Чакайте сега...нещо не разбирам...как взимате ток от габаритите при угасен мотор и без контакт ???При мен го няма това нещо. Няма ли контакт, няма никакво захранване към никакви светлини, без значение на какво положение е лостчето на таблото. Гася колата и всичко гасне. Не мога да я забравя на габарити примерно и да падне батерията, защото те не работят ако няма даден контакт.А радиото е вързано към таблото, защото осветлението му се влияе от димера за осветлението на таблото. Осветеноста на дисплея се регулира заедно с тази на таблото...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Незагасващ дисплей на щатно радио-марея.
Collapse
X
-
Касетофона има 3 кабела по които идват 12 волта.7: постоянно 12в от акумулатора4: 12в при подаване на контакт.това се използава по следния начин. Даваш на контакт радиото тръгва, гасиш само спира. не пипаш нищо по радиото.6: 12в при пуснати габарити. Идеята е, че вечер като се кара на фарове да намали малко осветеността на дисплея на радиото.В БГ се кара денонощно на фарове, така, че не го мисли това.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
ilko-gd написа:Извади радиото и отзад на буксата има едно тънко кабелче, на което се подава +12В когато са включени габаритите и/или късите светлини на колата за да можеш да виждаш дисплея през ноща. Ако не ти се занимава да го оправяш просто го отрежи, но няма да свети дисплея в тъмното.vgeorgiev написа:Проблема не е в никакви процесори и чипове.Както каза ilko-gd има един кабел, който взима ток от габаритите. Със сигурност той е вързан директно на 12V.Няма разлика в пинаута на Браво/Брава/Мареа.
Коментар
-
prodolob написа:аз ще мога ли да позная кое е кабелчето? никак ме разбирам пт електроника пък на майстор не ми се ходи, при положение че за 15 лв купих радиото от olx. Не че майстора не заслужава да си вземе едни 10-15 лв за труд - напротив, всеки труд се заплаща, но ако радиото ми струваше 100 лв примерно - изобщо нямаше да ви занимавамfiat marea 1.6
Коментар
-
Колега, това се оправя дори и по Team Viewer. Как можа да похарчиш 20 лева за това...Нали и ние това ти казваме - един кабел е свързан с друг и от това е всичко. Ама той за да ти оправи едно кабелче - трябва да ти вземе левче, та за по-сигурно ти е сменил цяла букса да отчете работа и да оправдае 15-те лева. Назови сервиза с име, за да знаят колегите никога да не ходят там. Това е абсолютно некоректно от страна на майстора. Като ти спадне гумата, не сменяш окачването, а просто помпаш гумата.
Коментар
-
казах на майстора че искам радиото когато е изключено - да е изключено. Ако може да работи и без да е на контакт - добре, ако не - не, не държа. Направил го е да работи и без да е на контакт. Даваш на контакт - радиото тръгва. Гасиш колата - гасне радиото.Сега обаче друг проблем - колонките. Свири ту от ляво, ту отдясно, ту двете заедно, зависи волуме-то как съм завъртял. Ще ходя рекламация да му правя утреfiat marea 1.6
Коментар
-
Леле... значи тоя не само, че не ти е оправил нещата, ами за да оправи едно, е оакал друго! Наистина - назови го с име и адрес, за да не ходи никой там. То радиото винаги си работи без контакт, ако е свързано по оригиналния начин, само дето гасне след 20 минути, което е доста разумно от страна на инженерите. Сега тоя ти е свързал всичко през контакт, което е сравнително глупаво. Един ден ще ти се случи да го забравиш и на сутринта ще търсиш кой да ти подаде ток за запалване. А цялостната идея на италианските коли не е такава. Идеята е извадиш ли ключа - колата да "умре", нищо да не работи без твоето съгласие (ключа).Дано да не съм те разбрал и всъщност човекът да ти е включил софтуерната функция за включване и изключване на радиото от контактния ключ. Часовникът остава ли да работи, като извадиш ключа?
Коментар
-
Ети ти малко Readmy на чист български език, ако не те мързи прочети възможностите на радиото да не се луташ повече.Прикачени файловеFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар