Здравейте ! Преди време докато си карах и ми светна лампата за подгряващите свещи. Спрях веднага изгасих мотора и пак запалих. Нещата се оправиха, но наскоро пак се случи така и сега като я запаля гасне но като покарам малко и пак светва без да мига или гасне. От каде мойе да е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с подгряващи свещи на фиат браво 1.9 jtd
Collapse
X
-
Колега пиши какъв цвят е лампичката, която казваш че ти свети. Лампичката за подгревните свещи представлява едно оранжево реотанче. Ако имаш изгоряла свещ при запалване или оставяне на контакт за по- дълго време въпросната лампичка мига.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Точно за тази лампа си мисля и аз че ти свети. Тази лампа както каза колегата е като дюза и тя няма нищо общо с подгревните свещи и дори няма нужда да я чакаш за да запалиш. Сподели ако обичаш след като ти светне тази лампа, колата губи ли мощност? Успява ли нормално да се форсира до 4000 оборота?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Колега ще ти споделя, че имам същия проблем в момента. Но нямам сега нито време, нито финанси да се занимавам с него, тъй като в момента колата ми трябва само да ме вози до работа и въпросното състояние не ми се проявява много често като я карам полека. Имам и пусната тема във форума. На диагностиката излиза, че има проблем със сигнала за налягането на въздуха и наистина турбото не прави нужното налягане! При мен след като светне въпросната лампа колата неможе да се форсира над 3200 оборота. След като угася колата и запаля отново, после я изфорсирам лампата си угасва и всичко е наред. Както каза колегата, хубаво е да отидеш да ти направят диагностика, все пак да се разбере точно какъв е проблема при теб.В моя случай няма спукани въздушни тръби, съветвам те да провериш твоите. Един колега ми писа, че и при него е било така, сменил дебитомера и всичко се оправило. Но още не съм пробвал, защото нов е 140 лв. и чакам да ми останат излишни от месечния бюджет. А, друго което лично мен ме съмнява е, че може да е запушен катализатор, но да се изкажат и други колеги от форума, които разбират много повече!Пиши за развитието при теб!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ами това е само гадаене в моемнта. Дори и да не е наред турбината, не се знае какво може да и е? Всичко е божа работа. Предполагам че щом ти се налага ще си я караш. Аз с моята така всеки ден си ходя на работа, защото ми се налага, но гледам да не я настъпвам.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар