Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с подгряващи свещи на фиат браво 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с подгряващи свещи на фиат браво 1.9 jtd

    Здравейте ! Преди време докато си карах и ми светна лампата за подгряващите свещи. Спрях веднага изгасих мотора и пак запалих. Нещата се оправиха, но наскоро пак се случи така и сега като я запаля гасне но като покарам малко и пак светва без да мига или гасне. От каде мойе да е проблема.

    #2
    Като за начало почисти двата куплунга,които влизат в модула,който управлява подгрева.Управлението идва от единият куплунг,но почисти и двата профилактично Пак пиши за резултатите.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Забравих да кажа, че като я запаля и работи на място няма проблеми обачи като почна да я карам светва. Спирам и гася колата, после давам контакт и лампата не гасне. След като запаля изгасва и всичко си е ОК, докато не я изфорсирам малко.

      Коментар


        #4
        Колега пиши какъв цвят е лампичката, която казваш че ти свети. Лампичката за подгревните свещи представлява едно оранжево реотанче. Ако имаш изгоряла свещ при запалване или оставяне на контакт за по- дълго време въпросната лампичка мига.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #5
          Червен цвят е. Това е лампичката кадето трябва да чакам да изгасне за да запаля двигателя. Обикновенно светва за 5-6 секунди и угасва.

          Коментар


            #6
            Ако лампата изобразява дюза- без диагностика няма да стане...
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              Точно за тази лампа си мисля и аз че ти свети. Тази лампа както каза колегата е като дюза и тя няма нищо общо с подгревните свещи и дори няма нужда да я чакаш за да запалиш. Сподели ако обичаш след като ти светне тази лампа, колата губи ли мощност? Успява ли нормално да се форсира до 4000 оборота?
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                Да губи мощнос. Дърпа ама не както трябва.

                Коментар


                  #9
                  Днес сутринта например я запалих изчаках да зарее форсираф я и нямаше никакав проблем. Гасих палих неколко и всичко си беше наред.

                  Коментар


                    #10
                    Колега ще ти споделя, че имам същия проблем в момента. Но нямам сега нито време, нито финанси да се занимавам с него, тъй като в момента колата ми трябва само да ме вози до работа и въпросното състояние не ми се проявява много често като я карам полека. Имам и пусната тема във форума. На диагностиката излиза, че има проблем със сигнала за налягането на въздуха и наистина турбото не прави нужното налягане! При мен след като светне въпросната лампа колата неможе да се форсира над 3200 оборота. След като угася колата и запаля отново, после я изфорсирам лампата си угасва и всичко е наред. Както каза колегата, хубаво е да отидеш да ти направят диагностика, все пак да се разбере точно какъв е проблема при теб.В моя случай няма спукани въздушни тръби, съветвам те да провериш твоите. Един колега ми писа, че и при него е било така, сменил дебитомера и всичко се оправило. Но още не съм пробвал, защото нов е 140 лв. и чакам да ми останат излишни от месечния бюджет. А, друго което лично мен ме съмнява е, че може да е запушен катализатор, но да се изкажат и други колеги от форума, които разбират много повече!Пиши за развитието при теб!
                    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                    Коментар


                      #11
                      Преди малко направих няколко кръгчета и забелязах че силното виене на турбината при 3500 оборота изчезна. От както сам я взел си вие при тези обороти. При по ниски обороти се чува леко виене но незнам дали е от турбината.

                      Коментар


                        #12
                        Преди малко направих няколко кръгчета и забелязах че силното виене на турбината при 3500 оборота изчезна. От както сам я взел си вие при тези обороти. При по ниски обороти се чува леко виене но незнам дали е от турбината.

                        Коментар


                          #13
                          Ами това също може да е причина за проблема, но за лично ти пожелавам да не е той.
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                          Коментар


                            #14
                            Ако нещо турбината не е наред опасно ли е да я карам така известно време, че колата ми трябва по принцип?

                            Коментар


                              #15
                              Ами това е само гадаене в моемнта. Дори и да не е наред турбината, не се знае какво може да и е? Всичко е божа работа. Предполагам че щом ти се налага ще си я караш. Аз с моята така всеки ден си ходя на работа, защото ми се налага, но гледам да не я настъпвам.
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар

                              Working...
                              X