Само да допълня, че наскоро претарпях 2 удара отпред при 2-рият от които спуках радиатора. Залепих го но сълзи леко. Скоро ще го сменям с нов и се чудя дали има нещо общо с повредата ми. Карам така около 1500 километра. Предницата беше смачкана леко но я изправихме. Климатика работи перфектно смисал не е спукан неговия радиатор. Другото, което искам да попитам е може ли да тръгна на дълъг път примерно София - Пазарджик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с подгряващи свещи на фиат браво 1.9 jtd
Collapse
X
-
Ами аз така ходих до София от Варна и обратно. Нямах проблеми, само кофтито беше като ми светнеше лампата и губеше тяга и много трудно изпреварвах. Но пък ми даде много хубав разход, заради бавното каране(100 - 110) .FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
За да не се притесняваш иди и и направи диагностика, но най - добре да е с живи данни в движение под товар. Така най- лесно може да се разбере какво точно става.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
PAFI написа:Решен е проблема въздушен и горивен филтър смених.
Коментар
-
Трябва да светнат и да изгаснат:1. Фиат-код (имобилайзер, ако има, жълта2. Контр. лампа за АБС, ако има, жълта; ако има функцията EBD (EBA) - трябва да светне и да изгасне лампата за ръчна спирачка, червена, заедно с другата лампа на АБС3. Контролна лампа за подгряващи свещи, жълта4. Контролна лампа за въздушни възглавници, ако има, червена5. Контролна лампа за ниво на маслото, ако има, червена6. Лампа за грешка в горивната система ("дюза"), червенаТрябва да останат да светят само лампа за незареждане на акумулатора, червена, и лампа за ниско налягане на маслото, червена.След запалване - те също гаснат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар