Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпомат за Браво/а/Мареа JTD105 и JTD130

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес се заиграх, пуснах инсталацията, не сработи, но и нищо не изгоря. Предполагам имам записана грешка в стоп машинката, тъй като редовно ми я записва, а при такава грешка темпомата не работи. Утре ще я изчета и ще довърша започнатото. Повече инфо и снимки от днес ще пусна по-късно или утре.

    Коментар


      #17
      Значи при JTD110 и JTD115 e като при мен. И за тях ще има схемичка.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        J T D написа:
        emzo написа:
        Някой с Мареа JTD110 да провери дали ЕКУто е с 4 конектора или 2.Намира се в краката на пасажера, нищо не трябва да се разкача само да се види , колко са конекторите на брой, които влизат в него.
        Да казва добруджанеца!
        Ще каже, ако знае къде да гледа. Ако нещо трябва за оглед- няма проблем, но от електро не разбирам- аз съм само един файтонджия пс- Емо, извинявай, че оспамих темата. Ако колегата JTD прецени-да изтрие поста.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #19
          извинямам се но искам да попитам каква е разликата в екото на jtd100 и jtd110
          брава jtd 100 01.

          Коментар


            #20
            В колите JTD100 се монтира само в Браво/а, докато 110 само в Мареа.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              В колите JTD100 се монтира само в Браво/а, докато 110 само в Мареа.
              JTD100 се монтира и в Мареа само че са кът
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #22
                Аз не съм виждал
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  аз питах за разликата в ЕКУ-то на jtd100 и jtd110
                  брава jtd 100 01.

                  Коментар


                    #24
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=744102#744102
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Re: Темпомат за Браво/а/Мареа JTD105, 2.4JTD и JTD100

                      emzo написа:
                      След "кратка" консултация с колегата BO и Airfan, стигнахме до заключението, че това е схемата:За целта:- 4 кабела с дължина от краката на пасажера(ECU-то) до волана или където ще слагате бутоните - вземете силиконов кабел, който уж не гори- 2 бутона, нормално отворени, при натискане затварят веригата.- евентуално пинове за монтаж в B конектора на ECU - 3 броя, може обаче да са там, някой ако може да провери, като разкачи конектора. Детайлна снимка на конектора би помогнала. Koлегата Airfan ми съобщи, че няма пинове в конектора.Вариант е закупуването на конектор от автоморга.- Мултимер- поялник- лаптоп с ФиатЕкуСкан (ФЕС)Препоръчвам:- всичко да се прави на разкачен акумулатор- схемата първоначално да се реализира без пин B21, да се стартира ФЕС и да се следи за постоянната поява на грешка P0703. Така ще разберете дали сте направили правилно схемата, след което вързвате и пин B21 към 12в., триете грешката и трябва повече да не се появи.Готови сте за тест.п.с. с колегите по-горе не поемаме никаква отговорност
                      Без никакъв текст, този пост се счита за СПАМ. Модераторски екип на fiat-bg.org

                      Коментар


                        #26
                        Днес се поборихме още малко. Оказа се, че стоп машинката на педала на съединителя ми се е избутала нагоре и отчиташе постоянно натиснат педал на съединителя, което блокира темпомата. След като монтирахме, благодарение на Emzo нова стоп машинка, в еку скан-а темпомата излиза като активиран, но в движение все още не иска да поддържа скоростта. Утре ще монтирам оригинални пинове, тъй като в момента съм намушил едни пинове, купени от магазина, които не е сигурно дали контактуват добре. Така че утре ще има малко повече информация. На първо време си прегледайте стоп машинките на съединител и спирачка дали работят.

                        Коментар


                          #27
                          Самата машинка има регулиране, тази на Airfan беше прибрата в максимално положения и така дефакто педала не я натискаше.Това оказва влияние не само на темпомата, а и на други неща.А грешката не я записва веднага.Но като цяло това беше стъпка към целта.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Днес монтирах оригинални пинове от точно същата букса, но темпомата все така не иска да поддържа скоростта. Или нещо в схемата има сбъркано или пропускаме нещо или просто тази функция не се поддържа от ЕКУ EDC15C.

                            Коментар


                              #29
                              Днес реших да се занимавам, но дръвче голямо. Моето JTD е с две букси. Ето я голямата как изглежда.http://img710.imageshack.us/img710/3...0920101532.jpg

                              Коментар


                                #30
                                1001 пъти Ви казах, а Жоро и видя с очите си, че ЕКУто има поддръжка за темпомата.JTD100, 110 и 115 са с 2 букси (дори в последната версия на Аутоадата е объркано) и схемата е като на Стило.Малко по-късно ще я дам и нея.Някой модератор може да коригира заглавието и пост N4 с инфото от този пост.Едно време и сам можех, ама оного време .....
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X