже - има ли поне един модел автомобил точно с този двигател, този компютър, от този период от време - 1998 г., който има фабрично тази екстра? Също и да съвпадат разните там номера на хардуер, софтуер и каквито още номера има? Днес ще разледам какви са възможностите за достъп до моят ЕКУ и ако не е трудно, ще наслагам кабели, а останалата част от схемата ще направя на една платка, няма да търся специална машинка, норм. отворен и норм. затворен контакт има и в едно обикновено реле.

                                Коментар

                                Working...
                                X