Таа покрай една станция в която се пораждаха много смущения реших да видя кой консуматор в колата предизвиква това. И покрай това бях разкачил клемите на плюса и започнах да ги закачам една по една. На един доста дебел кабел прифръкна искра и реших да видя на какво се дължи. Амперметъра показа 1.80А .... Не можах да повярвамКолата е Брава 1.2 16кл. има газ има и неоригинална алармаДебелия кабел стига до тези предпазители:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голяма консумация на ток - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Ооо ама и аз см един .. всъщност единственото работещо в колата бяха лампите на плафона. Те по груба сметка може да правят такава консумация.Все пак утре ще я проверя щателноА каква консумация е нормална при нищо допълнително включено в колата??? Предполагам не повече от ампер, но някой ако има книжни данни ще съм доволенFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Това е често коментиран въпрос - нормална консумация, когато нищо не работи - 0.02-0.03 А. Има една подробност при измерване - когато всичко е изключено, всички врати затворени и се прави измерване - задължително трябва да мине малко време, при мен то е около 15-20 секунди, в които консумацията е много висока, после пада на около 1 А, но около минута след начало на измерването пада на 0.04 А.При консумация от един ампер, акумулатор от 55 АЧ ще се стопи за толкова часа.
Коментар
-
Вчера сутринта осъмнах с напълно мъртва кола - ни гък, ни мък, при акумулатор на по-малко от година. Запалих я с кабели и когато отидох при електричари да ми замерят консумацията, се оказа, че е 0.71. Чудно ми е как досега ми е издържал акумулатора при такава консумация или пък откъде се е появила чак такава консумация изведнъж?Кара Brava 1.2
Коментар
-
Каза ли на електричарите да изчакат 1 минута с уреда преди реалното отчитане на консумацията? Всички врати бяха ли затоврени, включително капака на двигателя чрез симулация с натиснато копче, ако има аларма де? Ако всичко е било правилно при измерването - консумацията може да е от допълнително монтирана техника - касетофон, усилвател, фм-трансмитер, антирадар, други. Имаш ли нещо подобно?
Коментар
-
Благодаря за реакцията. Мултицетът стоя закачен повече от минута. Нямам аларма, така че нямаше нужда от трика с капака. Всички врати затворени, ключът изваден и пр. Нямам нищо допълнително закачено, а и касетофонът, светлините и другите джаджи се изключват заедно с двигателя. Единствено по твоето подсказване ми е останал забучен ФМ трансмитера в запалката, но дали това може да прави проблема, при положение, че и това гнездо се изключва с превъртането на ключа? Преди време имах проблеми със задните реотани и чистачката и ми се струва, че едното от тях го бяха вързали директно (без бушон).Кара Brava 1.2
Коментар
-
Колега би ли споделил как реши проблема? Моята кола също има консумация от 0,7А и е от някакво реле (устройство) което се чува в двигателния отсег. При изваден контактен ключ и всичко спряно, като откача акумулатора и то се чува как изключва. Като закача пак акумулатора и вече релето не се чува да тръгва и консумацията я няма (остава 0,02А). Утре ще разследвам от къде е това чудо. Трябва като угася колата и да и откачам и закачам акумулатора всеки път. Затова искам да кажеш нещо повече. Поздрави
Коментар
-
Май не успях да разбера какъв е проблема, нито да го реша. Два месеца си карах без проблеми, но когато отново започнаха студовете миналата седмица, пак стана същото и акумулаторът умря. Всички - и лаици, и майстори - ме убеждават, че не може да е акумулатора и че има нещо друго, но никой не успя да разбере какво е това другото. Аз пък си купих нов акумулатор Варта и засега вече втора седмица няма проблем.Кара Brava 1.2
Коментар
-
При студено време капацитета на акумулатора намалява и особено старвовия ток. Една от причините, освен ниската температура е късите дистанции , на които се кара и висенето по задръствания, както и честото палене на двигателя. Практически изтегленият при палене ток не може да се възстанови от градското каране и в резултата на това съхраняваната в него енергия в един момент намалява под нужното за запалване. С течение на времето експлоатационните характеристики на акумулатора също намаляват и след 3-4 години експлоатация е добре да се проверяват параметрите. След 6-7 години акумулатора може да се ползва за битови нужди, но за автомобил не, поради ред причини. Добре е поне веднъж в месеца да се кара на по-дълго разстояние - извън града за поне 7-8 часа, с което да му се върне заряда. Има и процедури за ревизиране и удължаване на живота, но на практика почти никой не го прави.Няма начин да няма начин!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар