Интересува ме някой знае ли оригинален номер на релето за вентилаторите на ланчата. Имаше проблем с перките - постоянно работеха и се оказа, че релето за втората степен е залепнало и не мога да го открия по каталозите. Знам само че е 50А, марка Сименс и е по-различно от обикновените в смисъл крачетата му са разположени успоредно едно към друго (двете крачета на бобинката и двете контактни крачета). Имам и друго питане - кое съпротивление е по-удачно да се сложи за първа степен 30 или 50 ома.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реле за вентилатор, Lancia Kappa 2,4 JTD
Collapse
X
-
Re: Реле за вентилатор, Lancia Kappa 2,4 JTD
maskarata написа:Интересува ме някой знае ли оригинален номер на релето за вентилаторите на ланчата. Имаше проблем с перките - постоянно работеха и се оказа, че релето за втората степен е залепнало и не мога да го открия по каталозите. Знам само че е 50А, марка Сименс и е по-различно от обикновените в смисъл крачетата му са разположени успоредно едно към друго (двете крачета на бобинката и двете контактни крачета). Имам и друго питане - кое съпротивление е по-удачно да се сложи за първа степен 30 или 50 ома.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Оффф колата не е тук, утре дано да успея да го видя пак това реле, но май наистина е 7606542, може и да съм се объркал с разположението на крачетата. А за резистора, тъй като е сменян вече два пъти и все изгаря си мисля да взема три 100 ома резистора 50W, керамични и да ги вържа успоредно, не знам каква мощност се отлага върху тях, но си мисля че 150W е достатчно. А и цената им е около 3 лева. Как мислите дали ще се получи?Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Няма смисъл да поствам снимка на релето видях го и се оказа, че е 7606542 - благодаря на Оги, нещо аз съм се объркал за разположението на краката. Относно предложението за последователно свързване на вентилаторите - е тва наистина е добро, предложих на пича с колата и може би ще се навие. Трябва само да прегледам схемите за да видя дали наистина е лесно осъществимо.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Вервай ми - повече от лесно е, за някой който знае какво трябва да направи де! Отвори си сервизното ръководство на Браво от download секцията на сайта, четвърта част, страница 422 - схемата, страница 421 - обясненията по нея. (Наобратно са, защото в самия файл от 411 до 456-та странца са наобратно сканирани.) Едно реле с нормално затоврен контакт, две релета с нормално отворен, малко фантазия, и си в играта... Много надеждно решение в сравнение с онова недоразумение - резисторът.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар