Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на усилвател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на усилвател

    Здравейте колеги,имам следния проблем ,купих си туба с усилвате за усилватела взех 12В постоянен ток и 12В ток който се пуска като се включи касетофона ,та проблема е че от касетофона немога да захраня тубата като е поусилена виждам как диодите на усилвате не им стига ток (намалява светлината).Прекарах от акумулатора 12 волта мога ли да го вържа направо към усилватела без да махам другите 12 волта от касетофона ,ще имам ли някакъв проблем и ако има мога ли да сложа един еднопосочен диод и пак да не махам другите кабели ???Благодаря Ви предварително !
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    С какво сечение ти е кабела с постоянен +?
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      незнам какво означава сечение ала този който е от кастофона е около 1-1.5 квадрата този който е от акумулатора е 6 квадрата как ще е най добре да свържа нещата ?
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Свързваш усилвателя с тези 12V от дебелия кабел, който си прекарал, пускаш му дебела маса (минуса на усилвателя - свържи го най-лесно към някой от болтовете на машинките за задните колани (не знам с каква кола си, но при мен там е най-лесно), ако не там - то към някой болт, който е свързан към корпуса на колата. Кабелът от фабричното радио не мисля, че ще ти пречи, но ако не си му сложил бушон - може да стане някой фал, ако се окъси и да си запалиш колата. На дебелия кабел също откъм акумулатора задължително предпазител! В зависимост от усилвателя и токът, който ще минава по него - едно сляпо предположение е, че 50 ампера ти стигат напълно. Бих те посъветвал този кабел, който си пуснал в момента (постоянния плюс) - тънкия, да го разкачиш в двата края и да оставиш само дебелия, с предпазител откъм акумулатора. Така всичко ще си работи както трябва

        Коментар


          #5
          Незнам кво омуваш усилватела има 2 Плюса или 2 вереги казано по така едната ти е управляваща другата е силова , силовата я закачаш към акомулатора , управляващата земаш от cd то или касетофона в повечето случаи кабела е жълт на цвят и има лененка ONLY REMOTE Control и пише 0.0 незнам си колко Ампера ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            изобщо не умувам просто питам за да съм по сигорен трябва и компетентен човек да изкаже мнение ако всички разбитаха от всичко накаде бихме отишли ................в тоя ред на мисли отзат на усилватела имам два плюса както казах на единия пише Remote а на другия supple 12v на -supple 12v ли трябва да е вързах постоянния 12 волтов ток който идва от акумулатора ???иначе кабела го прокарах почти и свързах с бушон 25 ампера(на усилватела има такъв затова предполагам няма нужда от по голям бушон да слагам !
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #7
              metropolix написа:
              изобщо не умувам просто питам за да съм по сигорен трябва и компетентен човек да изкаже мнение ако всички разбитаха от всичко накаде бихме отишли ................в тоя ред на мисли отзат на усилватела имам два плюса както казах на единия пише Remote а на другия supple 12v на -supple 12v ли трябва да е вързах постоянния 12 волтов ток който идва от акумулатора ???иначе кабела го прокарах почти и свързах с бушон 25 ампера(на усилватела има такъв затова предполагам няма нужда от по голям бушон да слагам !
              Първо за усилвател проводник 6 квадрата са малко, да вързваш supple 12v към проводника с напрежение от акумулатора а Remote с конкретния проводник който ти е на RCA и последно но не и по важност сложи поне 50А предпазител, не се подвеждай по този на усилвателя .
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                извинявай колега можеш ли да ми обясниш каква е разликата и какъв е евентуално проблем бих има с бушона ?
                1.6 16v 96 г. 103 hp.
                България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                Коментар


                  #9
                  Първо никъде не си посочил какъв е усилвателя и съответната му мощност но като цяло за да има що годе достатъчно захранване към един нормален усилвател от нисък клас е необходимо да е със силов кабел минимум 8 до 10 кв/мм.Отделно за да не ти грее самият кабел заради съпротивлението от по-малкия предпазител е необходим поне 50А такъв и не на последно място държача му не трябва да е поставен на повече от 15-20см. от клемата на акумулатора.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #10
                    batproho написа:
                    metropolix написа:
                    изобщо не умувам просто питам за да съм по сигорен трябва и компетентен човек да изкаже мнение ако всички разбитаха от всичко накаде бихме отишли ................в тоя ред на мисли отзат на усилватела имам два плюса както казах на единия пише Remote а на другия supple 12v на -supple 12v ли трябва да е вързах постоянния 12 волтов ток който идва от акумулатора ???иначе кабела го прокарах почти и свързах с бушон 25 ампера(на усилватела има такъв затова предполагам няма нужда от по голям бушон да слагам !
                    Първо за усилвател проводник 6 квадрата са малко, да вързваш supple 12v към проводника с напрежение от акумулатора а Remote с конкретния проводник който ти е на RCA и последно но не и по важност сложи поне 50А предпазител, не се подвеждай по този на усилвателя .
                    batproho написа:
                    Първо никъде не си посочил какъв е усилвателя и съответната му мощност но като цяло за да има що годе достатъчно захранване към един нормален усилвател от нисък клас е необходимо да е със силов кабел минимум 8 до 10 кв/мм.Отделно за да не ти грее самият кабел заради съпротивлението от по-малкия предпазител е необходим поне 50А такъв и не на последно място държача му не трябва да е поставен на повече от 15-20см. от клемата на акумулатора.
                    колега, сори, че ще го кажа така, но не го подвеждай. Не знам как го сметна, че 6 квадрадата са му малко, ако усилвателя му е 2х120W примерно, значи без загуби и т н - значи 20 ампера ток. Ако ми кажеш, че 20 ампера не могат да минат през 6 квадрата - по-добре не му давай други съвети. Ако усилвателят му е 2х500W - тогава разбирам - за 85 ампера - ще му трябват 8-10 квадрата кабел поне... ест. говорим за максимална мощност, при мен реалната музикална мощност е около киловат и 8 квадрата до никъде не ми стигат Та така като гледам - колегата няма някаква сериозна музика, а някакви евтини басче и усилвателче. В такъв случай 6 кв. метра му стигат. За предпазителя - не съм се замислял по темата, но най-малкото има загуби и аз бих сложил 30 амперов... Не че съм мислил, или съм го смятал, но аз обичам да се подсигурявам Колега, този предпазител и да го сложиш 100 ампера - не ти пречи. Неговата работа е единствено ако направиш късо съединение някъде назад по кабела да не си унищожиш акумулатора, или да не се запали кабелът, че запали ли се - колата ти в повечето случаи отива. Така че и 50 А да сложиш - още по-добре. Аз в началото бях с 8 квадрата кабел и 50 А бушон, сега съм с 90А. Съквартирантът ми имаше 30 или 32 квадрата кабел и 100 (ако не се лъжа) ампера бушон... Той не е най-важното, важно е да не е по-малък, от колкото ти върши работа, в случая - ти си сложил 25А - може би ще стигнат, но ако искаш сложи един 50-амперов, така или иначе са стотинки Пиши какво е станало или ако има проблем... Ако има нужда - ще помагаме

                    Коментар


                      #11
                      Кириле, знам че имаш познания и не ми е идеята да се заяждам ама да казваш че проводник 6 квадрата е достатъчен е смешно, при условие че разликата в цената с 8-10 квадрата не е голяма какво пречи да се подсигури човек?Не е въпроса дали 20-25А ще минат през тънкия проводник а как ще преминават и последствията от това, все пак всеки си има глава на раменете и спестявайки от проводник може да се лиши един слънчев ден от любимото возило пламнало от слаби проводници и неправилна инсталация.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #12
                        batproho написа:
                        Кириле, знам че имаш познания и не ми е идеята да се заяждам ама да казваш че проводник 6 квадрата е достатъчен е смешно, при условие че разликата в цената с 8-10 квадрата не е голяма какво пречи да се подсигури човек?Не е въпроса дали 20-25А ще минат през тънкия проводник а как ще преминават и последствията от това, все пак всеки си има глава на раменете и спестявайки от проводник може да се лиши един слънчев ден от любимото возило пламнало от слаби проводници и неправилна инсталация.
                        Човек, просто спирам да го обсъждам това, явно няма смисъл да спорим. Но ще ти кажа, че не си прав...

                        Коментар


                          #13
                          Аз пък отново ще кажа, че проводник от 8 квадрата няма по стандарт. Предпазител се слага такъв който ще може да изгори, не такъв с който да се подсигурим, че ще мине повече ток през него. Има си формули по който се смята всяко едно нещо, не е нужно да се открива топлата вода отново.
                          Не е въпроса дали 20-25А ще минат през тънкия проводник а как ще преминават
                          Само да ти кажа, че всичко преминава по повърхността на проводника, точно заради това всяко едно нещо има значение.[/quote]

                          Коментар


                            #14
                            Знам че тези 20-25А ще преминат през 6 квадрата проводник колега, но пак подчертавам как ще преминават и следствието от това.За предпазителя съм съгласен че той има функция да изгори при късо съединение а не само да е един вид проводник.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              еи вие на училише не сте ли ходили по добре идете при някой ка.ъдето се занимава с това или Гедайте да не объркате + и /-/
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X