реших на една стара таратайка да прокарам + за фаровете директно от акумулатора. естестено през релете. купих 2 релета, но в последствие видях, че са с 5 извода. понеже не съм на 100% спец в електротехниката, някой може ли да ми каже за какво е петия извод. 2та тънки кабела са малкотоковите и има 3 дебели, които явно са за големия тов, но как да разбера, кои 2 затварят веригара?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
релета с 5 извода...
Collapse
X
-
на лицевата част има схема за свързване. двата края са управляващата верига третия се подава захранване на това краче което е в средата получава захранване когато е изключена управляващата верига а другото краче получава захранване когато включиш управляващата верига. ако не ти стана ясно пусни снимка на релето и ще ти бележа на нея кое как да вържеш
-
то зависи какво е релето. и аз не съм спец, но по принцип има едно дублиращо краче- като отвориш релето ще видиш, че извода е един и същ, просто крачето е направено като мост, на буквата П е и реално са едно и също краче. погледни схемата отдолу и номерациятаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ето и малко инфо за него: http://www.tianbo-relay.com/bigimg/13.pdf. има схеми на свързване - до колкото се ориентирам крачета 85 и 86 са на бобината, но на към кои две от другите 3 да свържа кабела от + и фаровете?[/img][/url]"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
то отва дето съм дал като линк е PDF, но крачетата са със същите номера, като тези, които ти си постнал - мерси колега за инфото. от чисто любопитство, за какво е 5тото краче (средното)?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Както е писал колегата pakumba,възможно е на твоето реле средното краче да е дубъл на 87.Това е по-често срещан вариант.Използва се да вържеш два фара например през едно реле ,като на 30 подаваш(+) ,а на другите две крачета вързваш двата фара.Естествено ампеража на релето трябва да е съобразен с този на фаровете.Лесно можеш да разбереш какво ти е релето, като му звъннеш крачетата с мултицет или с някакъв друг веригопроверител.Успех!Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар