GbGzTeaM 8 квадрата кабел няма като стандарт.VIN кажи ми само една причина минуса да е вързан към купето на автомобила а не директно към акумулатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с ТД100 (едва ли има значение двигателя)
Collapse
X
-
Няма никаква нужда да се дърпа отделен кабел за масата, тъй или иначе проводимостта му ще е по-малка от тази на купето.Които и специалист занимаващ се с аудио да питаш това ще ти каже, поне това са казвали ма мен Ето ви полезна информация за правилно свързване за да нямате проблеми Инсталиране на усилвателиПри инсталиране на автомобилния аудиоусилвател се предявяват различни изисквания от електрическо и механично естество , като на по-важните от тях е отделено място в тази точка на настоящата инструкция по експлоатация .Монтирането на усилватела става на място , което не позволява съприкосновение с твърди предмети и товари ( обикновено монтирането става в багажното отделение на автомобила ) , които е възможно да го повредят механически.При избора на място трябва да се има предвид и необходимостта от допълнителен акумулатор в непосрсдствена близост до усилватела ( при модели над , или няколко стъпала с обща мощност по-голяма от 1000 W допълнителен акумулатор е задължителен , независимо от изискването за минимално допустимо сечение на захранващите кабели ) .Освен това трябва да се има предвид , че усилвателът при нормална работа отделя топлина , тя се разсейва в околната среда от целия корпус и избраното място за монтаж трябва да позволява адекватна вентилация .Между корпуса на усилватела и шасито на автомобила се препоръчва да се постави подложка ( гума или друг подходящ материал ) за намаляване на вибрациите пораждани от автомобила при движение . Неправилно е например монтирането на стъпалото върху бокса с басите .Сигналът към усилватела се подава чрез универсалните RCA входове обикновено с ниво ( 0.3 до 5 ) V , което позволява съгласуване с повечето възможни източници на сигнал ,за препоръчване е използването на
Коментар
-
PaUnOff написа:Преди при мен всичко беше нормално и от около седмица прави същата мизерия... Интересното е че при мен е само когато слушам диск,ако съм на флашка не трепери. Само дето при мен трепери субуфера,защото той е на усилвател и ефекта е по-звучен от твоя :DСъщо така имам едно пукане като изключвам CD-то.Интересно ми е дали и при теб е така.... пробвай със CD и на радио(ако имаш флашка още по добре, защото на радиото сигнала е по-некачествен)И последно: Да не би да ти е Pioneer CD-то?Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Колега @VIN кажи им на тези специалисти да хванат и да кажат на производителите на проводници, че са глупави и да почнат да си правят проводниците от желязо. Също така им кажи, че всяка една връзка влошава нещата и тока върви по повърхността на проводника. Хайде сега сам помисли колко връзки има от минуса на акумулатора до мястото на което ще закачиш усилвателя. И пак казвам, че аз не знам да има стандарт 8 квадрата, освен ако не го мерят с изолацията От там си прави и заключение колко от нещата са верни където си ги постнал по нагоре.
Коментар
-
Колега, да знаиш че са ни изгоряли сигурно масите...не помня как се казваше, ама се оправя като се замаси нещо вътре в CD-то с корпуса на колата с някоя жичка. Отваря се CD-то и някъде по гърба на платката се запояваше кабелче и се извеждаше към някоя ламарина на колата. Другия начин е да се смени нещо и да се направи както си е оригинално, но ще иска някой лев майстора. Дано си разбрал тук там нещо....аз ще разгледам в тунинг форума къде съм го чел и ще пиша по подробно, защото казваха че това е някакъв проблем по Pioneer-ите.Това може да се пробва, ако не е там проблема незнам какво може да е. А иначе пробва ли освен на диск дали го прави това бучене постоянното(на намалено ниво на звука)?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Тука всеки помага с каквото може,но не и,май,жичкаджиите...Споменатите смущения се пораждат от паразитни токове/предполагам повечето от потърпевшите са с бензинови дв-ли/,като подтискането или премахването им ,става с електролитни кондезатори/10-15 мF/12V-/филтри/,поставени или "шунтиращи" прекия виновник-генератор,делко,бобина и т.н :D Милост колеги!
Коментар
-
chaveto написа:Колега @VIN кажи им на тези специалисти да хванат и да кажат на производителите на проводници, че са глупави и да почнат да си правят проводниците от желязо. Също така им кажи, че всяка една връзка влошава нещата и тока върви по повърхността на проводника. Хайде сега сам помисли колко връзки има от минуса на акумулатора до мястото на което ще закачиш усилвателя. И пак казвам, че аз не знам да има стандарт 8 квадрата, освен ако не го мерят с изолацията От там си прави и заключение колко от нещата са верни където си ги постнал по нагоре.
Коментар
-
При мен този шум се появи пак преди 6-7-8-9 месеца за 1 ден, ама сега неще да се маха.Ейсега ще пробвам на радио дали ще се чува.Между другото взе да ми харесва :D Кат дам газ и Фиуууу Фиууу.Тука в квартала имам един приятел, който има магазин за музика.Днес и той ще си изкаже мнението :D chaveto : какъв е стандарта тогава на кабелите? Щото моя явно е някакъв нестандартен 8 квадратов, и в магазина за електроматериали явно продават от нестандартния 8квадратов кабелТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Само че на мен ми бучи по един и същи начин.... като давам газ няма промяна(значи не е едно и също на двамата) Моето е едно монотонно бучене...(все едно някой стреля с калашник но е много далече :D ) и това само на дискFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Бе хора, не искам да ви обидя, но ще накарате човека колата да смени, за да му се оправи шума в задната линия...Колега, проблемът е, че имаш колебания в захранването, които можеш да намалиш по 2 начина:Слагаш филтров кондензатор на захранването на усилвателя (непосредствено до него) и преместваш захранващите кабели от едната, а сигналните от другата страна на колата (разделяш ги в 2та прага). Гарантирам ти, че ако нямаш пробив в екранировката на някой от кабелите - няма да имаш проблем след това.edit: За кондензатор - говоря не за нещо от рода на 10 000 µF, a примерно 1 фарад Ако имаш и бас, освен елипсите - сложи поне 1 фарад... Виж, по-малък може и да ти върши работа, но до сега не съм се занимавал с коли, които да имат само елипси, а да нямат бас (ако при теб е такова положението), а при останалите просто ти трябва голям кондензатор, за да не ти мигат фарове и тн...
Коментар
-
GbGzTeaM написа:А имам бас ама го махнах, щото на него тоя звук се чува много кофти.Тези дни ще купя хубав кабел и ще го сменя...и кондензатор ще сложа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар