Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с ТД100 (едва ли има значение двигателя)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Само да ти кажа, че ако ще и 100 кондензатора да сложиш пак ще си имаш смущения при дадени условия. Трябва си филтър които не е само един кондензатор.

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      Само да ти кажа, че ако ще и 100 кондензатора да сложиш пак ще си имаш смущения при дадени условия. Трябва си филтър които не е само един кондензатор.
      Xc=1/(2пfC) - Колкото по-големи са честотата и капацитетът на кондензатора, толкова по-малко е съпротивлението му. И да, само кондензатор може и да не помогне напълно, но ако екранът на кабелите му е здрав и премести захранването и сигналните кабели в 2 различни прага - не би трябвало да има смущения.едит: Ще ме светнеш ли какъв е тоя филтър, понеже нещо явно не съм запознат? До колкото знам филтърът за смущения в захранващото напрежение е точно кондензатор... И дори в най-простата схема на усилвател - филтърът за захранващото напрежение е точно кондензатор. Но явно просто може би не съм запознат достатъчно...

      Коментар


        #33
        Не е нужно кабелите за сигнала да минават от другата страна на автомобила ако са качествени. Филтъра по принцип се състои от кондензатор и дросел.

        Коментар


          #34
          chaveto написа:
          Не е нужно кабелите за сигнала да минават от другата страна на автомобила ако са качествени. Филтъра по принцип се състои от кондензатор и дросел.
          Имаш впредвид LC филтър... ами не виждам какъв е смисълът, но явно пропускам нещо. Не знам всичко, но ми се струва излишна бобината...Иначе - съквартирантът ми имаше кабели за над 100 лв. (сигнални + 30 или 32 квадрата захранващи) и пак имаше проблеми, когато бяха от едната страна. Колкото и да бях против тази теза и да спорех с него - като видях - повярвах. Вярвам, че просто не си попадал на такава ситуация, че като смениш страната, от която е кабела (супер скептично, както го направих аз) - да се оправи... Иначе едно време кабелите ми също минаваха от едната страна и нямах проблеми, но тогава басът ми беше с 650W максимална мощност, а сега е с 2х350W RMS ... Като му спра Low-pass filter-a веднага почват да се чуват смущенията... Усилвателя за задната линия също е така, при него има смущения, пробвах с кабел, който не бях прекарал изобщо в колата, само пробно - нямаше смущения. Тогава най-вече се убедих. Кабелът, с който е свързан усилвателят за елипсите не е някакъв скъп, но не е и от тези жълтите, полупрозрачни, с каквито е свързан басът ми

          Коментар

          Working...
          X