1001 пъти Ви казах, а Жоро и видя с очите си, че ЕКУто има поддръжка за темпомата.JTD100, 110 и 115 са с 2 букси (дори в последната версия на Аутоадата е объркано) и схемата е като на Стило.Малко по-късно ще я дам и нея.Някой модератор може да коригира заглавието и пост N4 с инфото от този пост.Едно време и сам можех, ама оного време .....
Да, поддръжка има и аз го видях в еку скан-а, но нещо не иска да сработи като хората при мен.
На втора кола пробваме и не сработва. Да не би байпаса, който правим на стоп машинката да не е точен, т.е. да трябва да не подаваме 12 волта в нормално положение?
Колега emzo би ли пуснал цялата схема , с намаляването на скороста имам идея да я реализирам като превключвам трите бутона който са ми на волана за търсенето на станциите, за което приемам всякакви съвети как мога да ги използвам тези бутони и как да превключвам от радио на темпомат.
Пина за намаляване е B16.Това с бутоните на радиото и аз си го мислех, но за съжаление от тях излизат само 2 кабела, така че няма как да управляваш темпомата.Днес направих схемата, но не тръгна, иначе ФЕС показва че се активира. Утре ще я проверя отново.
Отново проверих схемата, всички връзки са наред, във FES опцията Cruise Control се променя ON/OFF, като щракам копчето, но не поддържа скоростта. Бутоните на съединителя и спирачката си работят правилно и няма грешки.Във форума на FES, четох за EDC15C7, че е добавена функция, с която ECU може да се ресетне и след това да разпознае промени в конфигурацията, включително и темпомат. За нашия за съжаление няма такава функция.@ Airfan: Колега, имаш ли някакъв напредък? Не е от байпаса, точно в ненатиснато положение трябва да е 12 В. В натиснато по схемата е 0 В, но това не би трябвало да оказва влияние, поне при активирането, защото тогава спирачката не е натисната.
Отново проверих схемата, всички връзки са наред, във FES опцията Cruise Control се променя ON/OFF, като щракам копчето, но не поддържа скоростта. Бутоните на съединителя и спирачката си работят правилно и няма грешки.Във форума на FES, четох за EDC15C7, че е добавена функция, с която ECU може да се ресетне и след това да разпознае промени в конфигурацията, включително и темпомат. За нашия за съжаление няма такава функция.@ Airfan: Колега, имаш ли някакъв напредък? Не е от байпаса, точно в ненатиснато положение трябва да е 12 В. В натиснато по схемата е 0 В, но това не би трябвало да оказва влияние, поне при активирането, защото тогава спирачката не е натисната.
Напредък никакъв, а и време не ми е останало напоследък да се занимавам. Следя темата тук, за сега.
Добър ден , някой може ли да ми каже ,дали може да се изваде индикация че темпомата е активен. Идятата ми е да си направя индикация на таблото кога съм на темпомат.
Колега,четох във Фиат форума за опитите на колегите да подкарат темпомата при ECU 15C5 и че въпреки смяната на показанието за статуса,темпомата не сработва.Забелязах също така,че не са вързали веригата за чека.Според мен,именно там е проблема.За да се активира темпомата при това ECU,според наблюденията ми,трябва да се чекне веригата при даване на контакт,за разлика от ECU 15C7.Понеже са по-напреднали колегите в реализацията,а аз нямам регистрация във Фиат форума,моля да споделиш с колегите тези ми наблюдения.Също така,ще съм много благодарен,ако можете да ми помогнете за параметрите на трите резистора от схемичката на чека при светодиода,тъй като още немога да намеря имформация за тях.
Коментар