Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на усилвател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ще припадна :D :D :D,един си кара в колата киловат музика,друг говори за училище,като 90% от постовете му не се разбират .Ето една снимка от "нета" с кое къде отива и идва,REMOTE е син кабел,същия който е и за управление на ел.антена.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      Ем ок, това, което помня от училище за формула за предпазител е 1.05 пъти максималния ток, който трябва да преминава... В университета никой не е споменавал такова нещо, но не се учудвам...Както и да е, смятам, че колегата има достатъчно информация вече... колега, за киловата музика ако не вярваш - ще се радвам да дойдеш, да чуеш и да споделиш мнение Хайде, аз съм до тук

      Коментар


        #18
        Не се карайте, ами вижте колегите в Тунинг.бг какво са постнали. когато на старата кола правих музиката бях сложил 10кв. кабел 5 метра дълъг и на него бяха вързани 2 елипси ECX690 и един ES300 субвоофер с един балупункт усилвател. кабела е ос тъществено значение за усилвтелите.Както казахте по - горе тока се движи по повърхността на кабела за това се правят многожилни и толкова дебели за да се обезпечи голяма площ. да не говорим че и по лесно се огъват. та колкото по голям кабел толкова оп малко затихване. и съответно по малко промени в напрежението за самия усилвател. 90% да не кажа и повече от проблемите с примигваници на диспеите на аксетофоните е от тънки кабели които по чисто елетрически параметри могат да прекарат необходимите ампери но не и с достатъчно качество за да не примигва устройството вързано към него.това е което си спомнам от монитрането сега един хубав ден като тръгна на тази кола да и правя музика ще се подсетя согурно още неща
        Прикачени файлове
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #19
          Колега аз това имах в предвид, да се подсигури с достатъчно дебел проводник за да няма загуби на ток по трасето от рода(ама що ми примигват светлините и дисплея на таблото, защо така криви звука). Но уви тук според някои излязох пълен лаик и нищо не разбирам, може и да е така но аз проблем с тока нямам и едва ли ще имам.Колегата получи достатъчно съвети има си глава на раменете сам ще решава, аз бях до тук достатъчно му спамихме в темата.Лек ден на всички ви.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #20
            Имам предложение вместо да спорите кой повече знания има,предложете на момчето да ви се обади и да му покажете на място как стават нещата. Виждам че повечето сте от един град.Аз си купих комплект кабели за усилвател и предпазителя си беше 30А а кабела беше 6 квадрата и това за усилвател 2х300w most 1х600w(дали са били толкова ватовете само господ знае)работеше 1година без проблем на 1х600w.
            Seat Ibiza 1.2 12v,ex.Fiat Brava 1.9JTD 105
            ex bravo 1.6 16v,ex BMW 325 TD
            ex opel corsa 1.6 16v,ex reno clio 1.2 ex seat ibiza 1.4

            Коментар


              #21
              batproho, аз пък предлагам като се прибера в Бургас да се видим за по бира (единия от постовете го писах от ОМВ на път за софия), не знам кога ще е, но тогава ще можем качествено да обсъдим въпроса Иначе - прав си, че трябва аванс, примерно за моята кола по тази таблица дават, че ми трябват 30-32 квадрата кабел (ако съдим по реалните мощности и изключим загубите в усилвателите ), а кабелът, с който съм в момента е малко далеч оттам Та когато и да е - като се прибера, ако искаш можем да се видим и да го обсъдим - по тази тема мога с часове да си говоря с някого А за колегата - ако имаш някакъв проблем - вярвам, че ще се намерим достатъчно хора, които с кеф да ти помогнем и на живо

              Коментар


                #22
                kiler_4o написа:
                batproho, аз пък предлагам като се прибера в Бургас да се видим за по бира.А за колегата - ако имаш някакъв проблем - вярвам, че ще се намерим достатъчно хора, които с кеф да ти помогнем и на живо
                Ето това да се чува.Браво.
                Seat Ibiza 1.2 12v,ex.Fiat Brava 1.9JTD 105
                ex bravo 1.6 16v,ex BMW 325 TD
                ex opel corsa 1.6 16v,ex reno clio 1.2 ex seat ibiza 1.4

                Коментар


                  #23
                  kiler_4o написа:
                  batproho, аз пък предлагам като се прибера в Бургас да се видим за по бира (единия от постовете го писах от ОМВ на път за софия), не знам кога ще е, но тогава ще можем качествено да обсъдим въпроса Иначе - прав си, че трябва аванс, примерно за моята кола по тази таблица дават, че ми трябват 30-32 квадрата кабел (ако съдим по реалните мощности и изключим загубите в усилвателите ), а кабелът, с който съм в момента е малко далеч оттам Та когато и да е - като се прибера, ако искаш можем да се видим и да го обсъдим - по тази тема мога с часове да си говоря с някого А за колегата - ако имаш някакъв проблем - вярвам, че ще се намерим достатъчно хора, които с кеф да ти помогнем и на живо
                  По таблицата, трябва да си направиш колата подвижен трафопост. Едно време като бачках в Енергото изхвърляха парчета от жиците по стълбовете. Проводника е алуминиев, малко е кофти за огъване, ама ще ти свърши работа по таблицата Сериозно имам налични около 500-600м мога да ти услужа с 15-тина метра. За изолация можеш да ползваш някой градински маркуч :DП.п. Тази таблица е смешна
                  Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                  Коментар


                    #24
                    Марто написа:
                    kiler_4o написа:
                    batproho, аз пък предлагам като се прибера в Бургас да се видим за по бира (единия от постовете го писах от ОМВ на път за софия), не знам кога ще е, но тогава ще можем качествено да обсъдим въпроса Иначе - прав си, че трябва аванс, примерно за моята кола по тази таблица дават, че ми трябват 30-32 квадрата кабел (ако съдим по реалните мощности и изключим загубите в усилвателите ), а кабелът, с който съм в момента е малко далеч оттам Та когато и да е - като се прибера, ако искаш можем да се видим и да го обсъдим - по тази тема мога с часове да си говоря с някого А за колегата - ако имаш някакъв проблем - вярвам, че ще се намерим достатъчно хора, които с кеф да ти помогнем и на живо
                    По таблицата, трябва да си направиш колата подвижен трафопост. Едно време като бачках в Енергото изхвърляха парчета от жиците по стълбовете. Проводника е алуминиев, малко е кофти за огъване, ама ще ти свърши работа по таблицата Сериозно имам налични около 500-600м мога да ти услужа с 15-тина метра. За изолация можеш да ползваш някой градински маркуч :DП.п. Тази таблица е смешна
                    Възможно е, но съквартирантът ми като мина от 8 кв.мм. на 30 кв.мм. разликата беше не учудваща, а уникална... особено за най-ниските басове...

                    Коментар


                      #25
                      kiler_4o написа:
                      Възможно е, но съквартирантът ми като мина от 8 кв.мм. на 30 кв.мм. разликата беше не учудваща, а уникална... особено за най-ниските басове...
                      Да кабела има много голямо значение, но се продават хубави кабели с посребрена мед, че дори и от сребро със сечение 6кв и смело мога да твърдя че един такъв сребърен кабел ще надсвири и 100кв обикновена мед.А пък ако искаш удоволствието да е пълно няма да е лошо да смениш и интерконекта поне с добре екраниран посребрен кабел.За контактите препоръчвам позлатени кабелни обувки, за да не се окисляват.Ако нанесеш една такава корекция в/у с-мата ще усетиш умопомрачителни промени в целия честотен диапазон.Лично аз много харесвам кабелите на Van Den HulПоздрави: От клуба на златните уши.П.п. Не са много хората който чуват промяна в звука с различните кабели.
                      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                      Коментар


                        #26
                        kiler_4o написа:
                        batproho, аз пък предлагам като се прибера в Бургас да се видим за по бира (единия от постовете го писах от ОМВ на път за софия), не знам кога ще е, но тогава ще можем качествено да обсъдим въпроса Иначе - прав си, че трябва аванс, примерно за моята кола по тази таблица дават, че ми трябват 30-32 квадрата кабел (ако съдим по реалните мощности и изключим загубите в усилвателите ), а кабелът, с който съм в момента е малко далеч оттам Та когато и да е - като се прибера, ако искаш можем да се видим и да го обсъдим - по тази тема мога с часове да си говоря с някого А за колегата - ако имаш някакъв проблем - вярвам, че ще се намерим достатъчно хора, които с кеф да ти помогнем и на живо
                        С най-голямо удоволствие ще дисконтирам по темата .п.с. цената на проводниците в една аудио система трябва да е поне 10% от стойността на цялата система
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          Кажи сега как човек да не се дразни на тъпият жабар, където ми е прокарал някакво дръгливо кабелче за оригиналното Босе. Ще хвана да прокарам някой 25 или по дебел кабел за да се видя и аз в музика Ще пиша или на жабите или на ония от Босе където са прокарали такова тънко кабелче да хванат малко да се вземат у ръцеНе знам как с просто ухо долавяте някаква разлика между захранване с 6кв или с 25кв. Да може да се долови разлика ако с по тънкият кабел е било пълна трагедия.

                          Коментар


                            #28
                            Това за 10-те процента от цената на кабелите хич не е вярно.Когато се събира една система, се събира с много слушане!За да се постигне перфектния баланс нещата са много зависими и от кабели и от филтрация и прочие.Вземи си сложи филтър на с-мата в колата и ще усетиш още по голяма промяна. Да не говорим, че ако ще се прави нещо сериозно ни трябва и активен кросоувър. А автоцд-тата който възпроизвеждат приличен звук, не са много.
                            Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              ...Не знам как с просто ухо долавяте някаква разлика между захранване с 6кв или с 25кв. Да може да се долови разлика ако с по тънкият кабел е било пълна трагедия.
                              Ти сигурно няма да усетиш и разликата при отворени/затворени прозорци... Не че се заяждам, ама...А за плеъра - от Blaupunkt Orlando MP-46 минах на Pioneer DEH-p6050ub и разликата беше уникална... много бях доволен, докато съквартиранта ми не си купи едно DVD, което като го пробвахме в моята кола ми разби детските мечти, че CD-то ми свири добре :D

                              Коментар


                                #30
                                Ти сигурно няма да усетиш и разликата при отворени/затворени прозорци... Не че се заяждам, ама...
                                Искам само да ти кажа, че когато аз си правех усилвателите за автомобилите ти сигурно си карал още велосипед.От плеар до плеар може да се усети разлика и то много голяма, особено ако сравняваш някое Нео с нещо доказало се.Когато няма пад на напрежението и си протича достатъчно ток през тънък проводник си е все тая дали ще сложиш 100 квадрата или нещо още по дебело. Има си таблици по който се изчислява какъв да е проводника. Мощността, дължината............. на проводника определят какъв да е..........

                                Коментар

                                Working...
                                X