Здравейте колеги, доста се рових из форума, но за подобен проблем не прочетох и затова реших да попитам. Преди няколко дена на акомулатора изведнъж му падна напрежението на 10 волта, за което предполагам, че е укъсила някоя клетка, но понеже бях в провинцията ми се наложи 2 пъти да паля на бутане до като си взема нов. В резултат на което abs и аербега останаха да светят. След като сложих новия акомулатор, abs угасна, а аербега остана да свети. Днес бях в LISAN SERWIZ за диагностика и да ми изчистят грешките и се оказа, че имам следната грешка, която не може да се изчисти: "Блко управление въздушни възглавници за безопастност Вътрешна грешка." Преди това е имало грешка: " Предупредителна лампа възд. възглавница Дефект в заземяващите свръзки." , която се изчисти. От сервиза ми казаха, че не могат нищо да направят защото проблема е в централата. Молбата ми към вас е да ме посъветвате как да процедирам по нататък. Колата е ФИАТ МАРЕА 1.9 JTD 2000 година. От това което четох във форума разбрах,че трябва първо да почистя заземителната клема на управлението, но ако някой е имал подобен проблем може да сподели. Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с аер бега
Collapse
X
-
кола
това първо където пише колегата да се прегледат кабелите -буксите и като се прави диагностика показва кво е състоянието ако е в централата да се отвори и провери -в повечето случай се отремонтирва или от друга кола втора употреба ако е удрана може пак да свети и трябва да се изчисти грешката за КРАША
Коментар
-
Колеги опитах се да стигна до централата, но не успях. Аз от четенето останах с убеждението, че е зад пепелника под парното, но явно трябва да се разглобява повече. Бих те ли ми дали линк към обяснението как се стига до централата, защото аз от дългото ровене така и не можах да намеря, или с няколко думи да ми обясните, как да стигна до нея и до заземителния кабел. Благодаря ви предварително.
Коментар
-
Благодаря за напътсвията. Оказа се, че за да може да се работи по централата, трябва да се свали и средната конзола, която е на скоростния лост. Пипах заземителния проводник и се оказа, че е доста добре стегнат към купето, явно ще трябва да се разглобява наред, да се свали и почисти, но това като има повече време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар