Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    При мен е макса 13,70в (4000рпм). Към кое да се насоча, понеже ще го демонтирам тези дни.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      както е споменал колега по горе замери върху самия алтенатор дане би пада да е между корпуса на алтенатора и двигателя
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #48
        Това го направих, резултата по-горе е от там.Смея да твърдя, че инсталацията на тази прословута кола(разбирай всяко Стило) ВЕЧЕ е перфектна :D
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          Като меря напрежението с ФЕС ми дава 13,93в.С мултицета,на клемите на акаумулатора е 14,08в.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #50
            Колеги, дайте препоръка за читав майстор на алтернатори, по възможност в моя район Враца/Плевен в краен случай може и в София имам на кой да го пусна и да го занесе да го отремонтират , защото моя тотално отказа да зарежда и вчера съм пътувал 300км на акумулатор...
            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

            Коментар


              #51
              колеги имам проблем електрония блок на сервото на FIAT STILO

              Коментар


                #52
                oprito написа:
                колеги имам проблем електрония блок на сервото на FIAT STILO
                Супер, обаче тука обсъждаме алтернатори
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  Вчера пуснах моят алтернатор в един софийски сервиз, днес ми се обаждат че е поправено и проблема бил в релето, споменах им че е подменяно веднъж(вече бяха разбрали,защото само те внасяли такива релета) и ме попитаха дали предното отремонтиране не е било в техен сервиз, отговорих им че са го поправяли в провинцията. Попитах ги дали всичко е изрядно, а те казаха че проблем на друго място не са открили и в момента си зареждало нормално, при въпрос от моя страна какво правим, ако го закача на колата и там не зарежда както трябва отговориха че дават 6 месеца гаранция на релето и да им го върна обратно при проблем. Силно се надвявам тоя път всичко да е наред, защото ми писна вече от това разглобяване до несвяст...
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    #54
                    Пита ли ги, какво напрежение дава ?Сега си погледнах гар. карта на акумулатора на Бравото, зареждало е 14.2в на празен ход, 14.5 при 3000рпм.Спомням си, че тогава доста гледаха, за да заверят гаранцията.Чак и утечки
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      Зареждало нормално, ей сега ще завъртя да ги питам.П.с неможели в момента да ми кажат колко точно зареждало, когато съм отидел на място да го взема ще ми го закачат пред мен на стенд-а и ще си покажело.... пак ми мирише че ще има ГРЕДА като го закача на колата, ама дано не съм прав.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                      Коментар


                        #56
                        Нормално може да е и 13.5в за тях.Звънкай.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          Оффф... най-накрая да реша и тоя проблем със зареждането, днес докато чаках да пристигне отремонтирания алтернатор със сменено реле успях да си изчистя ЕРГ клапана. В късния следобяд към 6 без нещо отивам да монтираме алтернатора, преди мен в гаража имаше една вектра, та малко се забавихме и почнахме към 18:30 да го монтираме, обаче при слагането на големия болт, който държи алтернатора от долната страна изпуснахме дебелата шайба и от там започна едно ровене и мъчене докато я извадим и вече започна да се стъмва. След всичките мъки към 19:40 успяхме да монтираме самият алтернатор, запалих колата, а майсторите сложиха мултицета за да видим колко зарежда, и отвън чувам 13.3в в тоя момента просто се шашнах, а в следващия само чух един от майсторите извика гаси гаси гаси..... болта който държи масата на + отгоре върху скоростната кутия беше хлабав и прехвърчаха искри, а той в горната си част направо е изгорял, утре ще пусна снимка за да го видите на какво прилича. Сменихме болта заедно с гайката и воала, всичко си дойде на мястото и зареждането беше на лице 14.58в без консуматори и 14.50в само със включени фарове :D. С цялата писаница горе искаха да кажа, че винаги едно е за сметка на друго и нищо на тоя свят не е случайно, ако не бяхме изпуснали шайбата нямаше да се стъмни и нямаше да можем да видим малките искри който прехвърчаха от болта, което в крайна сметка констатирахме като евентуален проблем за недозареждането с предното също чисто ново реле и от там изгарянето му след 4-5 дни работа .Благодаря много на всички който се отзоваха по темата и също и БайЛамарин за съветите и напътствията относно ремонта .П.с Ремонта беше извършен в сервиз на ФрансизКуп в София и цената му е 50лв, като самият ремонт включва (ново реле + работа) .
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар


                            #58
                            Но дефакто само реле регулатора ли е сменен ?Най-накрая викаш Аа и се казва ЕГР (exhaust gas recirculation), не ЕРГ, направи ми впечатление, че и по телефона го обърка
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              Само релето е сменяно, като за 40лв толкоз :D, пък и ги питах изрично дали е проверен цялостно, казаха че нищо му няма и само релето е за смяна. Кофти номер ми е изиграла масата на + , ако при масата всичко беше ОК можеше да мина и без повторна смяна на релето, но какво да се прави има и такива моменти, но пък поне научих още нещо .П.с ЕГР е наистина, по инерция казвам ЕРГ че ми е по удобно на езика :P.
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                              Коментар


                                #60
                                А ти грешки ABS failure имал ли си досега ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X