Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

препоръчаите кабел за авто диагностика на 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    препоръчаите кабел за авто диагностика на 1.8 16V

    обръщам се към по напредналите колеги моля препоръчаите ми кабел за авто диагностика и софтуер към него предимно за бензиновите мотори в частност 1.8 16V 1997г но искам да го вързвам към лаптоп а не към компютър търся го за собствена употреба защото не изкам да ходя по сервизи вече и да чувам изрази от рода на "от това може да е" да изсипя пари и после аз пак да си оправям колата по усет
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    #2
    диагностика

    ако е с 2 жици става с 1 КОМ иначе ако е с 3 К,- и L трябва 2 КОМ порта РС и ВИЗА има много писано във Форума не пускайте едни и същи теми
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      жака е с три места но има само два кабела а относно 1ком откъде може да се закупи а относно темите прочетох доста но предимно става дума за по новите коли след 98 и дизелите та затова си позволих да пусна нова тема за което се извинявам но не намерих решение на моя проблем
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Колега, влез в търсачката, като натиснеш горе вляво бутона "търсене". От там - в лявата част напиши в полето на гугъл-търсачката "схеми на интерфейси за връзка". От резултатите - избери първата тема. От първата тема - прочети първото мнение. Сглоби си адаптер по схемата в първото мнение. После си купи компютър със сериен порт (HP NC8000, Dell M70, и други), направи го така че да се зарежда чист ДОС като го стартираш, и си качи програмата за която говори колегата kluchar - VISA. Нея също може да намериш, като прочетеш същата тема, има линк откъде да се свали. Това ти е напълно достатъчно за да свързваш и "четеш" твоят 1.8. Гарантирам ти за това, лично го направих преди време (не буквално цялото, но гарантирам че с този адаптер и с ВИЗА можеш да четеш 1.8 на компютър с 1 сериен порт). Ако не ти се занимава - купуваш си готов кабел, има предложения в разделите Продава. Това е един от вариантите по които може да се свързваш с компютъра на колата. Разбира се, не е единствен.

        Коментар


          #5
          кола

          е щом е с 2 Жички тогава би трябвало да стане и другата програма http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50355 и кабел с К линия само ако не има кабел-преходник с 1 КОМ порт и въпросната ВИЗА /С/ ОТ ИЛКО http://storage.fiat-bg.org/Software/VISA/
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            какво ще кажете за кабел за диагностика VAG 409.1. харесва ми това че дори е на usb дали няма да ми създава грижи
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              кола

              е да това да нее ГОЛФ става с ГАЛЕТО или KKLтук пише повечеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50355
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                е да това да нее ГОЛФ става с ГАЛЕТО или KKL
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  радвам се че ви е забавно но аз имах тип кабел а не софтуер а сега за софтуера на колегата все още не поддържа този мотор друго освен виза ще предложите ли че ако беше за компютър щях да ходя по сервизите целта ми е да го свържа с лаптоп по възможност под ХР пробвах да го вържа с аербега на другата кола 1.616V през кабела зад жабката но нещо и там не се получи а настроиките са както в страницата на автора кабелче между 3 и7 краче също съм запоил но пак ми излиза този прозорец ще се радвам ако някои успее да ми помогне а за присмеха аз си знам че в автодиагностичния софтуер и хардуер сега прохождам и много неща не ми са ясни и за това питам :D
                  Прикачени файлове
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #10
                    eh4ev07 написа:
                    радвам се че ви е забавно но аз имах тип кабел а не софтуер а сега за софтуера на колегата все още не поддържа този мотор друго освен виза ще предложите ли че ако беше за компютър щях да ходя по сервизите целта ми е да го свържа с лаптоп по възможност под ХР пробвах да го вържа с аербега на другата кола 1.616V през кабела зад жабката но нещо и там не се получи а настроиките са както в страницата на автора кабелче между 3 и7 краче също съм запоил но пак ми излиза този прозорец ще се радвам ако някои успее да ми помогне а за присмеха аз си знам че в автодиагностичния софтуер и хардуер сега прохождам и много неща не ми са ясни и за това питам :D
                    Отдавна не бях виждал толкова дълъг пост без начало и без нито един препинателен знак. Малко трудно разбрах въпроса, ако съм го разбрал правилно де ...Не разбрах какво си запоявал накъсо между крачетата - вероятно тук ти е грешката ... Преди няколко седмици помагах на един колега да си инсталира програмата и да се свърже към еърбега (Браво, 1.6 16V) и стана без проблем. Куплунга си е зад жабката, с 3 пина/дупки, като средната е маса - да не си ги разменил ...За да прочете ЕКУ-то на двигателя е ходил в някакво сервизче, дето е имало ВИСА.
                    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                    Коментар


                      #11
                      здравей колега благодаря за отговора. ще се опитам да поясня. кабела го закупих оттук http://www.bgsale.eu/vag-com-4091.html заедно с преходник за фиат. точно от куплунга зад жабката се опитвам да се свържа наистина е с 3 пина но единия няма кабел (има само дупка) преди малко замерих преходника точно средното е маса но като замерих куплунга на колата и на двата кабела показа някъде около 5 волта не трябва ли на средното да има маса а на другото някакъв волтаж. ще се радвам ако споделиш ти с какъв кабел и преходник успя да се вържеш и ако си спомняш с какви настроики. А относно укъсяването между крачетата го направих след като не можах да се вържа с стандартния кабел и го направих точно както е уписано на страницата на автора на програмата
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        1. Адаптера е правилен и трябва да работи с FiatECUScan без проблем.2. Да, диагностичният куплунг (дето е на колата) е с 3 дупки и 2 кабела ... т.е. едната крайна дупка си стои празна. 2.1. Кабела в средната дупка е маса и тя трябва да отива в 5-ти крак на 16 изводния куплунг на адаптера. 5-ти извод е сигнална маса и тои може да е свързан с 4-ти крак (това е масата на колата, ламарините).2.2. На 7-ми пин е К-линията и тя трябва има връзка с кабела дето е в крайната дупка на куплунга с трите дупки (тоя дето е в колата).2.3. Отделно трябва да си свързал пин 16 към + на акумулатора. Ако ползваш преходника за ФИАТ - от него трябва да излиза един кабел (обикновенно е червен на цвят) ... и той трябва да е към плюса на акумулатора. Като го свържеш - може би в адаптера ще видиш как един светодиод почва да свети (тоя светодиод обикновенно го има, но не е задължително).На преходника от 3-пиновия куплуг на Фиат към ОБД2 куплунга връзките са така:FIAT ................... OBD2 (женската част)===== .............. ================ 1 ....... отива в ...... 7 - това е K-линията !!! и трябва да влиза в дупката на 3-пиновия куплунг в която ИМА кабел ...2 ....... отива в ...... 4/5 - това са масите3 ....... отива в ...... 15 - това е L-линията, която в случая НЕ се изполва ... ............................. 16 това е единичното кабелче (червено?) дето трябва да го вържеш с + на акумулатораАми това е как да въжеш адаптера към ЕКУ-то на колата ....
                        Прикачени файлове
                        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                        Коментар


                          #13
                          изводите са точно така. крачетата броя като теб. когато вържа червения кабел към + светодиода светва когато натисна "свържи" диода започва да мига ноо резултата отново същия. интересно защо като мерих напрежението на извода на колата и двата дават около 5 волта не трябва ли единия (средния)да е нула или бъркам.благодаря предварително
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #14
                            Средния трябва да е маса ... т.е. като мериш спрямо ламарините (или минуса на акумулатора) и средния извод - 5 волта е недопустимо много ... вероятно имаш някъде лош контакт ... Ако е миливолти - нормално е ...Опитай да свържеш една 12 волтова лампа (или пробна лампа - по левче в магазините за авточасти) между ламарина на колата и средния извод на диагност. куплунг ... Ако лампата светне, дори и слабо - търси лоша маса ...Ако не светне - вместо пробната лампа сложи по-мощна лампа (например за фара) ... и пробвай пак да се въжеш с ФиатЕКУСкан ... Бих ти казал да дадеш накъсо с проводник, но по-добре си намери защо на средния кабел нямаш маса ... Остава и вероятността модула за еърбега да е дефектен ... или да е модел който не се поддържа от програмата ...
                            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                            Коментар


                              #15
                              благодаря колега утре програмата ми е доста натоварена но ако успея да отделя време ще сваля модула ще почистя местата където е затегнат за рамата и буксите и ще пробвам пак. резултата ще го пиша тук. благодаря отново
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X