Здравейте колеги! Дълго се чудех дали да пусна тази тема, тъй като мислех, че ще реша проблема с консултации с познати и приятели. Уви не стана. та директно към пролемите, тъй като те са няколко. 1-ят е, че парното (или климатика) ми се пускат на макс от малко по-голяма дука. Едни ми казват, че ключа е повреден, а други, че цялата централна конзола е за смяна. Още като слагах радиото си разглобих за да погледна дали не дава някъде на късо и дали от това прави мизерии. Уви нито разбирам от ток нито от кабели След множество разговори открих, че май проблема ми го прави някакъв датчик за температурата, който е точно зад бутоните за циркулиране на въздуха и този за пускане на климатика. Та този датчик се охлажда от малко вентилаторче държащо се за него с 3 или 4 крачета.... Е при мен вече някои са счупени. След като ги залепих сякаш проблема изчезна временно, но естесвено пак се появи след време.... Немога да разбера е ли възможно от това да се получава и какъв въобще е този проблем. Ако са крачетата то кажете с какво да ги залепя един път за винаги или просто да набия пари за нова конзола....2-ят пролем е, че когато давам мигач (независимо ляв или десен) не се чува грам, а само индикатора на таблото мига. Понякога само десния се обажда със стандартното "цък-цък". Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия?3-ят проблем е, че бутона за халогените ми понякога просто все едно се втвърдява и просто не може да се натисне, за да включи фаровете...и аварийките работят и за мъгла фара работи, но бутона за халогените просто спира от нищото да се натиска...никакво обяснение нямам, тъй като в дадени моменти се оправя. Сега обаче е така от 2седмици и почвам да се притеснявам Не е като да ги помпам бутоните или да ползвам халогени всеки ден.4-ят проблем е, че ми свети лампичката за еърбега....От един сервиз ми казаха, че ще ми го оправят, но за 70лв. Други м иказват, че някъв кабел под седалката на шофьора е изваден или нещо от сорта. Аз такъв кабел не намирам... или поне невярвам да са тези,които са от долу 5-ят е, че конзолката за регулиране на фаровете ми се нагрява адски много.... да сменил съм крушката, но със същата. Прегледах дали е излолирано всичко, но пак грее. крушката си е точния волтаж. Също така ми грее и при централната конзола между въртящите цъкали за температура и другата. Е не чак толкова, но стопля усезаемо при допир. ДАНО МИ ПОМОГНЕТЕ КОЛЕГИ, АКО НЕ СЪС СЪВЕТИ КАК ДА СЕ СПРАВЯ, ТО ПОНЕ С ПРЕПОРЪКИ ЗА ЖИЧКАДЖИИ ИЛИ НЯКВИ МАЙСТОРИ БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99' 1.8 МОТОР
Collapse
X
-
ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99' 1.8 МОТОР
EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOooЕтикети: –
-
Re: ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99’ 1.8 МОТОР
ZinG написа:Здравейте колеги! Дълго се чудех дали да пусна тази тема, тъй като мислех, че ще реша проблема с консултации с познати и приятели. Уви не стана. та директно към пролемите, тъй като те са няколко. 1-ят е, че парното (или климатика) ми се пускат на макс от малко по-голяма дука. Едни ми казват, че ключа е повреден, а други, че цялата централна конзола е за смяна. Още като слагах радиото си разглобих за да погледна дали не дава някъде на късо и дали от това прави мизерии. Уви нито разбирам от ток нито от кабели След множество разговори открих, че май проблема ми го прави някакъв датчик за температурата, който е точно зад бутоните за циркулиране на въздуха и този за пускане на климатика. Та този датчик се охлажда от малко вентилаторче държащо се за него с 3 или 4 крачета.... Е при мен вече някои са счупени. След като ги залепих сякаш проблема изчезна временно, но естесвено пак се появи след време.... Немога да разбера е ли възможно от това да се получава и какъв въобще е този проблем. Ако са крачетата то кажете с какво да ги залепя един път за винаги или просто да набия пари за нова конзола....2-ят пролем е, че когато давам мигач (независимо ляв или десен) не се чува грам, а само индикатора на таблото мига. Понякога само десния се обажда със стандартното "цък-цък". Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия?3-ят проблем е, че бутона за халогените ми понякога просто все едно се втвърдява и просто не може да се натисне, за да включи фаровете...и аварийките работят и за мъгла фара работи, но бутона за халогените просто спира от нищото да се натиска...никакво обяснение нямам, тъй като в дадени моменти се оправя. Сега обаче е така от 2седмици и почвам да се притеснявам Не е като да ги помпам бутоните или да ползвам халогени всеки ден.4-ят проблем е, че ми свети лампичката за еърбега....От един сервиз ми казаха, че ще ми го оправят, но за 70лв. Други м иказват, че някъв кабел под седалката на шофьора е изваден или нещо от сорта. Аз такъв кабел не намирам... или поне невярвам да са тези,които са от долу 5-ят е, че конзолката за регулиране на фаровете ми се нагрява адски много.... да сменил съм крушката, но със същата. Прегледах дали е излолирано всичко, но пак грее. крушката си е точния волтаж. Също така ми грее и при централната конзола между въртящите цъкали за температура и другата. Е не чак толкова, но стопля усезаемо при допир. ДАНО МИ ПОМОГНЕТЕ КОЛЕГИ, АКО НЕ СЪС СЪВЕТИ КАК ДА СЕ СПРАВЯ, ТО ПОНЕ С ПРЕПОРЪКИ ЗА ЖИЧКАДЖИИ ИЛИ НЯКВИ МАЙСТОРИ БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
Коелга мърда си фаровете всичко е ток. Оносно ключа цялтоо да го разглабям и как да го почистя това въртящо се нещо ????EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
А и бутона за халогеите... какво ще рече "пълен с мизерия" мога л ида я махна тая мизерия?EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
дф
ZinG написа:Коелга мърда си фаровете всичко е ток. Оносно ключа цялтоо да го разглабям и как да го почистя това въртящо се нещо ????Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерияCOUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
Ключар аз си ходя на срещите дори и на последната бях Винаги аз съм едниственото купе освен ако не е високосна година и Благун да дойде NPD да се надяваме още хора с купета да пишат по темата и да разберем.EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар