Днес се заиграх, пуснах инсталацията, не сработи, но и нищо не изгоря. Предполагам имам записана грешка в стоп машинката, тъй като редовно ми я записва, а при такава грешка темпомата не работи. Утре ще я изчета и ще довърша започнатото. Повече инфо и снимки от днес ще пусна по-късно или утре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпомат за Браво/а/Мареа JTD105 и JTD130
Collapse
X
-
J T D написа:emzo написа:Някой с Мареа JTD110 да провери дали ЕКУто е с 4 конектора или 2.Намира се в краката на пасажера, нищо не трябва да се разкача само да се види , колко са конекторите на брой, които влизат в него.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Re: Темпомат за Браво/а/Мареа JTD105, 2.4JTD и JTD100
emzo написа:След "кратка" консултация с колегата BO и Airfan, стигнахме до заключението, че това е схемата:За целта:- 4 кабела с дължина от краката на пасажера(ECU-то) до волана или където ще слагате бутоните - вземете силиконов кабел, който уж не гори- 2 бутона, нормално отворени, при натискане затварят веригата.- евентуално пинове за монтаж в B конектора на ECU - 3 броя, може обаче да са там, някой ако може да провери, като разкачи конектора. Детайлна снимка на конектора би помогнала. Koлегата Airfan ми съобщи, че няма пинове в конектора.Вариант е закупуването на конектор от автоморга.- Мултимер- поялник- лаптоп с ФиатЕкуСкан (ФЕС)Препоръчвам:- всичко да се прави на разкачен акумулатор- схемата първоначално да се реализира без пин B21, да се стартира ФЕС и да се следи за постоянната поява на грешка P0703. Така ще разберете дали сте направили правилно схемата, след което вързвате и пин B21 към 12в., триете грешката и трябва повече да не се появи.Готови сте за тест.п.с. с колегите по-горе не поемаме никаква отговорност
Коментар
-
Днес се поборихме още малко. Оказа се, че стоп машинката на педала на съединителя ми се е избутала нагоре и отчиташе постоянно натиснат педал на съединителя, което блокира темпомата. След като монтирахме, благодарение на Emzo нова стоп машинка, в еку скан-а темпомата излиза като активиран, но в движение все още не иска да поддържа скоростта. Утре ще монтирам оригинални пинове, тъй като в момента съм намушил едни пинове, купени от магазина, които не е сигурно дали контактуват добре. Така че утре ще има малко повече информация. На първо време си прегледайте стоп машинките на съединител и спирачка дали работят.
Коментар
-
Днес реших да се занимавам, но дръвче голямо. Моето JTD е с две букси. Ето я голямата как изглежда.http://img710.imageshack.us/img710/3...0920101532.jpg
Коментар
-
1001 пъти Ви казах, а Жоро и видя с очите си, че ЕКУто има поддръжка за темпомата.JTD100, 110 и 115 са с 2 букси (дори в последната версия на Аутоадата е объркано) и схемата е като на Стило.Малко по-късно ще я дам и нея.Някой модератор може да коригира заглавието и пост N4 с инфото от този пост.Едно време и сам можех, ама оного време .....F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар