Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ монтаж CD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е да ама нали си е друго да дъни музиката в колата докато чакаш гаджето да се накипри пред огледалото Извинявам се за офтопика ама си е така, колко стои човек в колата докато не шофира (на мен лично почти не ми се случва), защо ви е необходимо да ви свири музиката докато стоите в колата си?
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      batproho написа:
      anton4490 написа:
      и така става. режеш жълтя и вразваш към чарвения.
      И после започваш с въпросите " защо не ми пали сутрин колата".
      Аз съм си вързал CD-то по този начин ии до сега акумулатола не ми е падал,а не е първа младост..Така,че стига с тея измишльотини..
      Извинявам се за офтопика ама си е така, колко стои човек в колата докато не шофира (на мен лично почти не ми се случва), защо ви е необходимо да ви свири музиката докато стоите в колата си?
      На мен лично ми се случва много често.А ще се побъркам ако стоя 30 мин в колата или около колата и не мога да си пусна музиката.
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #18
        Щом са измишльотини, наемаш ли се да купиш нов акумулатор на колегата щом даваш такива съвети?
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #19
          на моето браво също нямаше сигнал за задните колони и се оказа че има една приставка която е сложена на евробуксата и слива задните с предните канали като я махнах и всичко се оправи
          FIAT ili FERRARI se tam
          FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
          FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
          FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p

          Коментар


            #20
            batproho написа:
            Щом са измишльотини, наемаш ли се да купиш нов акумулатор на колегата щом даваш такива съвети?
            Лично на 3 коли съм вързал така нещата и до сега с мойта 1 година нямам проблем,а за другите две не съм чул собствениците да са се оплакали,че акумулаторите им падат.. Всеки сам си преценява,аз реших да го поема тоя риск да вържа така нещата и не съжалявам.
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #21
              liverpool235 написа:
              batproho написа:
              Щом са измишльотини, наемаш ли се да купиш нов акумулатор на колегата щом даваш такива съвети?
              Лично на 3 коли съм вързал така нещата и до сега с мойта 1 година нямам проблем,а за другите две не съм чул собствениците да са се оплакали,че акумулаторите им падат.. Всеки сам си преценява,аз реших да го поема тоя риск да вържа така нещата и не съжалявам.
              На моито браво съм го вързал по същия начин а и на още 4 човека и досега вече 2 години не е имало никакъв проблем
              FIAT ili FERRARI se tam
              FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
              FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
              FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p

              Коментар


                #22
                batproho написа:
                Щом са измишльотини, наемаш ли се да купиш нов акумулатор на колегата щом даваш такива съвети?
                При мен е вързано така и няма никакви проблеми с акумулатора, не пиши глупости.Дори на Сони-то на червения кабел има едно разклонение да се върже към жълтия фабрично и си е написано в книжката.Ще ти падне акумулатора ако оставиш радиото с панела на него.Всички ЦД-та за кола си имат едно бутонче което като махнеш панела и радиото се изключва независимо как е вързано отзад.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  Може да ви се струват глупости слушайки фабричното си касетофонче или някое обикновено CD, но ако имаш сериозна система изградена от качествено основно устройство с поне един или два усилвателя, кондемзатор и субуфер, консумацията се засилва многократно и ще ви събори железните акумулатори преди да се усетите.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #24
                    batproho написа:
                    Може да ви се струват глупости слушайки фабричното си касетофонче или някое обикновено CD, но ако имаш сериозна система изградена от качествено основно устройство с поне един или два усилвателя, кондемзатор и субуфер, консумацията се засилва многократно и ще ви събори железните акумулатори преди да се усетите.
                    Понеже съм с обикновенно касетофонче,реших да не споря,но след като звъннах два телефона на момчета от Форума,който имат нещо повече от Обикновенни фабрични касефончета и СD-та и ме обедиха,че нямат никакви проблеми с акумулатори или т.н ..Ако е много сериозна музиката може да има значение,но за една туба и усилвателче няма да има проблем,като нещата са вързани по този начен..
                    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                    Коментар


                      #25
                      Спирам да споря, връзвайте както си знаете.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #26
                        аз също не съм имал проблеми на угасен двигател да си слушам музичка половин един час....и то не е 1-2 пъти , ами често... но нямам усилвател.едни 2-лентови отпред и една тонколона отзад в багажника , само със си-ди-то си я захранвам... даже и със стария акумулатор който беше на 7-8години не съм имал проблемии все пак въпрос на избор е цялата работа , излишни са споровете
                        Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                        ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                        Коментар

                        Working...
                        X