Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога светва лампата на резервата ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rebel написа:
    При мен (дизел) зависи главно от това под какъв наклон съм спрял Иначе на повечето коли резерва е м/у 3 и 9л зависи от резервоара и колата разбира се.....
    Е, то много ясно че като спреш на наклон и колата не е в хоризонтално положение, ще е различно и нивото в резервоара. Това е друга бира, обаче!
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      А аз знам за резервата, че е от 5 до 8 литра. А това с наклона и рязкото ускоряване го има, и нивото на горивото изобщо не го интересува закона на Ом . Вярно че е преграден резервоара, но вие не пълните всяка преградка поотделно, и там май важат други закони (на скачените съдове :D ). А сондата и нивомера ако са изместени по-напред или по-назад е задължително при наклон или ускорение да има разлики в показанията на нивомера.
      FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

      Коментар


        #18
        marmil написа:
        А аз знам за резервата, че е от 5 до 8 литра. А това с наклона и рязкото ускоряване го има, и нивото на горивото изобщо не го интересува закона на Ом . Вярно че е преграден резервоара, но вие не пълните всяка преградка поотделно, и там май важат други закони (на скачените съдове :D ). А сондата и нивомера ако са изместени по-напред или по-назад е задължително при наклон или ускорение да има разлики в показанията на нивомера.
        Не съм убеден ,че е прераден гледал съм на Мареа ТД100 няма прегради.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          моя резервоар е 75 литра и предполагам че 12 до 15 литра е резервата

          Коментар


            #20
            На типо-то специално няма никакви прегради. Един бидон - 51 литра. Значи аз съм с дигиталното табло и като угаснат всички чертички - демек от тук нататък резерва и напълня резервоара до гърловината, да се вижда бензина - 40 - 41 литра. Тоест резервата ми е към 10 литра. Това тествано нееднократно и може да се вземе за меродавно.А самата жълта лампа (окото на тигъра) започва да примигва доста по-рано - примерно около с 15 литра в резервоара.

            Коментар


              #21
              продължавам да твърдя че има зависимост от начина на каране и светването на лампата за гориво!също и за твърдението че резерва е за достигане до най близката бензиноколонка и стига за до 50 км при определена скорост!а на пунто вместимоста е към 42 литра гориво ...а и един мармот разказваще една градска легенда че с един резервоар колата трябва да измине 1000 км ...
              ...хладилник, карам хладилник...

              Коментар


                #22
                Резервата на всеки автомобил е утвърден с международен стандарт за производителите. Преди мисля че беше 70км от светването на лампата ако има предвидена такава, а ако не след червената област на показателя. Сега не знам дали е пак толкова. При Фиат Мареа е 7 литра, обаче. Колкото за преграда то самата сонда е в отделена такава с калибриран отвор на постъпващото гориво и с балансирана поплавъкова система с две пружини. Това е с цел да се намали влиянието на разпличкването на горивото в резервоара. Тия две пружини след експлоатация се уморяват и тоя баланс се нарушава. После започват оплакванията с неточните показания на уреда.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #23
                  seninkn написа:
                  продължавам да твърдя че има зависимост от начина на каране и светването на лампата за гориво!също и за твърдението че резерва е за достигане до най близката бензиноколонка и стига за до 50 км при определена скорост!а на пунто вместимоста е към 42 литра гориво ...а и един мармот разказваще една градска легенда че с един резервоар колата трябва да измине 1000 км ...
                  Колега, освен пунто, на света има и други коли - Браво, Мареа, Стило и други модели, да не говорим пък за марки... Ако на пунто обемът е 42 литра, то да знаеш че на Браво ЖТД, например, този обем е 60 литра. Ако пунтото изпитва трудности да измине дори и 500 км с един резервоар, то за Браво изминаването на 1’000 не е никакъв проблем. При пунто може и резерва да стига за едва 50 км при определена скорост, ако тази скорост е например 175 км/ч, но при други модели резерва стига за над 200 км (както казах в предишно мнение). Прочети внимателно мненията на другите колеги, особено това на iuly_vn.

                  Коментар


                    #24
                    да, мисълта ми беше насочена към това, че колата трябва да измине 1000 км със един резервоар и не бях сигурен за цифрите защото с този обем 42 литра разхода отива по сметки 4,2/100 което ми изглежда доста нисък и въпросът на темата бе кога, а не как светва лампата а за обема на резервоара на пунто то аз карам такова и затова коментирам за него, все пак не мога да коментирам за други коли налиавторът е споделил следното "Ливнах за 20 кинта ( 9,4 литра). На 34 изминати км. ми светна прекрасната , жълта лампичка на бензина" и въпросът е на колко литра светва лампата !Pecho е дал снимка от мануала на колата в която се казва че обема на резерва е 8 литра /вярно зао стило но .../ ! което приемам за отговор на запитването на колегата !а това за газта и светването на лампата ми се случва постоянно защото постоянно карам почти до резерва /зареждам по 10 лева средно 4,5л/ и зареждам при постоянно светване, колете я карам почти само градско и зареждам така по икономически причини ! пък и средният ми дневен километраж е около 6 км
                    ...хладилник, карам хладилник...

                    Коментар


                      #25
                      7 л. е колега
                      BRAVA TD100 ELX `98

                      Коментар


                        #26
                        seninkn написа:
                        ...това за лампата е заради евро стандартите където излишното гориво се връща в резервоара и като я нагазиш вдигаш потреблението и светва /при мен го е правила и на четвърт резервоар на път за село и леко изкачване/, като върнеш газта и потреблението се нормализира и лампата гасне
                        Тези евростандарти моята Мареа не ги зачита. Досега никога не ми се е случвало да ми просветне лампата, когато я вкарам в обороти. Днес даже ми се наложи да изпреваря, като я вкарах на трета с почти 6000 оборота, а стрелката беше малко под последната чертичка и пак лампата не светна. От друга страна, не съм пробвал с цял резервоар дали може да измине 1000 километра, но сигурно може, защото това означава разход от 6,3 извънградско. Малко е трудно да караш цял резервоар извънградско, но миналата седмица правих една екскурзийка по Родопите. Изминах 810 километра с 58 литра, като от Батак до Доспат на пета не може да се кара - там е трета-четвърта в най-добрия случай. Значи, около 115 километра в двете посоки в такъв режим на каране. До Дяволското гърло и Ягодинската пещера също знаете какъв е пътят и как се кара. Магистрала 240 километра в двете посоки и безброй спирания и тръгвания из самите Родопи за снимки. Така че, според мен, могат да се изминат 1000 километра с един резервоар с бензинов автомобил, какво остава за дизелов.
                        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                        Коментар


                          #27
                          Това за евростандарта е наистина забавно, как като "нагазиш" колата, тя смуква каквото има в резервоара, и после като върнеш газта, вече спокойна, го връща обратно.

                          Коментар


                            #28
                            на около 7 литра светва

                            Коментар

                            Working...
                            X