Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето.

    Здравейте.Става въпрос за Марея 2,4 JTD. В неделя сутринта паля колата и след малко изгасна сама. Паля отново и пак същата работа. Отворих жапката и от там се чуваше едно жужене. Когато дам на контакт и започне да издава този звук гасне веднага след палене, ако няма звук колата пали и всичко е ОК. Първо решик че има някакво управление което да е свързано с инжекциона но после видях че има само две релета и два или три големи куплонги. Въпроса ми е. Какви са тези релета и може ли проблема да е другаде. Дясното реле е свързано с горивната помпа а лявото си нямам и на представа. Двете релета са напълно идентични като без дясното не пали а без лявото си пали без проблем. Може ли да стане нещо ако релето прекъсне по време на движение и двигателя изгасне? Благодаря предварително. Ето и снимки.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
    2000г.
    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

    #2
    Това реле без което колата пали предполагам е за подгряващите свещи. Защото до колкото знам то се намира в жабката. А JTD двигателя в топло време пали без подгряване. Макар че ако откачиш релето на подгряващите свещи те ще спрат да работят и предполагам би ти светнала лампата на таблото която сигнализира за изгоряла свещ, а при теб дали е светнала не знам ти ще ни кажеш. А другото реле щом е свързано с помпата не знам какво управлява на помпата , може би порцията на първоначалното количество гориво като отваря и затваря някакъв клапан. Но тук има колеги който разбират от JTD и те ще ти обяснят.

    Коментар


      #3
      Не обърнах внимание дали светва лампата за свещите. Другото реле като дадеш на контакт цъква и започва да работи помпата след определено време ако не запалиш цъква пак и помпата изключва.
      Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
      2000г.
      Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

      Коментар


        #4
        В предния си пост не съм те разбрал , аз си помислих че говори за ГНП , а то ставало въпрос за тази в резервоара. Ами да не би да ти гасне защото релето изключва помпата и няма кой да качи гориво (въпреки че някой двигатели се справят и само с ГНП-то ). Но ако при спирането на помпата се затваря и някой клапан следователно затова гасне. А и няма ли да се получи да се разменят двете релета просто за проба да се види дали е в тях проблема щом казваш че са напълно еднакви. Но не знам, и спирам да пиша глупости че колегите от форума много ще ми се смеят за тези неща дето ги изписах в двата поста.

        Коментар


          #5
          Най-елементарния тест - докато жужи нещото в жабката издърпай релето, което е за помпата и виж дали ще спре жуженето
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Проблема е че вече не жужи. Сега ще трябва да го чакам да се прояви отново. Инструктирал съм жената (тя ходи на работа с нея) ако го направи пак да размени релетата. Лесно ще купя реле но искам да съм сигурен че това е причината.
            Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
            2000г.
            Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

            Коментар

            Working...
            X