Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с аер бега

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с аер бега

    Здравейте колеги, доста се рових из форума, но за подобен проблем не прочетох и затова реших да попитам. Преди няколко дена на акомулатора изведнъж му падна напрежението на 10 волта, за което предполагам, че е укъсила някоя клетка, но понеже бях в провинцията ми се наложи 2 пъти да паля на бутане до като си взема нов. В резултат на което abs и аербега останаха да светят. След като сложих новия акомулатор, abs угасна, а аербега остана да свети. Днес бях в LISAN SERWIZ за диагностика и да ми изчистят грешките и се оказа, че имам следната грешка, която не може да се изчисти: "Блко управление въздушни възглавници за безопастност Вътрешна грешка." Преди това е имало грешка: " Предупредителна лампа възд. възглавница Дефект в заземяващите свръзки." , която се изчисти. От сервиза ми казаха, че не могат нищо да направят защото проблема е в централата. Молбата ми към вас е да ме посъветвате как да процедирам по нататък. Колата е ФИАТ МАРЕА 1.9 JTD 2000 година. От това което четох във форума разбрах,че трябва първо да почистя заземителната клема на управлението, но ако някой е имал подобен проблем може да сподели. Благодаря ви предварително.

    #2
    при мен проблема се реши като почистих зануляващия кабел и жака за по сигурно. след което я вързах изчистих и грешката и всичко е ок. ако това не помогне сменяш централата или я махаш нацяло. но първо провери за теч на казанчето върху самата централа
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      кола

      това първо където пише колегата да се прегледат кабелите -буксите и като се прави диагностика показва кво е състоянието ако е в централата да се отвори и провери -в повечето случай се отремонтирва или от друга кола втора употреба ако е удрана може пак да свети и трябва да се изчисти грешката за КРАША
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Колеги опитах се да стигна до централата, но не успях. Аз от четенето останах с убеждението, че е зад пепелника под парното, но явно трябва да се разглобява повече. Бих те ли ми дали линк към обяснението как се стига до централата, защото аз от дългото ровене така и не можах да намеря, или с няколко думи да ми обясните, как да стигна до нея и до заземителния кабел. Благодаря ви предварително.

        Коментар


          #5
          колега свали продължението на средната конзола напред до педала на газта и отдясно на същото място. държат се на по една вида и две пластмасови копчета и ще я видиш
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            Благодаря за напътсвията. Оказа се, че за да може да се работи по централата, трябва да се свали и средната конзола, която е на скоростния лост. Пипах заземителния проводник и се оказа, че е доста добре стегнат към купето, явно ще трябва да се разглобява наред, да се свали и почисти, но това като има повече време.

            Коментар


              #7
              колега аз си свалих блока за управление на аербега без да свалям конзолата а само удълженията и. вярно става по трудно и предимно с напипване но се справих така че и ти ще се справиш :D
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар

              Working...
              X