Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле за вентилатор, Lancia Kappa 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реле за вентилатор, Lancia Kappa 2,4 JTD

    Интересува ме някой знае ли оригинален номер на релето за вентилаторите на ланчата. Имаше проблем с перките - постоянно работеха и се оказа, че релето за втората степен е залепнало и не мога да го открия по каталозите. Знам само че е 50А, марка Сименс и е по-различно от обикновените в смисъл крачетата му са разположени успоредно едно към друго (двете крачета на бобинката и двете контактни крачета). Имам и друго питане - кое съпротивление е по-удачно да се сложи за първа степен 30 или 50 ома.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    #2
    Опитай със 7606542 , това е единственото 50 А реле, което успях да намеря, други номера които може да са ти от полза са:4652042160813779

    Коментар


      #3
      Re: Реле за вентилатор, Lancia Kappa 2,4 JTD

      maskarata написа:
      Интересува ме някой знае ли оригинален номер на релето за вентилаторите на ланчата. Имаше проблем с перките - постоянно работеха и се оказа, че релето за втората степен е залепнало и не мога да го открия по каталозите. Знам само че е 50А, марка Сименс и е по-различно от обикновените в смисъл крачетата му са разположени успоредно едно към друго (двете крачета на бобинката и двете контактни крачета). Имам и друго питане - кое съпротивление е по-удачно да се сложи за първа степен 30 или 50 ома.
      Снимай релето и го качи тук!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        Оффф колата не е тук, утре дано да успея да го видя пак това реле, но май наистина е 7606542, може и да съм се объркал с разположението на крачетата. А за резистора, тъй като е сменян вече два пъти и все изгаря си мисля да взема три 100 ома резистора 50W, керамични и да ги вържа успоредно, не знам каква мощност се отлага върху тях, но си мисля че 150W е достатчно. А и цената им е около 3 лева. Как мислите дали ще се получи?
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #5
          Ако става въпрос за кола с 2 вентилатора, бих ти предложил да си поиграеш, и да приложиш фабричното решение което се използва в Браво 1.9 ЖТД - последователно и успоредно свързване на двата вентилатора, вместо този глупав резистор! Не е нищо сложно, стига да не си вързан в ръцете.

          Коментар


            #6
            Няма смисъл да поствам снимка на релето видях го и се оказа, че е 7606542 - благодаря на Оги, нещо аз съм се объркал за разположението на краката. Относно предложението за последователно свързване на вентилаторите - е тва наистина е добро, предложих на пича с колата и може би ще се навие. Трябва само да прегледам схемите за да видя дали наистина е лесно осъществимо.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              Вервай ми - повече от лесно е, за някой който знае какво трябва да направи де! Отвори си сервизното ръководство на Браво от download секцията на сайта, четвърта част, страница 422 - схемата, страница 421 - обясненията по нея. (Наобратно са, защото в самия файл от 411 до 456-та странца са наобратно сканирани.) Едно реле с нормално затоврен контакт, две релета с нормално отворен, малко фантазия, и си в играта... Много надеждно решение в сравнение с онова недоразумение - резисторът.

              Коментар

              Working...
              X