След "кратка" консултация с колегата BO и Airfan, стигнахме до заключението, че това е схемата:За целта:- 4 кабела с дължина от краката на пасажера(ECU-то) до волана или където ще слагате бутоните - вземете силиконов кабел, който уж не гори- 2 бутона, нормално отворени, при натискане затварят веригата.- евентуално пинове за монтаж в B конектора на ECU - 3 броя, може обаче да са там, някой ако може да провери, като разкачи конектора. Детайлна снимка на конектора би помогнала. Koлегата Airfan ми съобщи, че няма пинове в конектора.Вариант е закупуването на конектор от автоморга.- Мултимер- поялник- лаптоп с ФиатЕкуСкан (ФЕС)Препоръчвам:- всичко да се прави на разкачен акумулатор- схемата първоначално да се реализира без пин B21, да се стартира ФЕС и да се следи за постоянната поява на грешка P0703. Така ще разберете дали сте направили правилно схемата, след което вързвате и пин B21 към 12в., триете грешката и трябва повече да не се появи.Готови сте за тест.п.с. с колегите по-горе не поемаме никаква отговорност
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпомат за Браво/а/Мареа JTD105 и JTD130
Collapse
X
-
monstera написа:Схемата е супер и ще я реализирам още тази седмица. Само имам един въпрос, в ЕКУ няма ли и вход за бутон за намаляване на скоростта, както е при оригиналните темпомати?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
FEN TEMPRA BG написа:Колеги, а за Мареа 2.4 JTD има ли шанс да се изрови схемичка ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар