Надявам се темата да помогне на някой мераклия да слага аларма:Алармата е Saturn M6. Колата е от подписа - двувратка.1. Стъпка : Монтиране на сирената и ключа за капака. Навсякъде съм пробивал отвори, просто защото няма свободни които да използвам. На снимките се вижда къде съм ги монтирал. За ключа е добре да се зачисти колкото може по-добре за да дава добър контакт. Кабелите ги прекарах от външната страна на тампона като ги поових със изолирбанд за всеки случай да не се прекъснат.(нямах нерви да го пробивам, голям х** е) 2. Стъпка : прекарах си кабел от плафона във багажника. Така взимам сигнал от вратата на багажника:3. Стъпка свързване на всички кабелджоци:Ще ги карам подред на номерата както са в книжката за алармата:1. Кафяв - прекъсване на запалването - не съм го ползвал. Номер 11 също2. Оранжев - врата (+) - не се използва3. Бял - врата (-) - свързан към кабела прекаран от плафона в багажника.4. Бял - врата (-) - тук на 1 съм свързал кабела идващ от ключето на капака и сигнал от плафона (кабела идва от ключето на врата и е бялочервен).5. Жълто зелен ACC- взел съм го от буксата под бушоните ( по долу на снимките се вижда къде точно), но може да се вземе от много други места.6. Син - маса - Заедно с кабел 14 и 17 са вързани на един болт към купето в близост до предпазителите.7. Светодиод8. Светодиод9. Виолетов - Допълнителен канал - остава празен засега (освен ако нямате нещо което искате той да управлява)10. Сив - Сирена. Свързан с кабела идващ от сирената.11. Както казах вече не съм го използвалКабели 12-17 са за централното:Двата нормално затворени не се връзват. Двата нормално отворени се вързват към маса (например към кабел 6 (син)).Отключване общ и заключване общ, се вързват към син и бял кабел идващи от буксата на шофьорската врата. Утре ще погледна кой точно отключва и кой заключва, за да не ги търсите. Иначе пробата става като свържете едно кабелче към маса, а с другия край на кабелчето допрете съответно до синия или белия кабел. В единия случай централното ще заключи, в другия ще отключи.18. Червен - +12 V. Може да се вземе пак от доста места. Тук аз имах прекаран кабел от акумулатора заради CD-то и това ме улесни.19. и 20. Мигачи - взимат се от буксата под предпазителите 2 сини кабела (на снимката е показан само 1, защото другия не се вижда).На последните 2 снимки се вижда къде съм монтирал и модула. Удължих си и антената. Не знам дали ще има повече обхват дистанционното така, но реших да опитам.4. Стъпка. Програмиране на алармата. Не знам дали алармата е програмирана по принцип аз си минах всички стъпки по книжката отново. Забраних си функциите които не ползвам и така. Никакви проблеми няма да срещнете ако правите всичко по книжката.Надявам се темата да е от помощ. Взел съм някои неща от други теми. Просто не открих една тема "от - до " както се казва и исках да събера всичко което изчетох из нета на едно. Ако има нещо хората по-навърте с алармите да ме поправят.Поздрави...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на Аларма на Фиат Пунто МК1.
Collapse
X
-
Ей много благодаря колега за темата... отдавна търсех подобно нещо :DПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
-
Ти имаш осветление в багажника, както и съответното окабеляване. То не е проблем, но при теб има допълнителен пин на гребена. Аз нямам тази "екстра" и затова се чудя къде да лепна прекъсвача, защото наистина няма място. Мерси все пак. Тия гребени са много кът и ако се намерят, задължително са прегорели.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар