Здравейте Колеги!Имам едно питане за един мой приятел който има проблем с зареждането на акумулатора. Мерихме с мутицета показва 12.5 V при запален двигател,12.1 при загасен.Съмненията ни останаха в алтернатора,обаче премерихме директно него и показва 13.8V с пуснати всякакви консуматори.Колеги помагайте,проверихме за кофти кабели и всичко е наред, лампата не свети .Мерихме кабелите от клемите до алтернатора и нямат съпротивление. Възможно ли е от лош акомулатор да става мизерията .. Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с зареждането на акумулатор - РЕШЕНО
Collapse
X
-
щом всичко което изписа е наред според мен вече акомулатора е за смяна.зареждането е добре 13,8 със включени консуматори е нормално смисъл това е границата не трябва да е повече.няма ли вариант да намерите акомулатор за 2-3 дена и да видите как е с него.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
-
Мерихме кабелите,мултицета пищи -означава че нямат почти никакво съпротивление.Четох из нета че имало някакъв регулатор на напрежението към акумулатора от който също можело да стават мизерии. Между другото сменихме акумулатора с такъв с по малък ампераж и зарежда 13.10V което пак е малко, но е малко по добре ... Чакам съвети
Коментар
-
Проверка на силови вериги с оммер/веригопроверител-цифров или аналогов, в повечето случаи е заблуждаваща...Може да се провери с DC амперклещи, но уреда е все още екзотичен и скъп за любителска употреба.Конкретно в случая- проверете междинната връзка Акумулатор-Алтернатор на стартера-за разхлабване или окисляване, и кабела от нея до Алтернатора-да не е закъсан в обувките и от там с намалено сечение...Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар