Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел.джам ел проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    valataat написа:
    аз искам да използвам темата да попитам има ли начин да се вдигат и спускат стъклата когато колата не е на контакт? при мен не става ако не е на контакт и това много ме дразни
    Ти май изкаш да ти откраднат колата а? :D

    Коментар


      #17
      gdd55 написа:
      valataat написа:
      аз искам да използвам темата да попитам има ли начин да се вдигат и спускат стъклата когато колата не е на контакт? при мен не става ако не е на контакт и това много ме дразни
      Ти май изкаш да ти откраднат колата а? :D
      ми карал съм БМВта на всичките джамовете им се отварят и затварят независимо дали колата е на контакт или е отворена вратата.
      Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
      Lancia Dedra 1.6 91г.

      Коментар


        #18
        Не знам то си е твоя работа, но се замисли само колко лесно мога да бракна с една тел през гуменото оплътнение и да ти натисна копчето за сваляне на ел.джама и алармата няма даже да се задейства и посля я касетофонче или най лошото

        Коментар


          #19
          Това найстина е неудобно-да неможеш да си вдигнеш стъклото когато не е на контакт.В началото като си купих колата,не бях свикнал и все ги забравях отворени.Има варианти да се вземе захранване от другаде където то е независимо от контакта.А и на моята кола бутоните са до скоростния лост,така че трудно ще бръкне някой
          COUPE 1.8 16V
          Volvo XC90 T6

          Коментар


            #20
            NPD написа:
            Това найстина е неудобно-да неможеш да си вдигнеш стъклото когато не е на контакт.В началото като си купих колата,не бях свикнал и все ги забравях отворени.Има варианти да се вземе захранване от другаде където то е независимо от контакта.А и на моята кола бутоните са до скоростния лост,така че трудно ще бръкне някой
            На рено 19 бутона за централното е на централната конзола.С поглед го натискам тоя бутон при напълно затворена заключена и каквато си искаш там кола

            Коментар


              #21
              NPD написа:
              Това найстина е неудобно-да неможеш да си вдигнеш стъклото когато не е на контакт.В началото като си купих колата,не бях свикнал и все ги забравях отворени.Има варианти да се вземе захранване от другаде където то е независимо от контакта.А и на моята кола бутоните са до скоростния лост,така че трудно ще бръкне някой
              Когато не си на контакт,отвори си вратата и пробвай.При мен така работят,но само предните.А ако искаш да не ги забравяш,купи си нова аларма с такава функция Успех
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #22
                lu40 написа:
                ...Когато не си на контакт,отвори си вратата ...
                И на Типото беше така - изключваш от контакт, виждаш че джамът ти не е затворен, отваряш вратата и го вдигаш. След като затвориш вратата, при следващото отваряне вече не действа.Много удобно! На Бравата не е така (предполагам и при Мареа), жалко...
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  #23
                  Pecho написа:
                  lu40 написа:
                  ...Когато не си на контакт,отвори си вратата ...
                  И на Типото беше така - изключваш от контакт, виждаш че джамът ти не е затворен, отваряш вратата и го вдигаш. След като затвориш вратата, при следващото отваряне вече не действа.Много удобно! На Бравата не е така (предполагам и при Мареа), жалко...
                  на мареата също не се вдигат при отворена врата
                  Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
                  Lancia Dedra 1.6 91г.

                  Коментар


                    #24
                    gdd55 написа:
                    Не знам то си е твоя работа, но се замисли само колко лесно мога да бракна с една тел през гуменото оплътнение и да ти натисна копчето за сваляне на ел.джама и алармата няма даже да се задейства и посля я касетофонче или най лошото
                    Искаш ли да се хванем на бас за 50лв. че няма да можеш да извършиш тази операция с тел отвън! Ама на твойта кола ще завираме телта? А по темата-може да се направи схема, която да държи управлението на джамовете активно след контакт до първото отваряне на вратата например. Така, като отворите вратата да излизате от колата джамовете си минават е режим захранване при контакт.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      А ти искаш ли да се хванем на бас за 100лв че ще ти смъкна оплатнения до като броиш до 3 операцията става на горното със скалпел а на долното с голи ръце

                      Коментар


                        #26
                        Vladim написа:
                        ...може да се направи схема, която да държи управлението на джамовете активно след контакт до първото отваряне на вратата например...
                        Абе то много неща могат да се направят, въпросът е да е лесно изпълнимо. Ако имаш нещо конкретно предвид - сподели!
                        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                        Коментар


                          #27
                          А управлението е по добре да се държи активно с таймер за време

                          Коментар


                            #28
                            Pecho написа:
                            Vladim написа:
                            ...може да се направи схема, която да държи управлението на джамовете активно след контакт до първото отваряне на вратата например...
                            Абе то много неща могат да се направят, въпросът е да е лесно изпълнимо. Ако имаш нещо конкретно предвид - сподели!
                            Лесни неща на този свят няма!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              gdd55 написа:
                              А управлението е по добре да се държи активно с таймер за време
                              И аз това си мислех, но представи си някой те дебне да слезеш от колата, а пък ти бързаш, гасиш колата и излизаш, а джамовете остават активни още 5-10минути!А относно отварянето-ясно ми е деиствието със скалпела само не ми е ясно дали като махнеш горното уплътнение, ще има как да бръкнеш с тел без да я огъваш. А и не забравяй, че уплътнение има и от вътрешната страна. През долното уплътнение ще можеш да отвориш колата с тел, но не и джама!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                Ако искаш да ти обясня във форума как това става каде се пробива и каква тел се използва,после средната възраст 16 ще почнат да правят магарии.Но все пак говорим ако случайно ел.стъклата са активни а те не са и не там е слабо мясо.Всяка ена кола си има слабо място за оваряне но това е друга тема.Аз лично мога да отворя 9 различни модела коли без ключ но НИКОГА не съм го правил,а просто съм виждал.А за таймера става въпрос да е активен за 1мин за какво ти са 10 мин.Ти като си в колата ако ти е минало времето от 1 мин е необходимо да завъртиш ключа и да го го върнеш за да пуснеш таймера отново

                                Коментар

                                Working...
                                X