Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравликата на Пунто 99 год

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с хидравликата на Пунто 99 год

    Проблем е следният: първоначално ми блокираше хидравликата при по студено време, но след като изключвах/включвах колата, проблема се оправяше. До момента, в който съвсем спря да работи. Разглобихме колата в сервиз и се оказа, че проблема е вероятно в "компютъра на хидравликата", тъй като при замерване показа много ниски напрежения. Отворихме и компютъра, и почистихме релето - пак нищо. Чета по разни форуми, доста хора са със същият проблем, но никъде не намирам някой да е описал как се е справил, освен че си е купил ново. В момента нямам възможност за ново, пък и ми стана интересно откъде може да е скапаният проблем. Ако някой има идея, ще съм много благодарен ако я сподели. Благодаря предварително!

    #2
    кола

    Колега Пунтото да не е М 2 от по новите че на М 1 няма никва електроника по хидравликата ако е М 2 от по новите Пунтовци Те са с електо усилвател и си нямат нищо общо с рейката всичо е в една кутия по оста на долу на волана има 2 работи където може да правят проблем единия се отстранява по лесно другия е въпрос на търсене
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Незнам точно дали е М1 или М2, ама така както обясняваш май е М2...свалих го отворих го и предполагах, че единият проблем е от релето, евентуално зацапани крачета. Изчистих, качих го пак, пробвах и не стана. Остава да е другият проблем. Търся търся, ама никъде нищо няма по темата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

      Коментар


        #4
        кола

        мотора ли отвара на електоусилватела може да се оправи само да нее датчик че не се намира той прави чести проблеми може да се премери някой работи да се направи -диагностика да не се рови много
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Направих диагностика, там показа че напрежението, което се подава към така наречения " angle sensor"(мотора) е 3.5 V, предполагам, че трябва да бъде около 12V. Следователно свалихме кутията "Electric Power Steering" на компанията Delphi Automotive Systems. Вероятно проблема не е в електромотора, а в тази кутия - т.н. компютър на хидравликата.

          Коментар


            #6
            кола

            Такъв проблем до сега не ми се е случвал да сменям електрониката на електроусилвателя имаше 2 случая ама те бяха е разглобили и сменяли части по нея по вероятно да е датчик ли мотора да има пробем в него също има датчик имам такава електорика управление ако ти трьябва мога да ти пратя до сега не съм чул да ги отремонтират както трябва има и работещи моторчета
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              хидравлика

              здравейте колеги, проблема реши ли се?от днес и аз имам същите ядове. бихте ли казали, какво може да погледна преди да се захване специалист. възможно ли е да е нещо елементарно или няма шанс...поздрави и успех
              алфа 156 2,4 jtd 98г.
              пунто 1,9 jtd 00г.

              Коментар


                #8
                Абсолютно същия проблем. Беше спрял да работи за месеци, наскоро прегрях колата, не нарочно разбира се, някак си се оправи за 2 седмици след ремонта на колата и сега пак не работи. Прочетох че може да прави проблем с конекторите. Откачих тока и най десния конектор, след това вкарах тока дадох на контакт да проверя, светна чарвената лампа, че не работи. Вкарах и десния конектор и изгасна лампата, запалих и заработи, така за 3-4 запалвания, след това спря, пак същата процедура, тръгна и след няколко старта отново спря и повече не тръгна. Не зная на какво се дължи но е истински ад да въртиш волана без усилвателя.

                Коментар


                  #9
                  кола волан

                  има моторчета и се отремонтирват ако проблема е в него по важно е датчика да работи ча не се намира дории втора употреба а той по често се разваля
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X