След "кратка" консултация с колегата BO и Airfan, стигнахме до заключението, че това е схемата:
За целта:- 4 кабела с дължина от краката на пасажера(ECU-то) до волана или където ще слагате бутоните - вземете силиконов кабел, който уж не гори- 2 бутона, нормално отворени, при натискане затварят веригата.- евентуално пинове за монтаж в B конектора на ECU - 3 броя, може обаче да са там, някой ако може да провери, като разкачи конектора. Детайлна снимка на конектора би помогнала. Koлегата Airfan ми съобщи, че няма пинове в конектора.Вариант е закупуването на конектор от автоморга.- Мултимер- поялник- лаптоп с ФиатЕкуСкан (ФЕС)Препоръчвам:- всичко да се прави на разкачен акумулатор- схемата първоначално да се реализира без пин B21, да се стартира ФЕС и да се следи за постоянната поява на грешка P0703. Така ще разберете дали сте направили правилно схемата, след което вързвате и пин B21 към 12в., триете грешката и трябва повече да не се появи.Готови сте за тест.п.с. с колегите по-горе не поемаме никаква отговорност
![](http://prikachi.com/images/441/2486441a.png)
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Коментар