Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел.джам ел проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    gdd55 написа:
    Ако искаш да ти обясня във форума как това става каде се пробива и каква тел се използва,после средната възраст 16 ще почнат да правят магарии.Но все пак говорим ако случайно ел.стъклата са активни а те не са и не там е слабо мясо.Всяка ена кола си има слабо място за оваряне но това е друга тема.Аз лично мога да отворя 9 различни модела коли без ключ но НИКОГА не съм го правил,а просто съм виждал.А за таймера става въпрос да е активен за 1мин за какво ти са 10 мин.Ти като си в колата ако ти е минало времето от 1 мин е необходимо да завъртиш ключа и да го го върнеш за да пуснеш таймера отново
    Абе знаех си аз, че си башибозук! :P 9 модела коли можеш да отвориш, а едно бутонче за джамовете ти се опъва! Шегичка, не се връзвай! Една минута според мен е малко за таймера. Така, или иначе вече имам навика да си вдигам джамовете преди да загася колата що ще ми е една минута? Според мен все пак е по-хитро да не е с таймер, а при пярвото отваряне на врата да се прекъсва веригата. Лесно може да се направи, като се върже към плафона и по-точно бутоните, или ключалките на вратите (според модела). Схемата ще е елементарна и може да се изпълни само с едно реле (сповече контактори), което при контакт ще се самоактивира и задържи, а при отваряне на вратата ще се изключва.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар

    Working...
    X