Здравейте, колеги!На мен ми прави силно впечатление, че когато температурата в купето е малко по висока, CD-тата прескачат и реших да правя вход. След това реших да прекарам кабели и за задна линия и така и така ще се занимавам да откарам и един кабел за усилвател. Чудих се мислих, кой е най - безболезнения начин и направих следното нещо.1 Сваляне на пластмасовата жабка за бушоните в купето и декорацията под волана.2 Сваляне на централната конзола (минибарчето).3 Сваляне на таблото.4 Сваляне на праговете при шофьорската седалка.Цвета на кабелите е само и единствено, червен, защото не успях да намеря други цветове в Неделя с желаното сечение.Кабелите се качват към таблото и минават зад него, а кабелите който отиват към централната конзола съм ги пуснал зад Ел. усилвателя.
Тук влизат кабелите от акумулатора в купето и реших, че е най - удачния вариант да прокарам кабела за захранване на усилвателя. Гуменото уплътнение лесно се пробива с права отверка (малко е рисковано с нож или друг остър предмет, понеже има кабели), след това взимате клещи с тънки човки и ги мушкате в пробития отвор и стискате захранващия кабел и го издърпвате. Най удачния вариант е кабелите да се прокарат под прага. Под прага минава и фабричната инсталация, но има място. (Трябва много да се внимава със свалянето на прага, че щипките са много чувствителни, най - вече при закопчаване. Прага се държи на 2 болта.)
Тук съм снимал начина по който кабелите минават зад таблото. Захранващите кабели и оригиналните колонни кабели също минават от там.
Тъй, като прескачането на CD-то е досадно, реших да направя и вход. Сами букси реших да поставя на централната конзола. На нея има една част от пластмасата под пепелника която е права и е удобна за монтаж на превключващ ключ и входни конектори, защото са напълно незабележими от купето, освен ако не си наврете главата в скоростния лост.Ако входния кабел се изкарва от касетофона/плеара, то е хубаво да е добре екранира. За целта най подходящият кабел е такъв за слушалки. Ако кабела е обикновен, двигателя и останалата електроника в автомобила, ще внасят много шумове.МД централната конзола се държи на 4-ри болта, като 2 от тях са при въздуховодите при краката и 2 под пепелника. Щипките там също са много чувствителни.
Още снимки утре, ако намеря време да довърша започнатото.П.п. За колонен кабел от плеара до багажника са ви нужни не по малко от 6,50м, а за захранващ кабел минимум 7,50м.




Коментар