При мен е макса 13,70в (4000рпм). Към кое да се насоча, понеже ще го демонтирам тези дни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернатор Стило
Collapse
X
-
Колеги, дайте препоръка за читав майстор на алтернатори, по възможност в моя район Враца/Плевен в краен случай може и в София имам на кой да го пусна и да го занесе да го отремонтират , защото моя тотално отказа да зарежда и вчера съм пътувал 300км на акумулатор...Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Вчера пуснах моят алтернатор в един софийски сервиз, днес ми се обаждат че е поправено и проблема бил в релето, споменах им че е подменяно веднъж(вече бяха разбрали,защото само те внасяли такива релета) и ме попитаха дали предното отремонтиране не е било в техен сервиз, отговорих им че са го поправяли в провинцията. Попитах ги дали всичко е изрядно, а те казаха че проблем на друго място не са открили и в момента си зареждало нормално, при въпрос от моя страна какво правим, ако го закача на колата и там не зарежда както трябва отговориха че дават 6 месеца гаранция на релето и да им го върна обратно при проблем. Силно се надвявам тоя път всичко да е наред, защото ми писна вече от това разглобяване до несвяст...Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Зареждало нормално, ей сега ще завъртя да ги питам.П.с неможели в момента да ми кажат колко точно зареждало, когато съм отидел на място да го взема ще ми го закачат пред мен на стенд-а и ще си покажело.... пак ми мирише че ще има ГРЕДА като го закача на колата, ама дано не съм прав.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Оффф... най-накрая да реша и тоя проблем със зареждането, днес докато чаках да пристигне отремонтирания алтернатор със сменено реле успях да си изчистя ЕРГ клапана. В късния следобяд към 6 без нещо отивам да монтираме алтернатора, преди мен в гаража имаше една вектра, та малко се забавихме и почнахме към 18:30 да го монтираме, обаче при слагането на големия болт, който държи алтернатора от долната страна изпуснахме дебелата шайба и от там започна едно ровене и мъчене докато я извадим и вече започна да се стъмва. След всичките мъки към 19:40 успяхме да монтираме самият алтернатор, запалих колата, а майсторите сложиха мултицета за да видим колко зарежда, и отвън чувам 13.3в в тоя момента просто се шашнах, а в следващия само чух един от майсторите извика гаси гаси гаси..... болта който държи масата на + отгоре върху скоростната кутия беше хлабав и прехвърчаха искри, а той в горната си част направо е изгорял, утре ще пусна снимка за да го видите на какво прилича. Сменихме болта заедно с гайката и воала, всичко си дойде на мястото и зареждането беше на лице 14.58в без консуматори и 14.50в само със включени фарове :D. С цялата писаница горе искаха да кажа, че винаги едно е за сметка на друго и нищо на тоя свят не е случайно, ако не бяхме изпуснали шайбата нямаше да се стъмни и нямаше да можем да видим малките искри който прехвърчаха от болта, което в крайна сметка констатирахме като евентуален проблем за недозареждането с предното също чисто ново реле и от там изгарянето му след 4-5 дни работа .Благодаря много на всички който се отзоваха по темата и също и БайЛамарин за съветите и напътствията относно ремонта .П.с Ремонта беше извършен в сервиз на ФрансизКуп в София и цената му е 50лв, като самият ремонт включва (ново реле + работа) .Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Само релето е сменяно, като за 40лв толкоз :D, пък и ги питах изрично дали е проверен цялостно, казаха че нищо му няма и само релето е за смяна. Кофти номер ми е изиграла масата на + , ако при масата всичко беше ОК можеше да мина и без повторна смяна на релето, но какво да се прави има и такива моменти, но пък поне научих още нещо .П.с ЕГР е наистина, по инерция казвам ЕРГ че ми е по удобно на езика :P.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар