Колеги здравейте,от 3 години съм нямал никакви сериозни проблеми с фиата,но вчера се случи нещо което немога да разбера и аз какво е.Както си карах и сменях скоростите 3-4 и изведнъж колата загуби мощност и след секунда угасна на пътя..и от тогава немога да я запаля-почва да върти,имобилайзера не е проблем понеже ми гасне кода на таблото,въртя около 5-6 сек. и ми светва лампата на инжекцията,което според мен означава че компа отчита че няма ток и няма да може да запали.има ток колата,върти си стартера по таблото има ток светлини абсолютно всичко.както и да е,издърпахме колата пред нас.осъмних се в газовата,закарах колата до един комшия Газаджия-добре че ми е на 100 метра,да провери дали е от нея.извади ми единия кабел от свещта,сложи негова свещ и ме накара да завъртя на стартер.завъртях и ми каза че не съм за него.беше доближил свещта до двигателя но нямаше искра..нямам ток до кабелите.от какво би могло да бъде и как да направя сам тест за да разбера кое точно е заминало?благодаря на тези които изчетоха поемата надявам се да успея да разбера какво и е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравото изгуби токовете
Collapse
X
-
Бобините са две в общ корпус (за 1ви с 4ти и 2ри с 3ти цилиндри). Малко вероятно е и двете едновременно да са пробили и да не работят. Потърси ток и по другите цилиндри. Метода си го видял от майстора.На бензин колата си пали и работи дори на два цилиндъра, но почти не може да се кара така. На газ не знам как е.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
по принцип съм забелязал че когато е проблем в някой от датчиците (правил съм опити като ги откача) като дам на контакт още тогава си ми светва грешката,а сега дава грешката чак когато се усети че няма ток и няма да запали.затова изключвам вариант да е от датчик.пробвал съм с датчика на термостата като откача и датчика дето брои събите.кой и къде се намира фазовия сензор или той е същото? ще пробвам за другите цилиндри дали има искра но нямам резервна свещ нито ключ да извадя някоя от моите1.6 16v Abarth
Коментар
-
едва ли е от бобината защото дори и на 2 цилиндъра ще се мъчи да запали. точно защото не светва апсолютно веднага за това си мисля фазов сензор намира се зад зъбното колело на смукателния разпределителен вал. препоръчвам ти диагностика защото няма как да съм сигурен а труда за смяната на тоя датчик е доста и се налага да се свали ангренажния ремък
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар